Ga naar inhoud
GENEGEERD

Prep oefening


Gast Sandokan

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat iedereen die preppte wel oefenen..

 

Een weekend ondergedoken zonder stroom, water en gas, internet is altijd erg leuk en romantisch.. Mijn vrouw krijgt heel zeer prettige veel aandacht dan..

Een weekje primitief de wilderness in, zelfs met koud en regenachtig weer, noem ik vakantie.

Beetje oefenen, en training geven om slachtoffers te evacueren tussen wrakken en puin, , auto's en motoren, overstromingsgebieden noem ik werk.

 

Ja ik denk dat ik voor de eerste paar dagen van een SHTF, wel geoefend heb. :D :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 178
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Leuk @rescue.

 

Altijd baas boven baas uiteraard.

 

We leven al erg lang bijna geheel off the grid, dus dat is niet zo het probleem. We trekken er al heel lang met een oude kampeerbus regelmatig op uit. Geloof me, het kreng is zo oud, dat is pas survivalen ;-) Je creativiteit wordt ernstig op de proef gesteld met die wagen, maar ondanks het mopperen is dat dan wel weer leuk. Vooral de vrijheid trekt daarin erg en water uit beken halen en zuiveren en drinken etc zijn leuke dingen. Koken uit de natuur doen we ook al erg lang, we bezoeken winkels maar 1x per maand. Dus dat lukt allemaal wel.

 

In de kelder zitten zonder luxe, comfort en normale voorzieningen is net weer een stap verder voor ons. We zijn dan wel al heel lang off the grid, maar preppen pas sinds dit jaar. Dus het wordt interessant om te kijken waar we tegenaan lopen. En wij zullen ook waarschijnlijk ook niet vervelen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk @rescue.

 

Altijd baas boven baas uiteraard.

 

We leven al erg lang bijna geheel off the grid, dus dat is niet zo het probleem. We trekken er al heel lang met een oude kampeerbus regelmatig op uit. Geloof me, het kreng is zo oud, dat is pas survivalen ;-) Je creativiteit wordt ernstig op de proef gesteld met die wagen, maar ondanks het mopperen is dat dan wel weer leuk. Vooral de vrijheid trekt daarin erg en water uit beken halen en zuiveren en drinken etc zijn leuke dingen. Koken uit de natuur doen we ook al erg lang, we bezoeken winkels maar 1x per maand. Dus dat lukt allemaal wel.

 

In de kelder zitten zonder luxe, comfort en normale voorzieningen is net weer een stap verder voor ons. We zijn dan wel al heel lang off the grid, maar preppen pas sinds dit jaar. Dus het wordt interessant om te kijken waar we tegenaan lopen. En wij zullen ook waarschijnlijk ook niet vervelen ;-)

 

Zo'n kampeerbus is nog wel een wens...

Wat moeilijk is denk is, dat is als je op een heel beperkt gebied, min of meer opgesloten met mensen die niet zo geoefend zijn en die eigenwijs gaan doen en die niet zeg maar tot het team behoren. Metname dat sociale aspect met anders denkende is lastig te oefenen gedurende een langere tijd, zeker als je min of meer van elkaar afhankelijk bent..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n kampeerbus is nog wel een wens...

Wat moeilijk is denk is, dat is als je op een heel beperkt gebied, min of meer opgesloten met mensen die niet zo geoefend zijn en die eigenwijs gaan doen en die niet zeg maar tot het team behoren. Metname dat sociale aspect met anders denkende is lastig te oefenen gedurende een langere tijd, zeker als je min of meer van elkaar afhankelijk bent..

 

Dat is correct, daarom ben ik ook heel huiverig om een samenwerkingsverband aan te gaan. Ik vrees dat ik vooral door anderen erg eigenwijs gevonden ga worden en dat dat niet zo makkelijk te combineren is. We zijn nogal a-sociaal in feite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...