retgals Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 6 tientjes? Als je een echte hebt en geen toeristen spul dan heb je de koop van je leven gedaan 8) En geloof me ik onderschat deze net zo weinig als de argentijnen op de Falklands in 1982 Hallo Arisaka, Ik twijfel er geen moment aan dat je weet wat dit wapen is. En jep 6 tientjes en dit was dan een van de duurdere modellen. Er is een naamaak handel in India en die zijn niet te vergelijken met de echte uit Nepal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Vandaag wees mijn vrouw me op een pakketje toen ik thuis kwam. Voor jou lieverd, zei ze. Ontario SP8 kapmesje. Gefeliciteerd Marco! Wat een Sinterklaas gevoel is dat toch altijd he, zo'n pakje bij thuiskomst (al heb je het zelf betaald) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Dat is het mooiste, ik heb er geen cent aan uitgegeven:p Het heeft enkel wat avondjes internet-gluren gekost met flink wat stille hintjes erbij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sormano Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 haha mooi geregeld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Ik las laatst iets over een kortingscode bij knife and tools. Ik kan het topic niet meer vinden en ga volgende week weer iets bestellen, wellicht het ultieme preppermes. Wie helpt me uit de brand? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 En wat is het ultieme preppersmes danwel? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 De SOG Seal pup, zal mij benieuwen. Maar dan heb ik wel die code nodig:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 En wat is het ultieme preppersmes danwel? Greener Geweldig met deze vraag zijn we weer 59 pag.terug in de tijd Ben benieuwd wie het verlossende antwoord heeft;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Gevonden http://preppers.nl/forum/threads/1091-Korting-bij-Knives-and-tools-Speciaal-voor-Preppers-nl-leden/page3?highlight=kortingscode Goede actie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Opschieten Marco is bijna afgelopen die actie (14dagen) wel mooi mes maar of t het beste is?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 We gaan het meemaken, hij is besteld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Hier denk ik het ultieme preppermes alles wat je kan gebruiken;) Zonder gekheid het is voor iedereen wat anders dus er is geen ultieme preppermes, het mes dat je zelf het fijnst vind is voor jezelf het beste. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Het is inderdaad erg persoons- en situatie gebonden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Cold steel kukri machette 22,90 of de magnum kukri machette 27,95 beide verkrijgbaar bij knivesandtools. Onverwoestbare gebruiksmachettes om mee te : snijden,hakken,snoeien,splijten,gooien en ook erg bruikbaar voor zelfverdediging. Makkelijk zelf te slijpen en goedkoop. Fallkniven A1 of S1 superdegelijke vaste rvs messen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 [ATTACH=CONFIG]1570[/ATTACH] Is ook een goed mes. Ik ben er erg over te spreken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 @jan001 mooie Hill knives! Heb je 'm voor je werk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 hmmmmmmmm, der quall der wahl tussen cold steel black bear classic en benchmade elishewitz . denk dat het afhankelijk wordt van wat ik verwacht tegen te komen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Weet even niet waar ik dit moet laten, dus maar in deze thread. Zag laatst op Nat Geo een aflevering van Mega Factories die zich afspeelde in de Victorinox fabriek. Wordt in december weer herhaald voor wie hem nog niet kent. Megafactories: Swiss Army Knife Bij de fabriek van Victorinox in Zwitserland wordt keihard staal omgevormd tot het bekendste gereedschap ter wereld: het rode zakmes. Volgende tonen: zaterdag 22 december om 08.00 uur - National Geographic Channel Was echt leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ik las laatst iets over een kortingscode bij knife and tools. Ik kan het topic niet meer vinden en ga volgende week weer iets bestellen, wellicht het ultieme preppermes. Wie helpt me uit de brand? http://preppers.nl/forum/forums/10-Preppers-Only en dan iets naar beneden scrollen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Geweldig met deze vraag zijn we weer 59 pag.terug in de tijd Ben benieuwd wie het verlossende antwoord heeft;) 1 doos met mora's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Als ik maar eentje mag kiezen wordt het de Esee 5, vrijwel onverwoestbaar, ok, mss beetje te groot voor sommige dingen, maar liever een mes dat voor bepaalde dingen een beetje te groot is dan eentje dat te klein is als je het nodig hebt. Verwacht ook toenemende spiermassa want het ding weegt wel wat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvanloon Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 ik heb een enzo trapper, fallkniven f1 en een mora voor het gebruik in de natuur. een victorinox multitool enkele messjes ervan. Thuis liggen er ( over wat messen ) enkele coldsteel messen... De coldsteel bushman. valt lekker groot uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 20 november 2012 Delen Geplaatst: 20 november 2012 Mijn Esee 4 is binnen gekomen van de week! Hier nog even een pic: Ik zal binnenkort even een leuke review plaatsen. Eerste indruk is in ieder geval geweldig, kan een atoombom doorstaan. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 20 november 2012 Delen Geplaatst: 20 november 2012 Heel erg mooi mes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 20 november 2012 Delen Geplaatst: 20 november 2012 Nou een avondje zoet geweest met dit draadje door te spitten. Voorlopig houd ik het maar bij een mora, lijkt me een lekker dames mes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.