Simurgh Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Toppie gedaan kerel!, in alle rust en redelijkheid alle vragen beantwoord! Thanks media man Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Echt top! Â En natuurlijk waren er weer vraagstellers die dachten dat wij ons het liefst bewapenen. Ja dat is zo standaard... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Ben ik dan de enige die met houtkachel en INCH richting de efteling gaat? Â Top gedaan @Simurgh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Ben ik dan de enige die met houtkachel en INCH richting de efteling gaat? Top gedaan @Simurgh  Ik had verwacht dat je heel je bos mee zou nemen  Moet je overigens wel oppassen dat je niet de trollenboom of de sprookjesboom omhakt en opstookt. Zullen ze niet leuk vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Ik had verwacht dat je heel je bos mee zou nemen  Moet je overigens wel oppassen dat je niet de trollenboom of de sprookjesboom omhakt en opstookt. Zullen ze niet leuk vinden.  Zou wel een erg leuk kampvuur verhaal zijn:cool:   Moet jij trouwens niet gaan koken? schiet op joh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Moet jij trouwens niet gaan koken? schiet op joh! Â Zonder context komt dit echt behoorlijk vrouwonvriendelijk over haha XD Gelukkig verwacht ik mijn man niet voor 6 uur thuis, dus ik heb geen haast . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 IK WOU JE EIGENLIJK MIJN LIEFDE VERKLAREN MAAR LAAT IK HET TOCH MAAR HOUDEN OP IN HOOFDLETTERS MIJN COMPLIMENTEN GEVEN!!! Zo. Geweldig interview, geweldige antwoorden heb je gegeven! Ow 1 puntje van kritiek, wat een kutstreek van gisteren. Ik hoopte dat jij de prepper in kwestie zou zijn, dus was enigszins teleurgesteld toen ik jouw reactie zag (en daaruit de conclusie trok dat jij dus niet de prepper in kwestie bent). Gemeen hoor. Gewoon de liefde verklaren hoor, kan nooit genoeg van zijn in de wereld! Â En ja was een beetje aan het plagen:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Zonder context komt dit echt behoorlijk vrouwonvriendelijk over haha XD Gelukkig verwacht ik mijn man niet voor 6 uur thuis, dus ik heb geen haast . Ik ben geen vrouw onvriendelijke eikel mensen! Ninjaschool kan behoorlijk intens zijn dus daarom vroeg ik erna haha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Wauw @Simurgh! Wat ontzettend goed gedaan, rustig, nuchter en duidelijk Fijn als meer mensen in gaan zien dat 'preppen' eigenlijk de normaalste zaak van de wereld is. Â Ook complimenten aan Veronica, dat hebben ze bewonderenswaardig netjes en integer aangepakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @Simurgh Geweldig zeg !  Net samen met dochterlief naar je interview gekeken, en in 1 woord dus: geweldig gesproken. Dochterlief blij, dat het in de MSM ook eens normaal in het nieuws kwam, zonder dat we voor gek versleten worden. Dikke knuffel van ons !  Kuddo hou je tegoed, moet er eerst nog aan anderen uit gaan delen Ik heb toch liever knuffels dan kudo's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Wauw @Simurgh! Wat ontzettend goed gedaan, rustig, nuchter en duidelijk Fijn als meer mensen in gaan zien dat 'preppen' eigenlijk de normaalste zaak van de wereld is. Ook complimenten aan Veronica, dat hebben ze bewonderenswaardig netjes en integer aangepakt. Het is zeker waar, Martijn kiest de vragen tussen alles wat binnenkomt. Ik heb gezegd dat alles mocht (daarom in het begin dus wel wat zenuwachtig). Goed vragen, gekke vragen, prima mix! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Ik heb toch liever knuffels dan kudo's  Mooie foto kun je krijgen.    Luister hier de uitzending. Ga ik ook doen nu.  https://www.youtube.com/watch?v=8edrUlWwLSw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @Simurgh, Â Hartstikke leuk man! Wist niet wat het zou worden, maar vond het zeer leuk om te kijken/luisteren. De vragen vielen mij ook mee. En je antwoorden waren zeer duidelijk, rustig en doordacht. Top gedaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Leuk! Mooi gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maritimesurvival Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Je hebt de wereld van het preppen op een goede manier naar buiten gebracht ,zonder angstige doomsday shit ,goed gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Complimenten kerel! Al had ik van jou ook niet anders verwacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Net het filmpje bekeken, goed gedaan! Â Mooi dat je de mensen eerst begroet. Je praat rustig en duidelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kciroj Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Nou bestel die waterfilters maar alvast op voorraad prepshop voor iedere Veronica luisteraar eentje! Â Greetz Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Yes! Goed verwoord man! Optimaal genoten:D! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Het is zeker waar, Martijn kiest de vragen tussen alles wat binnenkomt. Ik heb gezegd dat alles mocht (daarom in het begin dus wel wat zenuwachtig). Goed vragen, gekke vragen, prima mix! Â Echt mooi gedaan Simurgh, ik denk niet dat ik dat zo zou kunnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fightermo Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @Simurgh  mooi gedaan. ook vond ik de vergelijking met een brand verzekering mooi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Goed gedaan! @Simurgh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @Simurgh  TOP! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @Simurgh  Goed gedaan jochie:D (ben al opa).  Maar neem je echt niets mee als je een dagje uit gaat? Zelfs geen inimini waterfilter? Kan inderdaad je adres niet vinden;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @Simurgh Leuk gedaan. Top ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.