Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

http://store.lds.org/webapp/wcs/stores/servlet/Category3_715839587_10556_21158_-1_N_image_0

mylar bags van 7 mil en zuurstofopnemers.

Prima afhandeling

 

http://www.newstartcenter.biz/Naturkost/

Alleen bij nalevering een enkele keer een e-mail moeten versturen.

Verder prima afhandeling.

 

Portokosten:

 

Belgien über 200,- € Bestellwert keine Versandkosten

Belgien unter 200,- € Bestellwert 8,50 €

 

 

Holland über 200,- € Bestellwert keine Versandkosten

Holland unter 200,- € Bestellwert 8,50 €

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sandokan

countrystore is uitstekende zaak en betrouwbaar maar schreeuwend duur; naar echte gristelijke traditie vraagt deze zaak in zwartekouzendorp Epe maarliefst bijna het dubbele voor producten van wat ze oorspronkelijk bij hun AMerikaanse moederbedrijven kosten. Daar ben ik toch wel van over de zeik moet ik zeggen!

 

heb onlangs ook quickcloth bij Medan's 2sharp besteld, kwam prima, is alleen erg klein pakje voor heel dure prijs, en daar schijt ik net zo hard van!

 

In Duitsland heb je hele grote uitstekende survival - en outdoorzaken. Die zou ik altijd laten prefereren boven de NL zaken als het er op aan komt. Hier ben ik zelf bv ook vaak geweest cq bij besteld: http://www.camp4.de/

 

Sandokan

Link naar reactie
Delen op andere sites

countrystore is uitstekende zaak en betrouwbaar maar schreeuwend duur; naar echte gristelijke traditie vraagt deze zaak in zwartekouzendorp Epe maarliefst bijna het dubbele voor producten van wat ze oorspronkelijk bij hun AMerikaanse moederbedrijven kosten. Daar ben ik toch wel van over de zeik moet ik zeggen!

 

heb onlangs ook quickcloth bij Medan's 2sharp besteld, kwam prima, is alleen erg klein pakje voor heel dure prijs, en daar schijt ik net zo hard van!

 

In Duitsland heb je hele grote uitstekende survival - en outdoorzaken. Die zou ik altijd laten prefereren boven de NL zaken als het er op aan komt. Hier ben ik zelf bv ook vaak geweest cq bij besteld: http://www.camp4.de/

 

Sandokan

 

dat met die gristelijke traditie slaat nergens op, maar dat wist je vast zelf ook stiekem al wel:confused:

 

mijn baas vraagt ook geen dubbele prijzen, en zo ken ik er nog veeel meer die ook gewoon normale marktconforme prijzen hanteren.

dat je iets duur vind prima dat je iets te duur vind ook prima maar haal er niet gelijk een bepaald geloof bij als dat niks met de discussie te maken heeft.

 

ik vind countrystore wel meevallen, alleen je moet weten wat je nodig hebt, het is geen webshop waar je lalalalala lekker alles uitkiest en je niet op geld hoeft te kijken

ze hanteren inderdaad de duurdere merken, met duurdere prijzen, maar sommige spullen heb ik nog nergens anders kunnen vinden dan daar.

 

en zo pak ik bij elke webshop wel wat er van mijn gading is, heb tot nu toe nog geen wanklank meegemaakt.

-liff

-beeprepared

-noodzaken

-countrystore

-conserva

-ik ga op reis

-hettykat

-outdoorparadijs

-kampeergoed

-benscore

heb ik allemaal goede ervaringen mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens DP, paar keer besteld bij countrystore.nl en de producten die ik had besteld vond ik schappelijk geprijsd. Kan vast goedkoper via buitenlandse shops, maar ik prefereer een Nederlandse shop (daar kan ik nog op bezoek mocht er niet geleverd worden). Daarnaast prima verzending en reacties op vragen per email. Had misschien een paar euro's goedkoper gekund, maar dat was de service wel waard.

 

Anyway, goed topic en meningen worden erg gewaardeerd. Hopelijk lukt het de topic-starter om de 1e post bij te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb goede ervaring met deze legerdump;

http://www.sietsma-armygoods.nl/

Geen zaak voor Bear Grills modepopjes maar eerlijk legerspul voor een redelijk lage prijs,alleen non-food.

 

dit is helaas geen webwinkel volgens mij. ik kan tenminste geen link vinden op de site om iets te bestellen. tevens krijg je een stomme pop-up reclame als je de site opent. daarom komt hij niet in mijn lijstje van WEB-winkels. Maar ik geloof graag dat het een leuke winkels is met goede artikelen.

 

@ dR3, ik zal zeker proberen de lijst up to date te houden. ik bekijk elke site ook personelijk om te zien of het een voordeel kan zijn voor de preppers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prepper053, het viel me op dat je http://www.liff.nl er niet bij hebt gezet. Heb jij slechte ervaringen met die winkel?

