Summ Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 http://www.imdb.com/title/tt2352802/ Bekijk de trailer en dan weet je genoeg... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 http://www.imdb.com/title/tt2352802/ Bekijk de trailer en dan weet je genoeg... Ah, kan best leuk zijn, heb hem even aangevraagd. Dank je. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 Dankjewel voor deze link. Ik ga hem zeker kijken!:-) Groetjes, Ctm Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 Die wordt zeker bekeken;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Happy Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 De trailer van deze film ziet er al goed uit. Bedankt voor de tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 Release Date: 4 April 2014 (USA) Ze mogen wel opschieten, voordat ze door de werkelijkheid worden ingehaald En voor de gemakzuchtige prepper, hier vast de trailer: [video=youtube_share;VlULt_4Oz8w] Edit: Titel van thread even aangepast, wel zo helder als de naam van de film erin staat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 Release Date: 4 April 2014 (USA).................... Da's balen, kan ik hem waarschijnlijk pas eind maart van 't internet downloaden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 Staat er nu al wel. Alleen met password? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 Staat er nu al wel. Alleen met password? Is een fake ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 Oh die wil ik wel zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Nou, laat maar weten wanneer beschikbaar. Dan ga ik hem zeker bekijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RImStone Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Ik ben ook wel benieuwd, net op spotnet gekeken...maar tot op heden nog niet te vinden (bij mij althans) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paratoi Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Heb hem net van het net geplukt via deze torrent: http://livepirate.com/torrent/9888744/Goodbye_World_2013_HDRip_XviD_MP3-RARBG Ben er even doorheen gescrold en ik denk dat hij wel zuiver is. Bedankt overigens voor de tip, wist niet het bestaan van deze film af. Groet, Paratoi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Hij is pas vandaag uitgekomen, zal em volgende week ergens wel een keer downloaden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Heb hem net van het net geplukt via deze torrent: http://livepirate.com/torrent/9888744/Goodbye_World_2013_HDRip_XviD_MP3-RARBG Ben er even doorheen gescrold en ik denk dat hij wel zuiver is. Bedankt overigens voor de tip, wist niet het bestaan van deze film af. Groet, Paratoi Hier bijna binnen.... Thnx. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Happy Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 De film staat nu ook bij Itunes: iTunes: Rent “Goodbye World” – $7.99 iTunes: Buy “Goodbye World” – $12.99 Itunes.apple.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchPointOfView Geplaatst: 6 april 2014 Delen Geplaatst: 6 april 2014 Gisteren gekeken, wat een teleurstelling was dat zeg. Gewoon een domme tiener film in een shtf situatie. alleen tegen het eind ontwikkeld zich een wat interessante situatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 6 april 2014 Delen Geplaatst: 6 april 2014 Gisteren gekeken, wat een teleurstelling was dat zeg. Gewoon een domme tiener film in een shtf situatie. alleen tegen het eind ontwikkeld zich een wat interessante situatie. Goede films zijn tegenwoordig echt als een speld in een hooiberg. Voor niets gedownload dus. Zit ik toevallig oude Star Trek - Next Generation te herkijken, elke aflevering heeft meer verhaal dan de gemiddelde film tegenwoordig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchPointOfView Geplaatst: 6 april 2014 Delen Geplaatst: 6 april 2014 Goede films zijn tegenwoordig echt als een speld in een hooiberg. Voor niets gedownload dus. Zit ik toevallig oude Star Trek - Next Generation te herkijken, elke aflevering heeft meer verhaal dan de gemiddelde film tegenwoordig. haha ja echt wel. Zijn 2 films die ik vorige week heb gezien en wel erg goed vond, niet over preppen maar wel shtf stuff. En vooral deze erg goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 6 april 2014 Delen Geplaatst: 6 april 2014 Ik ga 'm binnenslurpen en ff kijken. Mooie afsluiting voor 't weekend. Dank! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 6 april 2014 Delen Geplaatst: 6 april 2014 haha ja echt wel. Zijn 2 films die ik vorige week heb gezien en wel erg goed vond, niet over preppen maar wel shtf stuff. How I live now heb ik al staan, moet ik nog kijken. Leek me ook een interessante. Die ander zal ik even opzoeken. (gevonden, maar wordt morgen zo te zien aan de snelheid/seeders) 't Hoeft niet altijd van super hoogstaand niveau te zijn, 'k heb ook de hele serie 'Revolution' gekeken, maar een beetje verhaal mag toch wel. 'Predators' dat trok ik echt niet bijvoorbeeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 6 april 2014 Delen Geplaatst: 6 april 2014 How I live now heb ik al staan, moet ik nog kijken. Leek me ook een interessante. Die ander zal ik even opzoeken. (gevonden, maar wordt morgen zo te zien aan de snelheid/seeders) 't Hoeft niet altijd van super hoogstaand niveau te zijn, 'k heb ook de hele serie 'Revolution' gekeken, maar een beetje verhaal mag toch wel. 'Predators' dat trok ik echt niet bijvoorbeeld. How I live now een paar dagen geleden gezien. Ik vond de film goed. Hij schetst een beeld van wat er kan gebeuren. Maar is ook erg beklemmend in die zin dat er duidelijk wordt dat het recht van de sterkste gaat gelden en dat daar weinig aan gedaan kan worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 6 april 2014 Delen Geplaatst: 6 april 2014 How I live now een paar dagen geleden gezien. Ik vond de film goed. Hij schetst een beeld van wat er kan gebeuren. Maar is ook erg beklemmend in die zin dat er duidelijk wordt dat het recht van de sterkste gaat gelden en dat daar weinig aan gedaan kan worden. Ik ga die zo maar eens opzetten dan. Al twee keer aangeraden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 6 april 2014 Delen Geplaatst: 6 april 2014 Goede films zijn tegenwoordig echt als een speld in een hooiberg. Voor niets gedownload dus. Zit ik toevallig oude Star Trek - Next Generation te herkijken, elke aflevering heeft meer verhaal dan de gemiddelde film tegenwoordig. ja duhhhh...het is wel ST TNG hahahah,ik ben een trekkie:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 6 april 2014 Delen Geplaatst: 6 april 2014 ja duhhhh...het is wel ST TNG hahahah,ik ben een trekkie:o Same here Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.