Bandoeng Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 @Bandoeng De oude is 57 gram, de nieuwe 48 volgens mij. Van anwb was bekend dat ze de oude voorraad aan het uitverkopen waren, maar ik weet natuurlijk niet met zekerheid of dat hier zo is, Maar heb je de nieuwsbrief niet gehad? Hij is 48g Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vulgum pecus Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Nu leuke potten met tuti fruti in pot in de aanbieding bij ALDI , houdbaar tot 2016. Altijd lekker en handig om zo ook fruit te hebben :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 30 december 2012 Delen Geplaatst: 30 december 2012 Farmlight lampolie 1l , bij de hoogvliet voor +-1,60 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Steufima Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 Hallo, ik ben nieuw op het forum, altans als lid, en ik heb in der tijd vooral veel dit topic in de gaten gehouden, en er mooie aanbiedingen uit gehaald. Nu ik als lid heb ingeschreven zal ik gelijk mijn bijdrage voor deze week leveren met de volgende aanbiedingen: bij de Dirk van den Broek (of Bas / Digros) zijn de Bonduelle groente blikjes (die kleine van 150 tot 200 gram) 3 voor 1 euro (i.p.v 3,57) de Unox stevige soep ( 800ml) 90 cent de stuk (i.p.v. 1,75) en de Vitastar vitamine tabletten (vitamine C, of multivit) 3 voor 1 euro (i.p.v 5,97) geldig t/m 5 januari 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 Hallo, ik ben nieuw op het forum, altans als lid, en ik heb in der tijd vooral veel dit topic in de gaten gehouden, en er mooie aanbiedingen uit gehaald. Nu ik als lid heb ingeschreven zal ik gelijk mijn bijdrage voor deze week leveren met de volgende aanbiedingen: bij de Dirk van den Broek (of Bas / Digros) zijn de Bonduelle groente blikjes (die kleine van 150 tot 200 gram) 3 voor 1 euro (i.p.v 3,57) de Unox stevige soep ( 800ml) 90 cent de stuk (i.p.v. 1,75) en de Vitastar vitamine tabletten (vitamine C, of multivit) 3 voor 1 euro (i.p.v 5,97) geldig t/m 5 januari Helemaal super!! Dat zijn nog eens aanbiedingen!! Dank je!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 Bonduelle... Zelfs nu nog te duur! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 Grr. Heeft de Jumbo niet dit soort koopjes? (Appie H vast nooit?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blackfield Geplaatst: 5 januari 2013 Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Omdat de prijs bij Action inderdaad uitermate aantrekkelijk is, heb ik er meteen vijftig gekocht. Van dik hout zaagt men tenslotte planken. Ze blijken echter op mijn gaslamp en mijn twee gaskookbrandertjes enorm - gevaarlijk - te lekken. Nou zijn die dingen van een of ander fukiwukimerk, in 1996 bij Aldi gekocht, maar na een bezoek aan de Kampeermarkt in Eindhoven bleek dat ze ook niet in compatible met branders en lampen van CampingGaz zijn. In die winkel heb ik samen met het personeel de tankjes op allerlei producten van CampingGaz geprobeerd, en het paste gewoonweg niet. Complete miskoop dus. Ik hoop dat Action een beetje vriendelijk is, heb geen bon meer, en wil ze terugbrengen. Het verschil, en dus het probleem, zit hem in de onderkant. De bolling is anders en bij de gastankjes van Action een paar milimeter groter/hoger dan bij die van CampingGaz (en andere kloons), zodat het doorprikken later of niet gebeurt. Bovendien heeft CampingGaz vier 'geleidegroeven'. Overigens ben ik van plan gas te laten voor wat het is, en zoveel mogelijk petroleum te gaan gebruiken. Toen ik de priktankjes kocht bij de Action heb ik niet op het merk gelet maar naar aanleiding van jouw post heb ik toch maar even gekeken. Wat blijkt......ze zijn van CampingGaz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lucifer Geplaatst: 5 januari 2013 Delen Geplaatst: 5 januari 2013 euroweken bij c 1000 tot 8 jan augurken, aardappel anders, knakworst, soep, glorix, silan, andy, keukenpapier, hygienedoekjes, wasmiddel, tandpasta, aardappelen, en nog meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 5 januari 2013 Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Bij de Aldi vanaf 12-01-2013 zaklamp 10w cree led... Ik heb de 3w nu en daar wil je al niet in kijken... Ik heb hele hoge verwachtingen van deze 10w cree led zaklamp.. Hij kost 19,99. Mvg Dakhaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 5 januari 2013 Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Toen ik de priktankjes kocht bij de Action heb ik niet op het merk gelet maar naar aanleiding van jouw post heb ik toch maar even gekeken. Wat blijkt......ze zijn van CampingGaz. Dan moet je de volgende keer dat je ze bekijkt even de prijskaartjes van je contactlenzen afhalen. Ze zijn van CamperGaz en volgens mij bewust zo ontworpen - naam, kleur en lay-out - dat ze consumenten op het verkeerde been