Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppers gezocht in de buurt van Bergen Op Zoom - Roosendaal


Gast ScarletPimpernel

Aanbevolen berichten

Gast ScarletPimpernel

Hi beste medeprepper,

 

Ik zoek contact met medepreppers om samen te preppen voor een evacuatie en eventueel ook samen te evacueren moest het aan de orde zijn.

Serieuze mensen die bereid zijn op een of andere wijze een bijdrage te leveren. Ik denk aan ambachts-mensen, medici, ingenieurs etc. Mensen die daadwerkelijk iets kunnen (niet alleen verbaal!). Kun je niks maar wil je e.e.a. sponsoren dan is dat ook welkom. Het maakt allemaal niet uit, als je maar op 1 of andere manier van toegevoegde waarde bent dan is dat een uitgangspunt voor nadere kennismaking.

Indien je denkt dat dit iets voor je is, neem dan contact op met wat achtergrond info en op welke wijze je een bijdrage wilt leveren.

 

Mvgr,

Scarlet Pimpernel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast ScarletPimpernel

O, Sorry, idd nieuw hier en niet bekent met de gangbare etikette. Ik ben dus Scarlet Pimpernel en ben ca. 1 jaar aan het preppen samen met een vriend van mij. Ik ben ingenieur. Niet echt op zoek naar gratis gear. BTW denk ik dat ik zo'n beetje erg uitgebreid geëquipeerd ben. Dus niet echt op zoek naar gratis gear. Wel op zoek naar mensen die een bijdrage kunnen leveren. En nee in eerste instantie niet op zoek naar sponsering. Maar als iemand deel wilt nemen en iets wilt sponsoren om het team naar een hoger nivo te tillen dan is zo iemand ook welkom maar niet noodzakelijk hoor.

 

Mvgr,

Scarlet Pimpernel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi beste medeprepper,

 

Ik zoek contact met medepreppers om samen te preppen voor een evacuatie en eventueel ook samen te evacueren moest het aan de orde zijn.

Serieuze mensen die bereid zijn op een of andere wijze een bijdrage te leveren. Ik denk aan ambachts-mensen, medici, ingenieurs etc. Mensen die daadwerkelijk iets kunnen (niet alleen verbaal!). Kun je niks maar wil je e.e.a. sponsoren dan is dat ook welkom. Het maakt allemaal niet uit, als je maar op 1 of andere manier van toegevoegde waarde bent dan is dat een uitgangspunt voor nadere kennismaking.

Indien je denkt dat dit iets voor je is, neem dan contact op met wat achtergrond info en op welke wijze je een bijdrage wilt leveren.

 

Mvgr,

Scarlet Pimpernel

 

Hoi Pimpernel,

 

Wat goed dat je bezig bent met preppen. Als je op zoek bent naar mensen die niets kunnen maar wel willen sponsoren zit je hier verkeerd, want dit forum zit bomvol met mensen die hartstikke veel kunnen.

Daarnaast zit het ook nog eens bomvol hier met mensen die er van houden als je jezelf even voorstelt, zeker als je van anderen vraagt wat achtergrondinfo te geven.

Dus vertel eens wat meer! Waar zou je naartoe willen evacueren? Hoe zie je zo'n evacuatie voor je? Wat heb je zelf al geprept, en wat zijn je eigen vaardigheden? Wat voor een scenario('s) bereid je je op voor? Etc etc.

 

 

-edit Sodeju, spuit elf komt ook mosterd brengen zeg,

Beetje traag vandaag geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ScarletPimpernel:

 

Zoals al meerderen aangegeven hebben: Een topic om jezelf voor te stellen (zoals je inmiddels al geplaatst hebt) wordt ten zeerste op prijs gesteld. Evenals de tip om eens rustig het forum door te lezen (met name de recente topics, niemand gaat van je verwachten dat je de tig-duizend posts vanaf het begin van A tot Z door gaat lezen), zodat je een algemeen beeld krijgt van wat de verschillende leden aan skills in huis hebben.

 

Waar @Lindaja "dag buurman" zegt, zeg ik "Welkom Landgenoot" (als in landgenoot in het Brabantse Land ;) ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zoekt mensen die een bijdrage kunnen leveren... aan de andere kant zeg je zelf niet welke jij zelf kan aanbrengen.

 

Een erg uitgebreid voorzien persoon maar verder geen vermelding van bepaalde skills of achtergrond... dan het woord ingenieur ertussen. Ik begin allerlei connecties te maken die er waarschijnlijk niet zijn... maar ik vrees dat je intro geen goede beurt heeft gemaakt...

 

Ook je voorstelling is vrij... kort en onbeduidend.

