Zanshin Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Vandaag online: http://www.overstroomik.nl Goede, informatieve site voor mensen die nog niet preppen. En voor iedereen die wil weten hoe hoog het water komt. Eindelijk wordt verticaal evacueren aangeraden! 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Maximaal 1 Meter, blijven mijn preps nog zeer droog:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 3 meter, dat word dus de zolder.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Een meter of drie a vier? (lastig de juiste kleur te zien) Dat betekent misschien een natte woonverdieping, verder zit ik droog. Maar komt het water echt maar tot daar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 2,5 meter max, en ik woon op 1 hoog..dat word dus de honden op het dak uitlaten en vissen vanuit mijn raam..toch maar eens aan een zodiac gaan denken @Cyberbeer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 http://www.ahn.nl/pagina/postcodetool.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcov Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Volgens de site komt het water hier maximaal tot 1 meter. Ik reken daar maar niet op. Ik woon 1 hoog en ik kijk nog net niet tegen de rand van de dijk. Dus waar ik rekening mee houd is dat het water hier max. 3½ meter hoog komt. Ik woon tenslotte niet voor niets bijna 5 meter onder NAP. Alleen als alle veiligheidsmaatregelen goed en op tijd werken werken, zou die meter haalbaar kunnen zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 2,5 meter max, en ik woon op 1 hoog..dat word dus de honden op het dak uitlaten en vissen vanuit mijn raam..toch maar eens aan een zodiac gaan denken @Cyberbeer Haha, nou ja of iets wat goed blijft drijven en waar de hondjes ook op kunnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 In mijn straat 0,5 meter. De straat hier naast 1 meter. Lijkt me dat er iets niet klopt... Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Ik wist het al maar het is fijn dat het nog eens bevestigd wordt Daarnaast zit ik 3 hoog. Jouw locatie ligt binnen een dijkring en wordt beschermd door waterkeringen. De kans op een overstroming op deze locatie binnen de dijkring is heel klein, maar niet helemaal uit te sluiten. Andere locaties binnen de dijkring kunnen wel overstromen. Door uitval van nutsvoorzieningen kan het gehele gebied onleefbaar worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 +10,3 meter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Water komt maximaal 4,5 meter hoog dus allemaal naar de 2e verdieping. Valt me nog mee, want eerst woonde ik op het laagste punt van NL. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Maximaal 1.5 meter aldus de site, wist dit toevallig al "In Nederland hebben we door de aanleg van dijken en duinen de kans op een overstroming sterk verkleind. Maar de natuur is grillig, het kan ook in ons land een keer misgaan..." aldus de NOS.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Mooie site @Zanshin ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Ik zit perfect! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Woon ik straks wéér aan de zee. Thanx @Zanshin . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Als 't 180 meter stijgt dan zit ik voorlopig nog steeds goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Niks aan de hand hier. Hopsakee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesje1980 Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 ons dorp blijft droog... is dit nou die äpp"waar ik in het interview met de minster over had gelezen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PatriciaL Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 ik kan in de kelder zitten als ik wil Waterhoogte in jouw buurt Op jouw locatie is geen overstroming mogelijk. Jouw locatie ligt in een gebied dat niet kan overstromen vanuit de zee of de grote rivieren vanwege de hoge ligging. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Op jouw locatie is geen overstroming mogelijk. Jouw locatie ligt in een gebied dat niet kan overstromen vanuit de zee of de grote rivieren vanwege de hoge ligging. Maar dat wist ik al Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast lonely wolf Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 blup, blup, borrel, borrel, 4, borrel, borrel, blub, meter, blub Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Grappig dat je de IJssellinie en nieuwe Hollandse waterlinie zo mooi terug ziet.... Bij ons in Ede geen natte voeten maar dat scheelt niet veel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Fijn Op jouw locatie is geen overstroming mogelijk. Jouw locatie ligt in een gebied dat niet kan overstromen vanuit de zee of de grote rivieren vanwege de hoge ligging. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jim90 Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Er wordt in ieder geval aangeraden om voor een week voorraden in te slaan in plaats van 72uur.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.