Snake Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 De titel zegt genoeg denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HertogJan71 Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Knowhow / kennis zijn essentieel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Ik zeg een waterfilter http://prepshop.nl/9-lifestraw-waterfilter/ @Snake Er zijn hier diverse topics over op het forum. Je kan rechtsboven in de "search' ruimte kijken of er al topics hierover te vinden zijn. We hoeven niet elke keer het wiel uit te vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Vraagstelling is veel te ruim. Vertel er op zijn minst bij waarvoor je prept, daar hangt het voornamelijk vanaf wat je nodig hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snake Geplaatst: 4 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Sorry, ik had het wiel nog niet uitgevonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Boekje van Dick! Daarin staan lijsten met uitleg over waarom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lucifer Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 schijt hebben aan mensen die denken dat je achterlijk bezig bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Boekje van Dick! Daarin staan lijsten met uitleg over waarom. Ik vind dat ik voor lul hoor te staan, als ik reclame boodschappen voor mijn eigen product van een plus voorzie. Maar het is nog steeds niet zichtbaar dat DB plust. Of wordt dat alleen bij de minnetjes minnelijk aangegeven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Ik vind dat ik voor lul hoor te staan, als ik reclame boodschappen voor mijn eigen product van een plus voorzie. Maar het is nog steeds niet zichtbaar dat DB plust. Of wordt dat alleen bij de minnetjes minnelijk aangegeven? Zo te zien niet, sorry @jobs Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Het belangrijkste, en verwondert me dat het nog niet gezegd is, is psychisch de juiste instelling hebben. Je kan veel fantaseren vooraf, maar hoe het echt gaat zijn en hoe je daar mee om gaat zal je maar weten op het moment zelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Kennis en waterfilter... dat eerste weegt het minste Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Gezond boeren verstand, en geduld, veel geduld. Daarbij is een portie algemene kennis nooit verkeerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Veel wc-papier, voor als de shtf! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Veel wc-papier, voor als de shtf! En het SAS survival handboek (heb je toch weer 250 bladzijden voor de billen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bushmaster Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 En het SAS survival handboek (heb je toch weer 250 bladzijden voor de billen) Of het bekende handboek soldaat...jij bent echt niet van deze wereld LOL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
philwar Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Mindset Skills Gear In die volgorde. Als je niet het doorzettingsvermogen, de alertheid, doortastendheid en vastberadenheid hebt om lastige, zware moeilijke dingen te doen en te blijven doen, onder omstandigheden die zelden makkelijk zijn en heel vaak onoverkomelijk lijken, vergeet dan al het andere maar. Als je ze wel hebt is al het overige mooi meegenomen. Als je daarnaast de skills hebt om jezelf onder alle omstandigheden te beschermen en te beveiligen, om jezelf van de middelen te voorzien die je nodig hebt om te overleven, en om je veilig van punt A naar punt B te bewegen, dan ben je er eigenlijk wel. Gear spreekt voor zich. Goede spullen maken overleven (veel) makkelijker, maar maken van de eigenaar geen 'survivor.' Omgekeerd heeft een echte survivor geen gear nodig, al zullen die altijd onderdeel zijn van een goede voorbereiding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrfallie Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 gezond verstand Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bartje Geplaatst: 5 januari 2013 Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Een goed plan lijkt me het belangrijkste. Sommige situaties kun je echter niet zien aankomen en dan zijn gezond verstand, stress bestendigheid en het vermogen om tijdig beslissingen te nemen erg belangrijk. Het begint met plannen maken en dat kan altijd beter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrfallie Geplaatst: 5 januari 2013 Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Het vermogen om nooit op te geven.....nooit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 5 januari 2013 Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Het vermogen om nooit op te geven.....nooit! Dat heb je, of dat heb je niet. Meeste mensen hebben dat, vooral solo...niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boothuisje Geplaatst: 12 januari 2013 Delen Geplaatst: 12 januari 2013 Creativiteit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 12 januari 2013 Delen Geplaatst: 12 januari 2013 Ik denk dat je vooral dynamisch moet zijn en flexibel. Niets voorgeprogrammeerd, maar direct uit je database die in je hoofd zit gepast handelen. Een soort McGyver.... z.s.m. Vaardig worden op een zo'n breed mogelijk gebied dus. Prio lijstje maken en aan de slag. Elke dag wat leren en vooral DOEN. Vervolgens even zoeken op het forum wat anderen in hun BOB hebben. Vergeet overigens de zaakjes thuis niet. Hier begint alles en als je geluk hebt heb je de BOB niet nodig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 13 januari 2013 Delen Geplaatst: 13 januari 2013 Flexibiliteit en creativiteit, mocht je al het anderen niet hebben! En als er wat gebeurt verdomd veel geluk. En een BOB en je spullen thuis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
missbir Geplaatst: 13 januari 2013 Delen Geplaatst: 13 januari 2013 Een prepperforum met een ZOEKFUNCTIE~!!! Leef je uit.. xxbirgittexx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 13 januari 2013 Delen Geplaatst: 13 januari 2013 De mogelijkheid om van niets iets temaken of toch de moet om het te proberen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.