Ga naar inhoud
GENEGEERD

Het is de hoogste tijd voor een grote preppers pr stunt, wie denkt er mee?


Gast Dick Berts

Aanbevolen berichten

Gast Heksenboot
Je hebt wel gelijk, met wat je zegt over die reclame slogans, maar hoe dan ?

Zelf een verzinnen, waar niet omheen gegaan kan worden ?

Verder nadenken dan maar..........

Als je er aandacht op wilt vestigen, moet dat inderdaad integer gebeuren, zonder geweld, of refererend daaraan, en zonder persoonlijke bekendheid, want dat wil geen 1 prepper.

 

Misschien: Dood zonder brood

Zonder water geen later

Geen verwarming is meer verarming

Enz :)

 

Ja! Zo gaatie goed!

Maar even serieus: zie jij jezelf al met een megafoon, daadwerkelijk dit soort dingen zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ja! Zo gaatie goed!

Maar even serieus: zie jij jezelf al met een megafoon, daadwerkelijk dit soort dingen zeggen?

 

Nee, niet echt met een megafoon, ik heb niet zo'n mooie stem he :)

 

Hoe dan wel ? Moek nog eens over nadenken, via twitter ? Dat doe ik niet, maar er zijn vast wel mensen die dat wel doen ?

Soort project X ? Maar dan zonder samenkomst van mensen, alleen verspreiden van slogans ?

Ben zomaar een beetje aan t denken he :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Nee, niet echt met een megafoon, ik heb niet zo'n mooie stem he :)

 

Hoe dan wel ? Moek nog eens over nadenken, via twitter ? Dat doe ik niet, maar er zijn vast wel mensen die dat wel doen ?

Soort project X ? Maar dan zonder samenkomst van mensen, alleen verspreiden van slogans ?

Ben zomaar een beetje aan t denken he :cool:

 

Brainstormen heet dat. Gewoon alles zeggen wat in je opkomt. Dan zien we later wel wat bruikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Gaat U maar lekker slapen" (Colijn) en "Kopen, kopen, kopen" (geen idee) lijken me wel bruikbaar, al moet je mij niet met een megafoon verwachten.

 

"Doorlopen, niets aan de hand" is ook een mooie.

 

Een sterk punt van het filmpje is ook dat ze de politie filmen (die geen politie is) in een ruimte waar beveiligingscamera's hangen: "Die hebben toch ook geen toestemming gevraagd, en die filmen ons nu ook" :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit er geen grafisch vormgever onder ons? Die kan een simpel leafletje opstellen met het logo van preppers.nl en met een simpele vraag eronder, bijv. : Bent u goed voorbereid?

Hieronder dan bijv. een afbeelding van lege winkelrekken supermarkt.

 

Kan elke Prepper dit leafletje thuis uitprinten en verspreiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik zat laatst te denken over een "bumper sticker"of een sticker op een tas, fiets, motor of whatever. Toch leuk om elkaar te kunnen herkennen al is de kans niet zo groot dat je elkaar in het wild tegenkomt.

Alleen bedacht ik mij dat zoiets, net als het uitdelen van een zelf gedrukte leaflet niet helemaal in lijn is met het principe OPSEC, zoiets schreeuwt natuurlijk dat je iets van voorraden hebt.

Wel zou je bijvoorbeeld eens midden in de nacht alle brievenbussen in je directe omgeving kunnen langsgaan met een leaflet, het is natuurlijk een groot voordeel als je mensen in je directe omgeving kunt stimuleren zich voor te bereiden. Scheelt jou wellicht voorraden, kleinere kans op rellen in je eigen omgeving en wie weet kun je zelf nog iets barteren / bietsen. Ik zou wel suggereren dat je bij het flyeren geen messen / gereedschap bij je hebt want de politie zou het een vreemd verhaal kunnen vinden ;)

 

Ik heb niet de hele thread gelezen dus excuus als dit al besproken is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

....het elektriciteitshuisje bij jou in de buurt kunnen opblazen zodat de wijk zonder stroom zit, misschien dat je buurt dan op het idee komt kaarsen, olie lampjes, zaklantaarns, en een generator aan te schaften.....

 

Ja dag, dan zit ik zelf ook zonder stroom / internet! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
Gast DickBerts
Heb jij geen leuk idee dan, je kan zo leuk schrijven, misschien kun je iedere week iets posten op twitter, als een spannend jongensboek, een gefingeerde SHTF ?

 

Binnen een paar weken hoef je daarvoor alleen nog maar uit het raam te kijken :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DickBerts
kunnen we niet iets bij utopia doen? goeie actie

 

Het leggen van ook maar de geringste link tussen Utopia en preppen, zie ik als extreem beschadigend voor het preppen in Nederland. En dat meen ik echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dr.Prepper en @Mr. Gold gaan op 100 dagen prep tournee door Nederland & Belgie. Elke dag op bezoek bij een forum lid waar we kunnen slapen in de tuin, BOL, bunker en Shelter Campings :-) Ondertussen verzamelen we verhalen en leren we elke dag een kunst (bijvoorbeeld vissen, vuur maken e..d) en bereiden we ons elke dag voor op 1 prep scenario. Alles ondersteund met een camera team en krijgen bij het tv programma "Man bijt hond" 5 minuten zendtijd per dag.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dr.Prepper en @Mr. Gold gaan op 100 dagen prep tournee door Nederland & Belgie. Elke dag op bezoek bij een forum lid waar we kunnen slapen in de tuin, BOL, bunker en Shelter Campings :-) Ondertussen verzamelen we verhalen en leren we elke dag een kunst (bijvoorbeeld vissen, vuur maken e..d) en bereiden we ons elke dag voor op 1 prep scenario. Alles ondersteund met een camera team en krijgen bij het tv programma "Man bijt hond" 5 minuten zendtijd per dag.

 

Doet me denken aan Asterix - De Ronde van Gallië.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dr.Prepper en @Mr. Gold gaan op 100 dagen prep tournee door Nederland & Belgie. Elke dag op bezoek bij een forum lid waar we kunnen slapen in de tuin, BOL, bunker en Shelter Campings :-) Ondertussen verzamelen we verhalen en leren we elke dag een kunst (bijvoorbeeld vissen, vuur maken e..d) en bereiden we ons elke dag voor op 1 prep scenario. Alles ondersteund met een camera team en krijgen bij het tv programma "Man bijt hond" 5 minuten zendtijd per dag.

 

Mogen altijd langskomen, maar laat man bijt hond maar thuis ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...