backschless Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Dat is een goede tip, onbewust deed ik het al, ik heb ook redelijk wat spul achter mijn boeken gezet zoals zippo vloeistof,blikjes met kaarsvet en huisgameekte beef jerky. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Dank je wel Mandy Lifeboats voor deze goede tip! My pleasure. Idee is hier ooit komen boven drijven wegens gebrek aan ruimte voor boeken. Heb nu 1 slaapkamer als officiele bibliotheek maar het is inmiddels al weer wat krapjes. De tijd voor dubbele lagen daagt weer :-)) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Dat is een goede tip, onbewust deed ik het al, ik heb ook redelijk wat spul achter mijn boeken gezet zoals zippo vloeistof,blikjes met kaarsvet en huisgameekte beef jerky. Yay, het werkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 en als je dingen gaat vacuüm trekken dat schilt ook ruimte groet jolanda Pas vacuüm zakken aangeschaft. Dat scheelt echt een stuk. Alle winter kleding / kussens etc. in de zakken en stofzuiger er op. Ik heb die van de blokker gekocht -harder krakerig plastic, 1 grote + wat handiger maat, rond de 6 euro Ook die van de hema gekocht. Zachter plastic, meer rubber achtig maar met wat andere sluiting. Iets lastiger om alleen te gebruiken. Ook te gebruiken voor op reis zonder stofzuiger. 3 voor 6 euro. Aanrader als je meer ruimte wil hebben voor je preps. filmpje: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Als je zelf een boot zou bouwen, dan benut je ieder stukje ruimte zo optimaal mogelijk. Ik heb mijn schoonvader een beetje geholpen met zijn laatste boot en die had bijvoorbeeld 55 kastjes. Overal in, op of onder kun je spullen kwijt. Ik probeer dus altijd aan het bouwen van een boot te denken om zoveel mogelijk spullen kwijt te kunnen. Als je echt in ruimtegebrek komt, kun je zelfs onder tafels en stoelen opslagruimte creëren zonder dat iemand het weet of ziet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan c Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Heb onlangs 2 dergelijke kastjes (één voor toilet beneden en één voor boven ) besteld bij een bevriende timmerman . Hier kan ik alle schoonmaakmiddelen voor het toilet in kwijt ,150 rollen toiletpapier ,vochtige doekjes voor de kleuters ,... http://www.pdeclercq.be/badkamers/p1070847/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wilbert Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Boven de hangende keukenkastjes zit vaak ook ruimte waar nog wat bovenop kan staan. Op hangende keukenkastjes zou ik alleen lichte spullen zetten, zoals lege dozen, of een plastic bak met daarin koelkastdoosjes, of slaapzakken. Want de ophangconstructie is denk ik niet berekend op een zwaar extra gewicht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Zou dit iets voor je zijn? Opbergbox die je onder je bed kan schuiven... Neem er liever een met wieltjes, scheelt je rugpijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
creske Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Onze keukenkasten komen niet tot aan het plafond. We hebben de afwerkingsplaat weggehaald en deurtjes (zonder handgrepen maar met een duwsysteem - je duwt erop en ze gaan open) op maat gemaakt en er op geplaatst. Ze vallen amper op en je hebt veel ruimte extra. Daar stop je inderdaad lichte dingen. Hetzelfde kan je doen met je plinten onder de keukenkasten. Even wegnemen, alles volstoppen en terugplaatsen. Niemand die iets ziet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 Voor alle preppers die in een appartement wonen, hier staat info van een appartment prepper, misschien vind je hier nog tips http://apartmentprepper.com/easy-steps-plan-apartment-garden/?utm_content=buffer45575&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 Waterbed met drinkwater en een paar flinke scheppen citroenzuur om alles goed te houden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 Plankjes in hoekjes waar normaliter alleen lucht hangt helpen ook: een half jaar WC-papier vindt op die manier een plek vlakbij de plaats waar 't nuttig is... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 Waterbed met drinkwater en een paar flinke scheppen citroenzuur om alles goed te houden? De hemel voor legionella Nee dank je Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BrullendeLeeuw Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 Het idee om achter een rij boeken preps te plaatsen vind ik wel wat. Ik zou deze dan wel in dozen of plastic bakken plaatsen. Beter houdbaar en als gasten een boek pakken zien ze niet gelijk de blikken nassi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dontor Geplaatst: 9 februari 2015 Delen Geplaatst: 9 februari 2015 De hemel voor legionella Nee dank je Als de nood het hoogst is, ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 9 februari 2015 Delen Geplaatst: 9 februari 2015 Als de nood het hoogst is, ... Is de Sawyer nabij? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schatkist Geplaatst: 9 februari 2015 Delen Geplaatst: 9 februari 2015 Inderdaad, legionella kan je zo drinken maar het moet niet In je longen komen. Met een filter filter je deze er netjes uit en omdat waterbacterien geen endotoxines maken is er niets aan het handje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 februari 2015 Delen Geplaatst: 9 februari 2015 Inderdaad, legionella kan je zo drinken maar het moet niet In je longen komen. Met een filter filter je deze er netjes uit en omdat waterbacterien geen endotoxines maken is er niets aan het handje. Niks aan het handje hoor ! Alleen jammer van die chemicalien die je als waterbed gebruiker elke 3 maanden in je waterbed moet kieperen. Dus gewoon drinken hoor ! Goede tips allemaal. Ik begrijp dat er onder preppers niemand met en waterbed zit !? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schatkist Geplaatst: 9 februari 2015 Delen Geplaatst: 9 februari 2015 Als iemand zeg dat hij er alleen citroenzuur in doet, DAN kan dat. Als je er allerlei chemische goedjes in stop, ja dan is het wat anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 9 februari 2015 Delen Geplaatst: 9 februari 2015 Ik begrijp dat er onder preppers niemand met en waterbed zit !? Tja, dat heb je met budget-preppers als wij, hè: we hebben geen geld voor een waterbed. Tijdens onze huwelijksreis hadden we de bruidssuite en die had een waterbed: mijn (inmiddels ex-) vrouw vond het geweldig want ze was toen zwanger en kon eindelijk weer eens lekker slapen, maar ik vond het niet echt bijzonder. Daarna heb ik nooit meer in zo'n ding geslapen en ben er niet echt rouwig om. Maar goed: ik begrijp dus dat je er regelmatig chemische troep in moet gooien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.