White Eagle Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Hier ook niets. Zelfde telefoon, provider, abo... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Hir niet anders ... nix op m'n privé telefoon en nix op m'n werk telefoon en bij m'n vrouw ook niets ........ ja werkt echt super, schaf die sirenes maar af. kan makkelijk nu Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Xena Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Alarm hier ontvangen precies tegelijk met de sirenes om 12:00 uur. 100% geslaagd dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Hier ook ontvangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Vorige keer had ik niks ontvangen. Dat vond ik erg teleurstellend. Vandaag kreeg ik mooi om 12:00 een melding . Alleen geen sirenes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pettas Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Hier ook netjes ontvangen en inderdaad gelijktijdig met de sirenes om 12:00 uur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Invictus Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Vorige keer wel gehad meen ik, maar vandaag niks. Telefoon heeft zowel een vodafone als een kpn sim maar op beide niks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lazarus Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Ik zat vandaag rond 13:15 naast iemand die hem op dat moment ontving. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Ik kreeg drie meldingen. De overheid wil natuurlijk zeker weten dat één van hun SHTF experts niet onnodig het loodje legt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
White Eagle Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Als je 4g hebt en geen kpn abo dan kan dat de reden zijn dat je geen bericht krijgt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 2 juni 2015 Delen Geplaatst: 2 juni 2015 Ik heb Vodafone 3G. Niet gekregen. Vorig jaar al toestel (S3) ingesteld. Nog nooit een test alert gekregen. Geef mij maar gewoon het traditinnele luchtalarm, ik heb ook niet altijd mijn telefoon bij me. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 2 juni 2015 Delen Geplaatst: 2 juni 2015 Ik kreeg drie meldingen. De overheid wil natuurlijk zeker weten dat één van hun SHTF experts niet onnodig het loodje legt Ik kreeg er ook drie. En alle drie om 12:02. Ik denk dat ze deze "expert" wat extra uitdaging wilden geven met deze verlate berichten Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 2 juni 2015 Delen Geplaatst: 2 juni 2015 Ik kreeg er ook drie. En alle drie om 12:02. Ik denk dat ze deze "expert" wat extra uitdaging wilden geven met deze verlate berichten Greener Bij mij zat er steeds een kwartier tussen. Manipulatie van mijn bloeddruk? Angst factor? Blij te horen dat jij ook tot The Chosen behoort Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 2 juni 2015 Delen Geplaatst: 2 juni 2015 Tja... ik heb nog een antieke iPhoney 4, dus moet het zelf maar uitzoeken in geval van nood... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 2 juni 2015 Delen Geplaatst: 2 juni 2015 Ik kreeg er ook drie, achter elkaar precies 12.00 uur. Wel een apart geluid bij de meldingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 2 juni 2015 Delen Geplaatst: 2 juni 2015 ik kreeg er maar eentje (ben dus nog niet zo essentieel) om even over 12. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kciroj Geplaatst: 2 juni 2015 Delen Geplaatst: 2 juni 2015 Ik kreeg er 2 binnen om 3 minuut over 12 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 2 juni 2015 Delen Geplaatst: 2 juni 2015 Mijn nieuwe 2g telefoon ondersteunt geen cell broadcast dus niks ontvangen. Fkaprinsesje wel. Die kon haar telefoon pas weer gebruiken na opnieuw opstarten. Ding liep helemaal vast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 2 juni 2015 Delen Geplaatst: 2 juni 2015 Mijn nieuwe 2g telefoon ondersteunt geen cell broadcast dus niks ontvangen. Fkaprinsesje wel. Die kon haar telefoon pas weer gebruiken na opnieuw opstarten. Ding liep helemaal vast. Dit keer niets ontvangen, maar ik heb een nieuwe provider dus zal het ongetwijfeld opnieuw moeten instellen. Vorige test WEL het bericht ontvangen met mijn 2G bakkie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shush Geplaatst: 2 juni 2015 Delen Geplaatst: 2 juni 2015 De sirenes doen het hier nog prima, al loeien ze nog maar half zo lang (wat ik niet erg vind). Maar van een Alert melding hoor (zie) ik nu pas voor het eerst iets, en niet omdat ik iets ontvangen heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 3 juni 2015 Delen Geplaatst: 3 juni 2015 Dit keer niets ontvangen, maar ik heb een nieuwe provider dus zal het ongetwijfeld opnieuw moeten instellen. Vorige test WEL het bericht ontvangen met mijn 2G bakkie. Ik zie inderdaad dat het ook zou moeten werken op 2G. Zal wel een feature zijn van mijn telefoon dan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.