phaelin Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Even de maat nemen. Er vanuit gaande dat de telefoon goed is ingesteld. Alert ontvangen vandaag ja/nee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daisy Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Ja gestemd. De ongewone alarmtoon van mijn telefoon trok direct mijn aandacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Wel 2x. trillende behoorlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Nope niets ontvangen. 2x gecontroleerd gisteren of telefoon goed stond ingesteld en uitleg op NL alert nog bekeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Nope niets ontvangen. 2x gecontroleerd gisteren of telefoon goed stond ingesteld en uitleg op NL alert nog bekeken. Ik hoor hier ook mensen die hem niet ontvangen hebben, heb je nadat je hem ingesteld had de telefoon nog een keer laten restarten(schijnt te werken) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Dat herstarten heb ik ook gisteren al gedaan @Mr. Gold (op advies van de website nl-alert) mocht ik alsnog wat binnen krijgen post ik het. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 2 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Wel 2x. trillende behoorlijk. Volgens mij heb je die van iemand anders ook... Geef terug! O_o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Kwart over twaalf ontvangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Ook ontvangen hier, hoe laat geen idee. Ik krijg geen SMS bericht, maar de rechter menu knop op mijn telefoon verandert in 'IB'. Als ik daarop druk, zie ik een bericht, maar kan hem dus later nergens meer terug vinden in m'n telefoon. Eerste keer goed lezen dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 mijn telefoon liet ineens een soort alarm afgaan en kreeg toen een rood bericht in beeld dus werkt erg goed:) leraar was hier iets minder blij mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Ik kreeg dit bericht ook terwijl ik van tevoren niets ingesteld heb, vanavond eerst maar eens kijken hoe ik er vanaf kom Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Ik heb het bericht niet ontvangen op mijn telefoon verbonden met 4g. edit: werkt dus niet met 4g http://tweakers.net/nieuws/96382/nl-alert-waarschijnlijk-pas-volgend-jaar-op-4g-netwerken-mogelijk.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Barber Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 3 x ontvangen. Bij de vorige x kreeg ik 'm een keer of 8 en had zoiets van: kreeg ik ze maar niet:-( Verstuurd vanaf mijn K00F met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 ik kreeg er dit keer 1, om 12:05 (verstuurd om 12:00). Vergeleken met de vorige keer een stuk sneller (toen kreeg ik hem pas na uren) en ook gewoon 1 (ipv meerdere). Ook de sirene om 12:00 deed het hier eindelijk weer eens, was al weer 3 maanden geleden toen hij het voor het laatst deed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 ik kreeg er dit keer 1, om 12:05 (verstuurd om 12:00). Vergeleken met de vorige keer een stuk sneller (toen kreeg ik hem pas na uren) en ook gewoon 1 (ipv meerdere). Ook de sirene om 12:00 deed het hier eindelijk weer eens, was al weer 3 maanden geleden toen hij het voor het laatst deed Waarschijnlijk krijgen de personen die op het knopje moeten drukken ook zo'n alert, daardoor konden ze het dit keer niet vergeten ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast morningglory Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Haha een "ouderwets" smsje. Wist eerst niet wat ik zag op mijn telefoon ;-). Maar het werkt dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 NL-Alert is Cell broadcast, geen smsje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Yup. Kwam goed binnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luke Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Niet ontvangen en zeker wel goed ingesteld. Ik zit zelf bij T mobile, een collega die ook bij T mobile zat kreeg 'm ook niet, zal wel aan 4G liggen. 2 andere collega's kregen de alert wel binnen enkele minuten. Vraag me af of het echt zal werken bij bijv. grootschalige stroomuitval of iets dergelijks... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Wel gehad, geen trilling, geen geluid ... moet ik dus even aanpassen. Wat ik wel een beetje creepy vind is dat ik niets heb ingesteld er niet om heb gevraagd...maar het toch krijg. Aan de andere kant woon ik in redelijk rampgevoeliggebied dus ga ik verders geen stennis schoppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 2 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2014 K, zo ver gaat 't ongeveer in 30 percent fout dus. Paar mensen zullen 4g hebben zoals ik dus zeg 15 percent. Valt nog mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paratoi Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Wolfgang Aldi telefoon met 2 sim kaarten: allebij ontvangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Bij blackberry werkt het voor geen ene meter! 1ste keer instellen, niet geschikt voor dit blackberry toestel. Gisteren opnieuw ingesteld, wel geaccepteerd - vandaag geen melding ontvangen... wat een troep!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paratoi Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Een jaar geleden werkte het bij mij perfect, vandaag niks binnen gekregen. Zelfde telefoon, zelfde providers en zelfde locatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.