Ga naar inhoud
GENEGEERD

LifeStraw inkoopactie


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gaat lekker, maar dat mag ook wel voor die prijs en geen verzendkosten!

@Mr. Gold: Wat me wel opviel: de voorraad wordt (vermoedelijk) pas bijgewerkt na het voltooien van een bestelling. Dat kan teleurstelling opleveren als de voorraad bijna op is, en 2 of meer bezoekers tegelijkertijd de laatste voorraad willen bestellen.

 

Dank voor de tip @dR3 Ik geef het door en anders zal ik de laatste zelf bij de ANWB halen om geen teleurstellingen te voorkomen voor onze leden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mr. Gold: paar dingen die mij opvielen, ik hoef geen reactie of verklaring maar wellicht wil je het meenemen:

 

1. Nieuwsbrieven moet je eigenlijk alleen tijdens kantoortijden versturen, dat komt professioneler over en je bent zelf meestal in de gelegenheid om eventuele reacties direct op te pakken.

2. http://www.prepshop.preppers.nl komt betrouwbaarder over bij mensen die preppers.nl al kennen, prepshop.nl lijkt als een losstaande shop.

3. Wat is icesave? Klinkt een beetje negatief na die crisis in Ijsland, en pas na het klikken op het logo werd me duidelijk dat je daar de betaalmethode kan kiezen en de betaling kunt doen.

4. Waarom moet ik m'n geboortedatum, telefoonnummer en referentie adres opgeven? Naam-adres is voldoende.

5. De webshop ziet er rommelig uit, heel veel linkjes en dingen waar je op kan klikken. Dat is vast nog work-in-progress maar hou het simpel; mij lukte het om in 1 minuut de bestelling te plaatsen maar ik had redelijk snel door wat je moet doen. Je wil niet dat mensen de weg kwijtraken en vertrekken, of je bestoken met vragen per mail.

6. In de Icesave omgeving, op de pagina waar je de betaalmethode kunt selecteren, ontbreekt een plaatje (dead link).

 

Verder ziet de shop er top uit en werkt prima, ik voorzie nog vele mooie nieuwsbrieven en acties.

 

Heel fijn dat mee gedacht wordt. Voor ons is een beheer van een webshop ook helemaal nieuw en hebben we in een paar dagen opgetuigd. We wilden het graag zo snel online zetten en met de actie beginnen zodat voor kerst kunnen uitleveren naar iedereen die besteld heeft. We nemen jou punten mee en gaan er mee aan de slag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel fijn dat mee gedacht wordt. Voor ons is een beheer van een webshop ook helemaal nieuw en hebben we in een paar dagen opgetuigd. We wilden het graag zo snel online zetten en met de actie beginnen zodat voor kerst kunnen uitleveren naar iedereen die besteld heeft. We nemen jou punten mee en gaan er mee aan de slag.

 

Thanks! Het is in wederzijds belang dat dit een succes wordt, van dit soort aanbiedingen word ik erg blij :)

 

Ik herinner me nog 1 klein puntje: onderaan de nieuwsbrief stond nog wat engelse tekst en jullie postadres, wat mij betreft kan dat geschrapt worden. Alleen die afmeld-link is wettelijk verplicht. Ik heb het trouwens niet uitgeprobeerd, maar op sommige mailings (commerciële?) moeten 'klanten' kunnen reageren door rechtstreeks te reply-en (wettelijk geregeld in de telecom wet dit jaar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gebruikersnaam
Klopt dat in de nieuwsbrief een waardebon code staat. Ik heb je de code via een kudo verstuurd zodat je er gebruik van kan maken.

 

 

thnxs, bestelling gedaan en nu wachten op de rietjes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel naar de gewone site toe, daar kun je de betreffende betaalknop wel indrukken.

Op de mobiele versie van de site zit dus helaas een ietsiepietsie klein bugje :rolleyes:

 

Greener, wat top dat jij het bestelproces ook helemaal mobiel hebt gedaan, ik zal even in dat punt duiken van de laatste stap.

 

nog 1 klein puntje: onderaan de nieuwsbrief stond nog wat engelse tekst en jullie postadres, wat mij betreft kan dat geschrapt worden. Alleen die afmeld-link is wettelijk verplicht. Ik heb het trouwens niet uitgeprobeerd, maar op sommige mailings (commerciële?) moeten 'klanten' kunnen reageren door rechtstreeks te reply-en (wettelijk geregeld in de telecom wet dit jaar).

 

Bij MailChimp is de vermelding van een fysiek adres verplicht - d.w.z. kan je er niet achterwege laten. Maar we kunnen daarmee leven.

Dank nog voor je andere feedback, nemen we mee in de verbetering van de shop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 zijn er onderweg!

Zat net wel te denken.....zou wel een hele goede list zijn om preppers voor een koopje te lokken en zodoende goed in kaart te krijgen waar ze in het land zitten.

Mag dus niet hopen dat dit soort informatie als adressen in de verkeerde handen vallen of dat er gebruik van wordt gemaakt tijdens een shtf.

Maar goed ik heb het vertrouwen dat hier discreet mee zal worden omgegaan.

 

Ushiro,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, zie nu ook het commentaar van Lifestraw;

 

 

Beste Rothbard,

 

Je hebt gelijk als je over de LifeStraw spreekt dat op dit moment de houdbaarheidsdatum van 3 jaar is opgegeven en inderdaad de nieuwe LifeStraw is pas 3 jaar op de markt.

In de LifeStraw zitten draadjes die een beetje vochtig zijn en bij langdurige warmte zullen uitdrogen. Daarom zou je ook 1 x per 2 jaar de LifeStraw even kunnen gebruiken, voor een betere houdbaarheid.

Gelukkig zijn de nieuwe LifeStraws nu vacuüm verpakt en hierdoor zal de levensduur veel langer zijn dan die 3 jaar, mits goed opgeborgen op een donkere plek en beneden kamertemperatuur.

 

Hopelijk heeft mijn reactie voldoende vragen opgelost van de LifeStraw.

 

Ton Pas, LifeStraw Nederland

 

 

Dus als ik het goed begrijp moet je het filter vochtig houden, in ieder geval niet laten uitdrogen.

Nu weer wat geleerd:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste gebruikers,

 

Als het goed is heeft iedereen die zich heeft aangemeld voor de nieuwsbrief de eerste van ons ontvangen. We zullen deze nieuwsbrief alleen versturen als we iets moois of zinnigs te melden hebben.

 

Deze keer een prachtige grote gezamelijke inkoop actie om het waterfilter van LifeStraw aan te bieden voor onze leden en de softe lancering onze prepshop.nl

 

Vragen, opmerkingen en tips kunnen jullie in deze forum thread aan ons melden.

 

Groet,

 

Mr. Gold

 

Echt super dat dit is geregeld, de complimenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Past 'ie door de brievenbus?

En als je er meer dan één besteld hebt?

 

Ja en nee en als ik je het hele verhaal ga vertellen heb ik in eens veel meer respect hier :)

 

Vanaf 4 versturen we ze vanuit een pakketje en scheelt voor ons veel werk en komen ze ook netjes aan. Mensen die er 1, 2 of 3 besteld hebben komen in een mooie akte enveloppe en zou de enveloppe inclusief LifeStraw 2 milliliter dunner moeten zijn en dan zou het geen probleem moeten zijn. De verzendkosten en inpak kosten zijn net wat hoger dan ik had ingeschat maar goed daar hebben jullie dan ook weer een voordeel bij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...