backschless Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Heb de aggregaat ook zien staan is een goede aanbieding. bij de Lidl thermo ondergoed in de aanbieding had ik hier gezet oeps. http://preppers.nl/forum/threads/443-Aanbiedingen-van-supermarkten-(eten-en-drinken)/page34?highlight=aanbiedingen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast PC2K Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Tot 9.00 in de ochtend; 25% op alles bij http://www.perrysport.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepperpappa Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Zoek je nog een hoop AA batterijen van een goed merk?  http://www.conrad.nl/ce/nl/product/650786/;jsessionid=B3476CDEC48E3C655C3C222A732BB95C.ASTPCEN24?WT.ac=Homepage_30-10-2012_NL_B2C_650786_picture_only_halfheight  Duracel 50 cent per stuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
puntmuts Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Vandaag gekocht bij de ANWB: twee kaarten van de omgeving 1:50.000, hoogtes staan er ook op aangegeven. Normaal 10 euro per stuk, nu twee voor 5 euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Vandaag gekocht bij de ANWB: twee kaarten van de omgeving 1:50.000, hoogtes staan er ook op aangegeven. Normaal 10 euro per stuk, nu twee voor 5 euro. Â Kabouter Puntmuts is een reus! Geweldige tip. Dit zijn zo ongeveer de beste kaarten die je kunt kopen. Ze zijn ook licht geplastificeerd. Onmisbaar voor iedere prepper. Onder andere om te zien wat voor impact een shtf op jouw huis gaat hebben. Een voorbeeld uit duizenden. Stel dat de primaire zeewering bij Callantsoog doorbreekt (een van de zwakke plekken in onze kustverdediging) dan kun je op deze kaart zien, dat er nog een paar oude en wat lage secundaire dijken liggen tussen Callantsoog en Den Helder. Die kunnen het water niet permanent tegenhouden, maar ze zullen het onderlopen van Den Helder wel vertragen, waardoor er allerlei (vlucht) mogelijkheden ontstaan. Kopen jongens! Echt doen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hollander Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 Warme onderkleding met 20% korting bij http://www.perrysport.nl/product/underwear/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Wat aanbiedingen deze week: Â 72 waxinelichtjes (6 uur) voor 4,99 bij Aldi. 5 kg strooizout voor 2,99 bij Aldi Plakbandsets voor 2,50 Bij Aldi Tandenborstels 1+1 gratis bij Kruidvat. Tandpasta (Macleans of Aquafresh) vanaf 6 stuks voor 4,49. Schoenspikes bij Lidl voor 4,99. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Krijg net n mailtje van ikea: van 13-15 nov de zakken theelichtjes van 100 stuks voor 1 euro. Moet je wel n familycard hebben. En max 6 zkn pp. Maar toch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Generator bij de Lidl voor €200.   Voor een onafhankelijke stroomvoorziening, ideaal voor de camping, bij een tuinfeest, op een bouwterrein of bij stroomstoring Grote tank van 15 l voor continu bedrijf van ca. 11 uur Krachtige 4-takt benzinemotor met max. 5,1 kW (7 PK) Max. vermogen 2.800 W, continu-bedrijf 2.600 W Automatische spanningsregeling en uitschakeling bij overbelasting  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Guerilla Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 net bij de Action gescoord: vuurmaker en keramisch messenslijpertje van beiden iets van 2 euro meen ik. Gelijk een zakmes geprobeerd en zowaar; weer helemaal scherp! Â dit is de slijper (bij Action dus 1.99): http://www.amazon.com/eGear-Survival-Essentials-Ceramic-Sharpener/dp/B006JA6392%3FSubscriptionId%3DAKIAJKB4OVAFYFRKRVMQ%26tag%3Dsavcybmonsho-20%26linkCode%3Dxm2%26camp%3D2025%26creative%3D165953%26creativeASIN%3DB006JA6392 Â Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mantequilla Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 knijpkat voor €1 bij de Action. ik weet niet of ze die nog hebben. niet de beste, maar voor die prijs wel leuk. (als extra erbij o.i.d.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GreenHood Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 @Guerilla, Goede tip. Was het aanbieding bij de Action? Ik ga deze week kijken of ze die nog hebben. Heb een messenslijpertje nodig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Guerilla Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 nee niet specifiek aanbieding. Maar aangezien ze collectie nog wel eens wisselen... dont wait Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Die heb ik ook, een in de meterkast, een in de auto, een in de BOB. €3,- en altijd licht! (ik heb ze nu een jaar of twee, en ze werken nog prima!