hans1 Geplaatst: 21 december 2012 Delen Geplaatst: 21 december 2012 Mensen die in de grote stad wonen net als ik in Amsterdam hoe stellen jullie het je nou voor om in deze enorme gaos die gaat komen in een stad als Amsterdam te overleven ,en wat denk je hier voor nodig te hebben kennen jullie het boek van de vinex jager en de sites die er bij horen. Zijn er nog mensen die een paar goede tips aan een Amsterdammer kwijt willen en wat hij het beste in zijn rugzak kan stoppen. Vrg hans1 http://www.sjoerdmulder.nl/blog/ http://www.wildplukwijzer.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 21 december 2012 Delen Geplaatst: 21 december 2012 Goede filter hebben om uit de gracht te kunnen drinken... Maar ik ga er vanuit dat je niet lang in Amsterdam zult blijven als er chaos heerst met een rugzak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 21 december 2012 Delen Geplaatst: 21 december 2012 http://preppers.nl/forum/threads/38-Wat-moet-er-in-een-Bug-out-Bag-(BoB)-zitten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 december 2012 Delen Geplaatst: 21 december 2012 Mensen die in de grote stad wonen net als ik in Amsterdam hoe stellen jullie het je nou voor om in deze enorme gaos die gaat komen in een stad als Amsterdam te overleven ,en wat denk je hier voor nodig te hebben kennen jullie het boek van de vinex jager en de sites die er bij horen. Zijn er nog mensen die een paar goede tips aan een Amsterdammer kwijt willen en wat hij het beste in zijn rugzak kan stoppen. Vrg hans1 http://www.sjoerdmulder.nl/blog/ http://www.wildplukwijzer.nl/ Grappig boek hee, die Vinex Jager De eerste tip: ga de stad uit. Tweede tip: als dat niet lukt, organiseer de buurt, want samen sta je sterk. Derde tip: kweek je eigen groenten. http://www.google.nl/search?q=verticaal+tuinieren&rlz=1C5CHFA_enNL503NL503&aq=f&oq=verticaal+tuinieren&sugexp=chrome,mod=18&sourceid=chrome&ie=UTF-8 En lees deze nog even: http://sovietoutpost.revdisk.org/?p=72 Goeie links heb je daar, Hans, bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 21 december 2012 Delen Geplaatst: 21 december 2012 @hans1: Ik woon ook in Amsterdam, maar ik heb een locatie in het oosten van het land waar we direct terecht kunnen. Het ligt natuurlijk aan wat er gebeurt. Kun je nog met de auto wegkomen, of met de fiets of moet je lopen. Ik zou in ieder geval regelen dat je in uiterste nood de stad idd écht achter je laat. In het buitenland heb ik ook een adres. Ik ben gewoon eerst uitgegaan van het ergste scenario. Dan minder ernstig en dat dan indelen in 3 stadia's ofzo, waarbij ik alleen in het 1e stadia in Amsterdam blijf. En ik weet niet of je een gezin hebt, maar ook met hun afspraken maken, mocht je niet meer met elkaar kunnen communiceren. Waar spreek je af, hoe lang wacht je op elkaar etc, etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 21 december 2012 Delen Geplaatst: 21 december 2012 Ik woon in die andere ...dam, je weet wel die stad met een echte haven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Ik woon in die andere ...dam, je weet wel die stad met een echte haven. Bedoel je Vlissing... ohnee, dat eindigt niet op dam. Damn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Bedoel je Vlissing... ohnee, dat eindigt niet op dam. Damn! Misschien moeten ze de naam maar veranderen naar Goddam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Misschien moeten ze de naam maar veranderen naar Goddam Ik ben van Goddam, ken je dat hoiren dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 22 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2012 heb de diverse sites van sjoert mulder als je aan de rechter side kijkt word je steets verder verwezen naar nieuwen onderwerpen staan zeer veel handigen tips op. hans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 22 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2012 Misschien wel leuk ik heb een groot aantal afleveringen van Amerikaanse preppers op mijn hard disk staan kan ze verzenden naar een geïnteresseerde heb wel een e-mail adres nodig kan 2 gb per keer verzenden is een leuke en leerzame groep afleveringen. hans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 http://www.sjoerdmulder.nl/blog/ Prachtige post over Aqua Divine (zeewater)! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 De grote steden worden als het dikke vette SHTF is, één grote stinkende dodelijke plaats van menselijk drama, een hel. Ben je prepper en denk je na, zorg dan dat je weg bent, of zorg voor voedsel en water voor één jaar en barricadeer je huis zo, dat er werkelijk niemand in kan. Juist, dat is bijna onmogelijk, dus kun je beter naar je neef in groningen of je broer in limburg vertrekken zodra hel losbreekt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Misschien wel leuk ik heb een groot aantal afleveringen van Amerikaanse preppers op mijn hard disk staan kan ze verzenden naar een geïnteresseerde heb wel een e-mail adres nodig kan 2 gb per keer verzenden is een leuke en leerzame groep afleveringen. hans Dat is strafbaar, en wij houden ons aan de wet Hans..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xinix Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Koop een klein bootje of een kano en ga het op verkenning in het waterrijke gebied tussen Amsterdam (landelijk noord) en Monnickendam. Daar zijn genoeg mogelijkheden om, in ieder geval zomers, te schuilen en te overleven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wiener68 Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Ik woon lekker centraal en kan dus echt geen kant op wanneer de shtf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Ik hoop niet dat jullie massaal hierheen komen!! Sorry folks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Als je in de stad wil blijven is dit mijn tip ,zoek een hele hoge flat veernietieg de trap van de drie onderste verdieping, houd dieren op het dak, groenten op de balkonnen .maar dat is echt een Mad Max scenario. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niki Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Als je in de stad wil blijven is dit mijn tip ,zoek een hele hoge flat veernietieg de trap van de drie onderste verdieping, houd dieren op het dak, groenten op de balkonnen .maar dat is echt een Mad Max scenario. vervelend bij brand.... gewoon wegwezen, dat is het enige wat je kan doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 vervelend bij brand.... gewoon wegwezen, dat is het enige wat je kan doen. Een verrotte beton kolos brand niet snel, je kunt zelf in of uit met ladders.Maar ik denk ook dat de stad vaak snel mis ga. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2012 ik heb een boodje maar ook een vrouw en twee kinderen en met 4 man in het weiland ,ik weet het niet. hans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2012 wat bedoel je met strafbaar zijn vrij te downloaden afleveringen iedereen mag ze doawnloaden er zitten geen rechten meer op her is bedoeld als educatie en een inzicht in de Amerikaanse preppers wereld hans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2012 wat bedoel je met strafbaar zijn vrij te downloaden afleveringen iedereen mag ze doawnloaden er zitten geen rechten meer op her is bedoeld als educatie en een inzicht in de Amerikaanse preppers wereld hans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 25 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2012 link verwijderd hans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 25 december 2012 Delen Geplaatst: 25 december 2012 [link verwijderd hans @hans1; Zou je alsjeblieft de quote functie willen gebruiken bij het reageren, dat maakt het geheel wat overzichtelijker. Als iets in Google of een andere willekeurige zoekmachine te vinden is houdt dat niet meteen in dat het legaal is om dat materiaal te verspreiden. Downloaden en verspreiden zijn in Nederland twee totaal verschillende dingen. Downloaden mag wel, verspreiden mag niet. Wordt Tim boos enzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.