zetten. Sterker nog: niet op de gasstelletjes en lampen van CampingGaz te gebruiken! Het gaat lekken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blackfield Geplaatst: 5 januari 2013 Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Dan moet je de volgende keer dat je ze bekijkt even de prijskaartjes van je contactlenzen afhalen. Ze zijn van CamperGaz en volgens mij bewust zo ontworpen - naam, kleur en lay-out - dat ze consumenten op het verkeerde been zetten. Sterker nog: niet op de gasstelletjes en lampen van CampingGaz te gebruiken! Het gaat lekken. Ahum.......heb mijn leesbril gepakt en heb wederom gekeken idd CamperGaz. Bedankt voor de waarschuwing Nonkel_Ries Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 5 januari 2013 Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Ahum.......heb mijn leesbril gepakt en heb wederom gekeken idd CamperGaz. Bedankt voor de waarschuwing Nonkel_Ries Ik trapte er dus ook in en zit nu met zo'n veertig, vijftig blikjes waar ik niets mee kan. Zelfs de kringloopwinkel wil ze niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carina Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Bij de Lidl liggen momenteel grote zakken van 5 kilo prima nederlandse UIEN , voor Euro 1,19. Uien kunnen lang liggen, zijn heel gezond en ook in tijden van griep, zoals nu, verlichtend bij een zere keel (uiendrankje, ff googelen) of een verstopte neus.(gesneden naast je bed). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carina Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 En nu ik toch bezig ben over de LIDL: bij de LIDL in Duitsland kun je bij de thee-afdeling een grote papieren puntzak vinden met losse, zwarte (ostfriesen)thee, ik dacht voor de prijs van Euro1,50 (weet het niet precies, maar omstreeks). Het is erg lekkere thee, je hebt maar een paar flintertjes nodig voor een kop en ik ben al maaaaanden bezig met zo'n papieren puntzak. Terwijl ik alleen maar thee drink, dus dat zegt wat. Ik heb twee van die zakken in de voorraad. Dit is een heel gunstige prijs voor echt veel en lekkere thee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noach Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Lidl Vlees in blik: kipsaté en babi-pangang. Zie foto. Helaas kwam ik er na de kassa pas achter dat beide soorten niet hetzelfde kosten...... Prijzig, maar dat heb je met vlees. Geldig vanaf vandaag (maandag 21 januari 2013 tot einde van de week) Noach Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Lidl Vlees in blik: kipsaté en babi-pangang. Zie foto. Helaas kwam ik er na de kassa pas achter dat beide soorten niet hetzelfde kosten...... Prijzig, maar dat heb je met vlees. Geldig vanaf vandaag (maandag 21 januari 2013 tot einde van de week) Noach Nou ja, vlees?! We hadden 1 blik kip sate geprobeerd. We moesten wel zoeken naar 'vlees' Maar de smaak is prima met witte'l'ijst en wat sambal bij. lekkel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerys Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Nou ja, vlees?! We hadden 1 blik kip sate geprobeerd. We moesten wel zoeken naar 'vlees' Maar de smaak is prima met witte'l'ijst en wat sambal bij. lekkel. ja inderdaad, het was wel te eten maar de kip was er snel doorheen gevlogen haha....was de Ikan Bali toch lekkerder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noach Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Hmm.. Ik ben benieuwd als ik ze tzt proef als de tht verloopt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3parator Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Bonus bij AH: 2e blik unox erwtensoep gratis: tht 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesje1980 Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 bij bever zijn de zakjes "adventure food"nu 3 halen 2 betalen, nog steeds duur maar ja ik wil ze een keer proberen om er mijn eigen mening over te vormen, scheelt toch weer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 @Loesje1980: Gewoon proberen en hier de bevindingen rapporteren a.u.b. Droogvoer, neem ik aan, ben benieuwd naar de smaak! 'k Heb al heel wat regulier spul uit de super geprobeerd, 't valt me vaak tegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 21 februari 2013 Delen Geplaatst: 21 februari 2013 http://www.supermarktaanbiedingen.com 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 februari 2013 Delen Geplaatst: 21 februari 2013 @Mrs.Lotte: Weer een handige tip. Nu tik ik alle naampjes van de buurtsupers met de hand. Morgen eens even neuzelen of die site mij automatisch wat zaken in een nieuwsbrief kan sturen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Alle C1000 Vleesconserven 2 stuks, alle combinaties mogelijk, m.u.v. C1000 Basis, 2e fles halve prijs, Actie loopt tot 26 februari. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.