Gast tom666 Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Jullie weten allemaal dat ik een mooie oven heb gebouwd in mijn tuin. In deze oven bak ik nog wekelijks over(n) heerlijk brood. Daarvoor had ik een Panasonic broodbak machien gekocht...625 euro aub. Nu gebruik ik deze niet meer. Ik was al een paar uur alles aan het opruimen en herschikken in de garage en tuinhuis en onder wat stof kom ik mijn machien weer tegen. Hmmm die verkoop ik zeg ik tegen mijn vrouw of....he wacht eens even.. Neen ik geef die weg op het forum...OINK ???? 625 euro...ja inderdaad ....ik GEEF ze weg. Ik heb pas een nieuwe bak-kuip voor gekocht.. Dat ben ik nu eenmaal... Ik weet zeker dat ik er iemand gelukkig kan met maken die het te duur vind of zo om te kopen.. De handleiding ben ik kwijt maar internet brengt die wel tot jou.. Je komt deze halen of ik stuur ze op maar de verzending is wel voor de gelukkige eigenaar. Breng mij in vervoering door...ik laat het aan jullie. Ik weet niet wanneer ik beslis...kan vandaag , morgen .... Breng ze mee naar de Sc...weet niet of ik kan komen.... De strijd gaat nu in........................... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Mooie karma! Maar wij hebben al een broodbakmachine en doen daarom niet mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Wow, wat een mooie karma! Daar doe ik graag aan mee! Ik moet dit 'bakbeest' wel eerst thuis zien te verkopen, maar ach, als mijn woning door gaat is dat geen probleem ^_~ Dan kan ik mooi mijn eigen boontjes doppen door mijn eigen brood te bakken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Zo een ''beest '' is het niet hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Nice, ik heb alle ingrediënten al in huis... Nu alleen de machine nog;) Ik doe graag mee aan deze karma Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Oh dit is ook wel een hele mooie @tom666, ik doe ook graag mee met de karma. Zit al tijden te denken om er een te halen maar het komt er maar niet van. Lijkt me geweldig om eindelijk zelf mijn brood te kunnen maken Dacht wel even toen ik dit topic zag dat je al weer genoeg had van die geweldige oven in je tuin. Leek me alleen onmogelijk om die hier heen te krijgen, takelkosten voor de gelukkige winnaar Als ik de plek had gehad in de tuin voor zo'n oven dan had ik je gelijk een all-inclusive mini-SC bij mij thuis gegeven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Hele mooie karma @tom666! Sinds begin dit jaar hebben wij ook een panasonic en bakken dagelijks ons eigen brood - echte aanrader! Kost minder tijd dan naar de bakker lopen, die nota bene bij ons op de hoek van de straat zit. (PS: Prijzen zijn inmiddels stukken lager dan wat jij destijds betaald hebt hoor, nieuw zijn ze nu tussen de 129 en 189 euro. Maar desondanks blijf het een mooie karma.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Een ding dat ik niet heb . Ik kneed nog met de hand en bak in mijn keuken ovven . Waarom zou ik niet mee doen . Schijf mij maar in . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Zo een ''beest '' is het niet hoor. Haha, het was een woordspeling ^_~ Ik ben benieuwd, ik heb het boekje en de service manual al op mijn ipad staan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Ik doe graag mee voor op de Finca in Spanje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan c Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Deze laat ik aan me passeren , heb al een dergelijk toestel en jawel die panasonic zijn echt wel uitstekende toestellen . Wens de winnaar er veel plezier mee . Topkarma @tom666 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kyokushinkai Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Wat een mooi machientje! Wij hadden thuis ook een machine maar die is stuk gegaan (en het was toch een waardeloos ding). Nou heb ik mijn ouders nog niet zover gekregen om een nieuwe aan te schaffen zodat ik weer verder kan bakken, en het is een beetje duur voor mij om er zelf een te kopen. Ik doe graag mee! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Hoewel ik al een eigen heb wil ik benadrukken hoe super handig zo'n machine is. Bij deze dus een absolute hele vette karme! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 @tom666 Een mooie broodbakmachine en een mooie Karma , maar ik heb al een broodbakmachientje , wel een oudje ( en ook gekregen ) en niet zoiets , maar hij doet wat hij moet doen dus ik sla over maar wens de nieuwe eigenaar er veel plezier mee gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 verleidelijk om mee te doen maar het lukt me nog steeds goed met de hand en de gewone oven dus laat ik deze aan me voorbijgaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Ik heb al een Domo maar ben daar niet zo tevreden over. Ik overweeg ook een Panasonic aan te schaffen omdat naar ik overal lees mooier bakt dan de goedkopere instapmodellen. Ik laat deze karma dus aan me voorbijgaan aangezien ik al voorzien ben met de Domo, die ik waarschijnlijk ook ga weggeven (misschien hier) als ik een Panasonic heb aan geschaft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Wow mooie Karma! Je hebt een heks in je je boot @tom666 . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast lonely wolf Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Mooi ding maar ik ben al voorzien, suc-6 voor de andere! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Oja heel graag @tom666 echt een leuke karma en ben nog niet in het bezit van zoiets moois en handigs : Beetje geluk en ik heb er dadelijk weer een nieuwe hobby bij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Dat is gaaf, we waren toevallig op zoek naar een brood bak machine, elke dag met de hand en in de oven kost meer tijd dan ik eigenlijk heb. Ik doe graag mee! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 En de winnaar van de broodbak machine is... @Rataplan Ik stuur je een pm Proficiat !!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 En de winnaar van de broodbak machine is... @Rataplan Ik stuur je een pm Proficiat !!! oh man, ben zo blij als een kind:D Ik heb je een pm terug gestuurd. echt helemaal top Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 oh man, ben zo blij als een kind:D Ik heb je een pm terug gestuurd. echt helemaal top Je zal er tevreden met zijn. Werkt zeer goed en de broodjes zijn lekker. Mmm je kan ze lekker dik afsnijden en dan (voor mij persoonlijk ) een dikke laag choco er op met een kop koffie...aaaaaaaa lekker zeg... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Gefeliciteerrd Rataplan! Nu een paar zonnepanelen op je camper en op de camping brood bakken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 oh man, ben zo blij als een kind:D Ik heb je een pm terug gestuurd. echt helemaal top Gefeliciteerd Ouwe Koekebakker. Neem mee naar SC, lekker decadent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.