 

Kortom waar zitten je skills, welke ervaring heb je op het gebied van survival, bushcraft: jagen, vissen, vuur maken, ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ScarletPimpernel

 

Pfoe... ik ben geneigd om inderdaad allerlei dingen er bij te bedenken die er waarschijnlijk niet zijn. Ik zit nagenoeg op je lip om het maar eens spreekwoordelijk uit te drukken. Als je deze website iets meer aandacht had geschonken, was je wellicht tot de conclusie gekomen dat wij hier allemaal samen preppen voor een eventuele evacuatie, en zelfs meer!

 

Dat wij dit in groepsverband doen, komt door de fijne en eerlijke omgang met elkaar. Dat krijg je nooit voor elkaar als je het op deze manier probeert ;)

 

Veel haast en weinig tijd geef je aan, zo voelen wij het allemaal... we zullen nooit op tijd zijn met al onze voorbereidingen, en de SHTF altijd op het verkeerde moment...

 

Toch, zoals zovelen al aangaven, neem even de tijd om het forum en zijn fijne gebruikers te leren kennen, en geef deze fijne mensen ook de kans om jou te leren kennen...dan zal je zien, dat het ook anders kan en moet!

 

Veel leesplezier op dit mooie forum en ook van deze tullepetoan een hartelijk welkom ;)

 

Alááááf !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie prept er preppend in de regio N.O.P?

Emmeloord e.o.?Meppel e.o.?........Zwolle eo.?

Ben veel actief in deze regio........handig met zaag en bijl(genetisch bepaald als Barbaar) renovatie-werkzaamheden-achtergrond.

Ik ben nu teveel en te vaak versnipperend bezig, hier en daar en van alles tegelijk....wie herkend dit of juist niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu teveel en te vaak versnipperend bezig, hier en daar en van alles tegelijk....wie herkend dit of juist niet?

Aangezien er geen vast plan of protocol is voor preppen, en je persoonlijke situatie meespeelt, is iedereen wel versnipperd bezig.

Tot nu toe geen mens tegengekomen die op één dag naar de winkel reed om "alles" in een keer in te slaan, huis liet verbouwen tot ford en BOL in buitenland kocht.

 

Zowel @ScarletPimpernel als @Johan de Barbaar, ik raad jullie aan de initiatieven op het forum eens goed te lezen.

Er zijn regiogroepen, SC en PH...ik zou zeggen zoek en lees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ScarletPimpernel

 

Ook ik kom uit de regio.

 

Maar waarom zou ik op basis van een paar nietszeggende berichtjes met iemand in zee gaan ?

 

Vertrouwen opbouwen kost tijd, veel tijd.

 

Succes verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke stuudje:cool:...zoeken en ik zijn geen vriendjes....dus waar en hoe kan ik dat vinden?

 

Waar en hoe kan ik dat vinden?

 

Wel op het forum in de duizenden post . Als je een reden hebt waarvoor je prept tik dan eens een trefwoord in op de zoekfunctie. En als dat al te veel is wat gaat jou nog al te veel worden in een shtf situatie. Waar je misschien alles zelf moet doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @ScarletPimpernel,

Welkom op dit preppers forum.

Je kan hier een schat aan informatie vinden met meer dan 11.000 onderwerpen en meer dan 300.000 berichten kan je hier

uren ( eigenlijk dagen zo niet weken ) doorbrengen en als je iets niet weet, is er altijd wel iemand die je op weg kan helpen.

Ikzelf ben een stuk wijzer geworden en voel me helemaal thuis op deze site met nog +/- 580 actieve leden.

Er is zoveel informatie te vinden hier, dat je tijd te kort komt.

Ben ook al aardig verslaafd aan deze site, pas maar op, voor je het weet ben je het ook:o

 

 

Kijk ook eens op :Forum - Preppers.nl FAQ

Hier kan je antwoorden vinden op vragen over hoe het forum werkt. Gebruik de links of de zoek box hieronder om je weg door het forum te vinden.

 

Met vriendelijke groet, Popeye.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar en hoe kan ik dat vinden?

 

Wel op het forum in de duizenden post . Als je een reden hebt waarvoor je prept tik dan eens een trefwoord in op de zoekfunctie. En als dat al te veel is wat gaat jou nog al te veel worden in een shtf situatie. Waar je misschien alles zelf moet doen .

 

Ach, niets is mij eigenlijk teveel.....niet iedereen is zo goed op een pc en bezig met internet als velen anderen.

Soms kan een dag te kort zijn....maar dat terzijde, ik vind het knap van je dat je een shtf(?) situatie vooraf al weet te beoordelen betreffende mijn reactie.

Het enigste positieve in jouw reactie is de verwijzing naar de duizenden postings.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...