Overigens is store.lds.org ook een betrouwbare webwinkel.

 

Stond er inderdaad nog niet in, maar heb het gecorrigeerd. bedankt voor het melden. soms schiet er een door het net.

 

store.lds.org, deze heb ik niet in het lijstje gezet omdat het volgens mij niet echt een webshop is voor preppers, meer voor kerkgangers. zag er gewoon niet echt de praktische kant in, sorry.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.sietsma-armygoods.nl/

 

Is niet de leukste om heen te gaan, veel spullen in een grote hal. Als je niet vooraf weet wat je wilt hebben is t lastig.

De dame daar liep (waarschijnlijk om te kunnen helpen) het hele rondje met mij mee waardoor ik me eerder opgejaagd voelde dan klant.

 

Ik wist echter wat ik zocht en was dan ook zo weer weg.

 

Goede spullen goede prijzen.

 

http://www.dealextreme.com

Voor goedkope Cree Lampjes en CR123A batterijen en veel andere zut gebruik ik dealextreme.com wat je ook besteld ze verzenden alles gratis. Duurt soms even maar gaat vrijwel altijd goed. Ik heb er vast al voor een paar 100 euro besteld, en kijk eens rond op de site om een indruk te krijgen hoeveel je dan wel niet moet bestellen om aan dat bedrag te komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

store.lds.org, deze heb ik niet in het lijstje gezet omdat het volgens mij niet echt een webshop is voor preppers, meer voor kerkgangers. zag er gewoon niet echt de praktische kant in, sorry.

 

Je ziet de praktische kant van met aluminium gelamineerd zakken en zuurstof absorbeerders niet in? De winkel heeft producten relevant aan het preppen en is betrouwbaar. Perfecte kandidaat voor het lijstje, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet de praktische kant van met aluminium gelamineerd zakken en zuurstof absorbeerders niet in? De winkel heeft producten relevant aan het preppen en is betrouwbaar. Perfecte kandidaat voor het lijstje, toch?

 

Van mij mag store.lds.org ook wel in het lijstje hoor, prima zaken mee gedaan, snelle levering!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het best wel in het lijstje willen zetten, maar ik kan gewoon die webwinkel schijnbaar niet vinden. telkens als ik die site invul op google krijg ik de site van: The Church of Jesus Christ of latter-day Saints.

 

En het enigste wat ik daar kan vinden in de winkel zijn boeken, bijbels, kledingstukken en dat soort dingen. Als ik de sites search gebruik en toets mylar in dan krijg ik ook echt geen mylarzakken te zien.

 

Dus als je het my vraagt is die site niet praktisch voor preppers. Daarmee zeg ik niet dat Mylar zakken en zuurstof absorbers niet praktisch zijn, maar ik kan ze op die site gewoon niet vinden. en ik heb gezocht, geloof me. Mischien als ik een account zou aanmaken zou ik het kunnen vinden, maar ik zal eerlijk zijn... ik krijg de kriebels van die site en zal dus echt niet mijn gegevens daar achterlaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut, ik heb ook heel veel gehad aan winkel-lijstjes van andere preppers.

 

De link naar de lds store verwijst overigens naar de homepagina van de winkel. Je kunt deze link gebruiken: http://tinyurl.com/bwt8pu7, en dan gewoon van 'store.lds.org' een link maken met die verwijzing.

 

de link die ik heb geplaatst gaat direct naar de dry-pack pouches. ik heb het net nog even gechecked. trouwens wel jammer dat je er alleen kan betalen met creditcard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Voor Arm & Hammer baking soda (natriumbicarbonaat), = multifunctioneel (google op baking soda of natriumbicarbonaat) kun je uitstekend terecht bij www. orientalwebshop.nl. Daarnaast rijstsoorten, bami's allemaal voor longstore opslag en allerlei smaakmakers zoals sauzen etc.

Snelle levering en correcte afhandeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hoi,

 

Besteld iemand wel eens spullen bij amazon?

 

Bijv. bij Amazon.de is een katadyn pocket 260 euro. In NL webswinkels +- 280. In sommmige gewone winkels zoals Zwerfkei 380 ( ! ).

 

Ik heb nog geen ervaring met amazon en de prijzen zijn vaak stukje lager lijkt wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Besteld iemand wel eens spullen bij amazon?

 

Bijv. bij Amazon.de is een katadyn pocket 260 euro. In NL webswinkels +- 280. In sommmige gewone winkels zoals Zwerfkei 380 ( ! ).

 

Ik heb nog geen ervaring met amazon en de prijzen zijn vaak stukje lager lijkt wel.

 

Regelmatig Floshtf, prima bedrijf. Nog nooit problemen gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...