Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ga er ook van uit dat ze 1x te gebruiken zijn en alles daarna is meegenomen....

 

Ik las ook ergens dat die dingen bij de action te koop zijn maar ik heb ze nog nooit gezien? iemand meer info hierover?

 

Dat bedoelde ik niet. Nieuw uit de verpakking kunnen ze al gelijk kapot gaan/aan elkaar kleven. (niet dat ze zo goed waren in het warmhouden van mensen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannen opgelet (of misschien ook sommige vrouwen ;)) hebben jullie ook 6 miljard AirMiles opgespaard omdat er nooit leuke dingen zijn waar je ze voor in kan leveren, tenzij je nog een hoop moet bijbetalen? Look no further! Liep ik vandaag even tegen een aardig hebbeding aan, normaal 25 euro, nu nul euro wanneer je met AirMiles betaald!

Het is de Gillette Fusion ProGlide Styler, wow die naam alleen al ... Gewoonlijk zou ik er de 25 euro niet voor over hebben, maar als het alleen een handjevol airmiles kost, zeg ik: kan je niet laten liggen!

 

gilettestyler-small.jpg.9f219e573f0981092357de44e728c23a.jpg

 

Is een aanbieding van de Etos en loopt t/m zondag 14 oktober.

Vond ook zelfs nog een review.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lichtbuisjes 0,45 euro bij Blokker.

Dit zijn die als je ze breekt ( niet door knakken) en even schud gaan ze licht geven.

wel gekleurd licht maar om de prijs al erg makkelijk al is het maar als signaal voor dichtbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Action, gasbussen van 227 gram 1.18 euro, thermo dekens 0.95 cent, camping kooktoestel 11.99, die thermo dekens kan je trouwens ook een goede solar oven van maken als je ze in een doos plakt, je kan ze ook aan de binnenkant van een tarp plakken met spuit lijm om warmte naar je terug te reflecteren. Je kan ze ook naad aan naad leggen en aan elkaar plakken met duct tape en dan heb je een slaapzak van 2 euro, als je er ook nog een lakenzakje van de xenos ingooit en je slaapt met je kleren aan kom je een heel eind.

 

Albert Heijn heeft barbecuestarter Lucifers voor ik geloof nog geen 2 euro, zit een zwavelkop en en ziet er verder uit als een aanmaakblokje, brand ongeveer 6 minuten, lang genoeg om een fik mee aan te krijgen dus, je kan op barbecue starters ook prima koken in een Esbit kooktoestel ( wel roet), maar je hebt dan wel voor 50 cent 24 blokjes en op twee blokjes bak je een ei en een hamburger ( zelf geprobeerd en gaat als een speer en spotgoedkoop).

 

Kijk naar aanbiedingen van die voorverpakte hamburgers etc in zo'n folieverpakking, staan meestal in de buurt van de ragout en struikmaaltijden en gehaktballen in blik, die folieverpakkingen zijn superhandig, plat verpakt, ongekoeld vaak 2 jaar houdbaar en je kan ze zo in je BOB/GHB of what ever flikkeren en je hebt er geen omkijken meer naar, prijzen variëren van tussen de 1 en 1.80 euro, ik heb een stuk of 20 van die pakjes in mijn stash opgenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lichtbuisjes 0,45 euro bij Blokker.

Dit zijn die als je ze breekt ( niet door knakken) en even schud gaan ze licht geven.

wel gekleurd licht maar om de prijs al erg makkelijk al is het maar als signaal voor dichtbij.

 

Ik heb vandaag een gehaald en hij viel me tegen hoor, alleen in de eerste 10 min is hij fel en daarna veel minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had oranje en ik vond hem niks ik ga eens die andere kijken

 

Groen geel en blauw zijn het best, ik heb een grote hoeveelheid van die armband formaat gekocht bij de xenox, en dan haal ik deze kleuren er uit voor licht doeleinden, Orange en roze die bewaar ik voor de kinderen. Er is nog licht residu tot wel drie dagen wat je als marker kunt gebruiken in het donker. Om iets te zien/lezen is tien uur max ik zou uitgaan van acht uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groen geel en blauw zijn het best, ik heb een grote hoeveelheid van die armband formaat gekocht bij de xenox, en dan haal ik deze kleuren er uit voor licht doeleinden, Orange en roze die bewaar ik voor de kinderen. Er is nog licht residu tot wel drie dagen wat je als marker kunt gebruiken in het donker. Om iets te zien/lezen is tien uur max ik zou uitgaan van acht uur.

 

ik heb vandaag ook de groene gehaald heb hem aangezet (denk ik:rolleyes:) om 19:45 en hij is heel goed met lichtgeving

 

UPDATE: het is 0:45 en de lichtstaaf brand nog steeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vandaag ook de groene gehaald heb hem aangezet (denk ik:rolleyes:) om 19:45 en hij is heel goed met lichtgeving

 

Die ik bedoel zitten per 10 in een koker met verschillende kleuren die elkaar bedoelt voor festivals etc. En die sorteer ik dan.

 

Ik heb ook de dikkere die jij denk ik bedoelt deze bewaar ik voor als het echt nodig is die zijn en stuk feller, maar ook eerder op en duurder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste post gelijk maar een bijdrage:

 

normal_bd6ab03423b1e57cfc0916fb502012a4.jpg

Zag bij de Aldi een aggreraat voor 189 euro. Nog best een bak geld, maar als je nog een nieuwe zoekt...

http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_0311_5_348.html

 

 

 

NL_75397_03_b.jpg

Voor iets minder euro, namelijk 5, bij de Lidl coole spikes voor in de winter:

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_34425.htm

 

let op de vanaf data

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...