Ga naar inhoud
GENEGEERD

Prep oefening


Gast Sandokan

Aanbevolen berichten

Gast Sandokan

dR3 - dank je wel -

twas meer dan alleen telefoon; moest wassen draaien, spullen regelen, informatie zoeken enz op internet. Tgaat zoals het gaat...

 

ik heb de accenten die ik verwachtte evengoed al ontdekt en kunnen concretiseren voor mezelf,

het is dus zowiezo al nuttig geweest

en ik ga daar gewoon mee verder

allemaal puntjes op de i zogezegd...

 

hoop dat de anderen er beter vanaf komen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 178
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

JB, zet die fles whiskey weer in de prep kast, die is later nog waardevol :)

SHTF is natuurlijk moeilijk te oefenen als je nog altijd 'gestoord' kunt worden door externe factoren.

 

Maar bekenden in het ziekenhuis en afgezaagde vingers (van stagair).. brrr.. sterkte beiden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

250 alweer bijna? Verdorie, ik praat teveel... ;) Maar in dit geval, zei ik niks, en dat was best moeilijk...

 

ook al zeg je niks een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, en ik begreep je helemaal hoor ondanks je nietszeggendheid.:p

ik had precies hetzelfde gevoel van nietszeggendheid.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, nou ja. Het was leuk zo lang het duurde :p

 

Ben benieuwd wat Sandokan geleerd heeft na een dagje off grid.

Zelf kwam ik erachter dat een zachte bezem wel erg makkelijk kan zijn als je langere tijd zonder electriciteit zit.

Je huis schoonvegen met alleen een stoffer en blik is wel erg tijdrovend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flauw dit... De vent geeft EERLIJK toe dat ie is afgehaakt met een, voor hem legitieme reden... Gaan we hem hier zitten flamberen. Fix zelf eerst eens wat, dan pas anderen aanpakken.

 

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flauw dit... De vent geeft EERLIJK toe dat ie is afgehaakt met een, voor hem legitieme reden... Gaan we hem hier zitten flamberen. Fix zelf eerst eens wat, dan pas anderen aanpakken.

 

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

 

Waar wordt wie 'geflambeerd'?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien was ik onduidelijk. Sandokan. Misschien lees ik door de nuance heen hoor, maar ik vind het flauw hem aan te spreken op het feit dat hij gestopt is met een oefening. Elk ander had hetzelfde gedaan. Hij heeft tenminste genoeg integriteit om het uberhaupt te melden dat ie gestopt is. Had nl. niet gehoeven.

 

Maar ja. Wijsneuzen heb je echt overal. Constructief.

 

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht moet je in het vervolg even wachten op een reactie op "Misschien lees ik door de nuance heen hoor" alvorens verder te gaan met vingerwijzen. Het zal me niets interesseren dat Sandokan gestopt is met de oefening, ik maakte slechts een ironische observatie, en zet er nota bene nog een smiley achter om het extra luchtig te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien refereerde ik wel niet naar jou. Maar interessant dat je je aangesproken voelt.

 

Genoeg derailment dunkt me. Iemand die er nog wat over kwijt wil zal ik van harte verwelkomen op mijn inbox.

 

Uit.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig jongens het was geen verplichte oefening.. iemand kan r zn voordeel mee doen of niet wat tie zelf wil eigen keuze. Je bent niet ineens eeb slechte prepper als je niet de hele wereld laat vallen om te gaan oefenen, daarbij zitten hier mensen te piepen over het gebrek aan inzet voor de oefening die zelf ook niet meedoen.. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, het preppersvolkje vliegt elkaar om het minste of geringste in de haren. Terwijl we toch allemaal, elk op zijn/haar eigen niveau, met hetzelfde bezig zijn. Geen idee waar het aan ligt, maar opvallend is het wel.

 

En dan nog wel 't liefste met zijn allen op een perceel van 1000m2 willen wonen. Zetten jullie er wel een webcam op na SHTF :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...