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoodieBag Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Ik ben net bij de lidl geweest en daar een gevoerde werk overall gekocht voor € 20.http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_34880.htm Ik leg 'm in de auto met het oog op de komende winter, en als er dan al eens geklust moet worden buiten, komt ie ook vast goed van pas! Ook twee setjes gevoerde werkhandschoenen meegenomen, zitten echt heerlijk en geven fantastisch grip. http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_34882.htm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GreenHood Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 nee niet specifiek aanbieding. Maar aangezien ze collectie nog wel eens wisselen... dont wait Gisteren langs twee actions geweest. Knijpkat binnen, messenslijpertje binnen, brandblussertje (10,-) binnen. Alles getest en bevalt prima. Het messenslijpertje bevalt zelfs erg goed, heb mijn botte mes er weer goed scherp mee gekregen. Enig idee hoe lang je met zo'n slijpertje kan doen? Anders haal ik er misschien nog eentje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Gisteren langs twee actions geweest. Knijpkat binnen, messenslijpertje binnen, brandblussertje (10,-) binnen. Alles getest en bevalt prima. Het messenslijpertje bevalt zelfs erg goed, heb mijn botte mes er weer goed scherp mee gekregen. Enig idee hoe lang je met zo'n slijpertje kan doen? Anders haal ik er misschien nog eentje  haha een brandblusser testen lijkt me net zoiets als een lucifer proberen en dan terug in het doosje doen omdat ie het deed:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GreenHood Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Aaah, dom. Die brandblusser heb ik dus niet getest, de knijpkat en messenslijper wel. Ben blijkbaar zelf niet zo scherp de laatste tijd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 knijpkat voor €1 bij de Action. ik weet niet of ze die nog hebben. niet de beste, maar voor die prijs wel leuk. (als extra erbij o.i.d.)   Ik ben vandaag ook een stuk of tien van die knijpkatjes gaan halen, voor de grootmoeder, voor in de auto van ons ma, voor de auto van onze pa, eentje op mijn kot, eentje voor mijn vriendin, eentje voor in de brommer en nog een aantal voor thuis. Merci voor de tip!! :-)  De action, wat een openbaring! Heb me direct veel leuke prullekes aangeschaft die ik hier op het forum ook al eerder ben tegengekomen.  Merci! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 De magic Spiker (spikes voor onder de stapschoenen te doen bij sneeuw, ijs en modder) van 3,5 euro bij de action en de hoofdlamp van 2,5 euro kan ik jullie trouwens ook echt aanraden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mantequilla Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Iemand nog interesse in een zonnelader? Â http://www.lightinthebox.com/nl/c/solar-gadgets_2875 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mantequilla Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 nog meer mooi spul, o.a. handheld mechanische naaimachine: http://www.lightinthebox.com/nl/c/overlevings-noodgevallen-uitrusting_5580 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Extreme Fuselier Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 @ Mantequilla, ik vind de spullen die ze hebben maar niets hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Praxis 19 t/m 25 november: 9-delige auto veiligheidstas met o.a. startkabel, sleepkabel, LED-lamp, bandenspanningsmeter, handschoenen, verbandtasje & reflecterende armband voor €20.  Aktiesport: Champion - Adult thermo suit €25. 2 + 1 gratis op winteraccessoires zoals handschoenen, mutsen etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 23 november 2012 Delen Geplaatst: 23 november 2012 Action: Anti-slip zolen voor €2,79. Aldi: vergelijkbare zolen voor €4,99. Marskramer: 125 theelichtjes (4 uur) voor €4,50. Formido: Noodzaklamp voor stopcontact (gaat automatisch aan bij stroomstoring) €17,99. Aldi (vanaf 1/12): Vergelijkbare noodzaklamp voor €9,99. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.