Gast Sandokan Geplaatst: 4 juni 2012 Delen Geplaatst: 4 juni 2012 dR3 - dank je wel - twas meer dan alleen telefoon; moest wassen draaien, spullen regelen, informatie zoeken enz op internet. Tgaat zoals het gaat... ik heb de accenten die ik verwachtte evengoed al ontdekt en kunnen concretiseren voor mezelf, het is dus zowiezo al nuttig geweest en ik ga daar gewoon mee verder allemaal puntjes op de i zogezegd... hoop dat de anderen er beter vanaf komen :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 4 juni 2012 Delen Geplaatst: 4 juni 2012 Ik zeg niks... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 4 juni 2012 Delen Geplaatst: 4 juni 2012 Helemaal niks... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 4 juni 2012 Delen Geplaatst: 4 juni 2012 Niks, nakkes, nada... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 4 juni 2012 Delen Geplaatst: 4 juni 2012 JB, zet die fles whiskey weer in de prep kast, die is later nog waardevol SHTF is natuurlijk moeilijk te oefenen als je nog altijd 'gestoord' kunt worden door externe factoren. Maar bekenden in het ziekenhuis en afgezaagde vingers (van stagair).. brrr.. sterkte beiden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 4 juni 2012 Delen Geplaatst: 4 juni 2012 @xychix Ik zei toch niks? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 4 juni 2012 Delen Geplaatst: 4 juni 2012 @xychix Ik zei toch niks? Bijna 250 posts wilde je zeggen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 4 juni 2012 Delen Geplaatst: 4 juni 2012 Bijna 250 posts wilde je zeggen? 250 alweer bijna? Verdorie, ik praat teveel... Maar in dit geval, zei ik niks, en dat was best moeilijk... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dutchprepper Geplaatst: 4 juni 2012 Delen Geplaatst: 4 juni 2012 250 alweer bijna? Verdorie, ik praat teveel... Maar in dit geval, zei ik niks, en dat was best moeilijk... ook al zeg je niks een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, en ik begreep je helemaal hoor ondanks je nietszeggendheid. ik had precies hetzelfde gevoel van nietszeggendheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 4 juni 2012 Delen Geplaatst: 4 juni 2012 ook al zeg je niks een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, en ik begreep je helemaal hoor ondanks je nietszeggendheid. ik had precies hetzelfde gevoel van nietszeggendheid. Twee zielen, één gedachte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 4 juni 2012 Delen Geplaatst: 4 juni 2012 De mensen die SHTF even niet uitkomt haken af. Goede oefening . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 4 juni 2012 Delen Geplaatst: 4 juni 2012 Twee zielen, één gedachte Ik denk; 3 zielen één gedachte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 4 juni 2012 Delen Geplaatst: 4 juni 2012 Ach, en als de rest die wel "off the grid" was die 72 uur lang, weer online is, zullen we nog wat zielen kunnen toevoegen denk ik! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 5 juni 2012 Delen Geplaatst: 5 juni 2012 Zjeesus hé, goede oefening..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 5 juni 2012 Delen Geplaatst: 5 juni 2012 hahaha, nou ja. Het was leuk zo lang het duurde Ben benieuwd wat Sandokan geleerd heeft na een dagje off grid. Zelf kwam ik erachter dat een zachte bezem wel erg makkelijk kan zijn als je langere tijd zonder electriciteit zit. Je huis schoonvegen met alleen een stoffer en blik is wel erg tijdrovend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnRambo Geplaatst: 6 juni 2012 Delen Geplaatst: 6 juni 2012 ja kan er niet mee zitten.. als je 23 jaar oud bent, en er is je al meerdere keren gewaarschuwt dat zn zaag geen speegoed is, dan krijg je van mij ook geen medelijden.. Nummer in het vervolg de vingers van zo iemand. Dat vergemakkelijkt het terug aanzetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 6 juni 2012 Delen Geplaatst: 6 juni 2012 Flauw dit... De vent geeft EERLIJK toe dat ie is afgehaakt met een, voor hem legitieme reden... Gaan we hem hier zitten flamberen. Fix zelf eerst eens wat, dan pas anderen aanpakken. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 6 juni 2012 Delen Geplaatst: 6 juni 2012 Flauw dit... De vent geeft EERLIJK toe dat ie is afgehaakt met een, voor hem legitieme reden... Gaan we hem hier zitten flamberen. Fix zelf eerst eens wat, dan pas anderen aanpakken. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Waar wordt wie 'geflambeerd'? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 6 juni 2012 Delen Geplaatst: 6 juni 2012 Misschien was ik onduidelijk. Sandokan. Misschien lees ik door de nuance heen hoor, maar ik vind het flauw hem aan te spreken op het feit dat hij gestopt is met een oefening. Elk ander had hetzelfde gedaan. Hij heeft tenminste genoeg integriteit om het uberhaupt te melden dat ie gestopt is. Had nl. niet gehoeven. Maar ja. Wijsneuzen heb je echt overal. Constructief. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 6 juni 2012 Delen Geplaatst: 6 juni 2012 Wellicht moet je in het vervolg even wachten op een reactie op "Misschien lees ik door de nuance heen hoor" alvorens verder te gaan met vingerwijzen. Het zal me niets interesseren dat Sandokan gestopt is met de oefening, ik maakte slechts een ironische observatie, en zet er nota bene nog een smiley achter om het extra luchtig te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 6 juni 2012 Delen Geplaatst: 6 juni 2012 Misschien refereerde ik wel niet naar jou. Maar interessant dat je je aangesproken voelt. Genoeg derailment dunkt me. Iemand die er nog wat over kwijt wil zal ik van harte verwelkomen op mijn inbox. Uit. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 6 juni 2012 Delen Geplaatst: 6 juni 2012 Zo interessant is dat niet, slechts een kwestie van begrijpend lezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 6 juni 2012 Delen Geplaatst: 6 juni 2012 Vreemd, het preppersvolkje vliegt elkaar om het minste of geringste in de haren. Terwijl we toch allemaal, elk op zijn/haar eigen niveau, met hetzelfde bezig zijn. Geen idee waar het aan ligt, maar opvallend is het wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maicha Geplaatst: 6 juni 2012 Delen Geplaatst: 6 juni 2012 Gezellig jongens het was geen verplichte oefening.. iemand kan r zn voordeel mee doen of niet wat tie zelf wil eigen keuze. Je bent niet ineens eeb slechte prepper als je niet de hele wereld laat vallen om te gaan oefenen, daarbij zitten hier mensen te piepen over het gebrek aan inzet voor de oefening die zelf ook niet meedoen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 6 juni 2012 Delen Geplaatst: 6 juni 2012 Vreemd, het preppersvolkje vliegt elkaar om het minste of geringste in de haren. Terwijl we toch allemaal, elk op zijn/haar eigen niveau, met hetzelfde bezig zijn. Geen idee waar het aan ligt, maar opvallend is het wel. En dan nog wel 't liefste met zijn allen op een perceel van 1000m2 willen wonen. Zetten jullie er wel een webcam op na SHTF :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.