Vempain Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 Net kreeg ik via de radio op m'n werk een oproepje te horen voor mensen die vragen hadden mbt preppen omdat ze morgen in de ochtend radioshow bij van Inkel op radio veronica een prepper hebben die vragen gaat beantwoorden over het einde van de wereld. Nu ben ik zelf zeer nieuwsgierig of toevallig een mede forumlid deze toch wel lastige taak op zich neemt en wie het is al is het natuurlijk ook leuk om morgen te gaan luisteren en aan de stem proberen te herkennen of het eventueel een vaak geziene gast van SC's is. Ik heb er nu al enorm veel respect voor dat iemand dit wil en weet dat de kans heel groot was dat ik zelf zou weigeren, sterker nog een aantal weken terug heb ik een zelfde soort aanbod van radio 538 gekregen en afgewezen om in een radioprogramma bij hun te komen om over "preppen" te praten. Omdat die zender in mijn ogen er een grotere "freakshow" van maakt en hoop dat zulke dingen niet de eerste insteek van aankomend interview bij Veronica zijn. Ik ben benieuwd en ga morgen zeker luisteren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 Hoi @Vempain, weet je ook hoe laat en hoe het programma heet? En ja, hieruit mag blijken dat ik niet zo vaak naar Veronica luister .... Eigenlijk nooit ... Ouwe l*l dat ik ben ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 Misschien is het @leon wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 Hoi @Vempain, weet je ook hoe laat en hoe het programma heet? En ja, hieruit mag blijken dat ik niet zo vaak naar Veronica luister .... Eigenlijk nooit ... Ouwe l*l dat ik ben ... Â Ik denk tussen 07:00-10:00 Rinkeldekinkel http://www.radioveronica.nl/programmering/uitzendschema Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 20 oktober 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 Hoi @Vempain, weet je ook hoe laat en hoe het programma heet? En ja, hieruit mag blijken dat ik niet zo vaak naar Veronica luister .... Eigenlijk nooit ... Ouwe l*l dat ik ben ... @AWOL was al zo vriendelijk om het programma op te zoeken Zou ergens tussen 7-10 in de ochtend zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 20 oktober 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 Het programma onderdeel is Ask Me Anything, de zeer beknopte uitleg: Elke woensdag hebben we een bijzondere gast, die je de kleren van het lijf mag vragen! voorbeelden van verschillende mensen die hieraan hebben meegedaan http://www.radioveronica.nl/blogs/rinkeldekinkel/ask-me-anything Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 Het programma onderdeel is Ask Me Anything, de zeer beknopte uitleg: voorbeelden van verschillende mensen die hieraan hebben meegedaan http://www.radioveronica.nl/blogs/rinkeldekinkel/ask-me-anything  Zo te zien aan de voorgangers lijkt het mij geen gekke Henkie show, hoewel de vragen natuurlijk van allerlei volk kan komen. Als ik het goed heb begrepen, kunnen we de show na morgen terugluisteren via: https://itunes.apple.com/nl/podcast/radio-veronica-rinkeldekinkel/id971125960?mt=2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 Ik hoop dat het iemand is die het preppen in een goed daglicht probeert te zetten. Het is van 8 tot 9 uur in de ochtend btw 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 @Dick Berts? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 Ik hoop dat het iemand is die het preppen in een goed daglicht probeert te zetten. Het is van 8 tot 9 uur in de ochtend btw  Ergens had ik jou hier wel in verwacht Blijkbaar niet, misschien dan toch Dick Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JD81 Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 Ik hou dit soort dingen strikt voor mezelf, bijna niemand weet dat ik hier mee bezig ben en vertel er zo weinig mogelijk over. Â Zo ie zo respect voor de mensen die hier wel over willen vertellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Volgens mij kun je ook live mee-kijken in de studio. Dan kun je straks zien wie er in de Studio zit. Â Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Ik zit er klaar voor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Onze eigen @Simurgh nu bij van Inkel.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Dus toch Simurgh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Ik hoor alleen maar muziek of zit ik niet goed ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Daar is ie toch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 @Pr3pper hij is nu bezig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DRD28 Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Ik luister!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 21 oktober 2015 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Ik hoop dat het iemand is die het preppen in een goed daglicht probeert te zetten. Het is van 8 tot 9 uur in de ochtend btw De knipoog is nu gelijk duidelijk En ben erg blij dat je hieraan mee wilt werken en zal het voor een hoop mensen een stuk meer geaccepteerd worden. Zelfs al hadden ze je naam niet vernoemd was je stem zeker genoeg om je te herkennen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Goed bezig! Geen rare vragen, maar wel echt interesse tonen ze en opheldering. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Aahhhhhhh kijk nu live naar Jeroen;) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Als het onder de vaste rubriek op woensdag Ask Me Anything gaat, dan volgt er binnenkort ook een filmpje op: Â http://www.radioveronica.nl/blogs/rinkeldekinkel/ask-me-anything Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Als het onder de vaste rubriek op woensdag Ask Me Anything gaat, dan volgt er binnenkort ook een filmpje op:Â http://www.radioveronica.nl/blogs/rinkeldekinkel/ask-me-anything Mooi. Ik heb het gemist. Â In @Simurgh heb ik het volste vertrouwen. Maar vind het natuurlijk wel interessant om te zien. Hoop dat de vragen intelligent genoeg waren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Gisteren 20-10-2015 meeste gebruikers ooit tegelijk online 3700.....heeft dit hier mee te maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.