Lindaja Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 http://preppers.nl/forum/threads/2340-Student-zoekt-Prepper-plaats-hier-je-oproep;) en nu ga ik kijken voor reacties [MOD] Voor het gemak maar ff samengevoegd, houden we het een beetje overzichtelijk.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Ik durf zijn naam niet meer te noemen. Een persoon die ons eerder bewezen goed heeft verwoord en toevallig in NH woont. Als voorzitter van zijn fanclub kan hier maar 1 naam uit komen. Serieus, we krijgen op het forum regelmatig verzoeken en eigenlijk steeds meer. Een goede spreker zou onze preppers community een geweldige dienst kunnen bewijzen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Eerst met de moderators overleggen en dan zien we wel:) en @DickBerts zal wel weer veel genoemd worden ja.. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Zou wel eens fijn zijn om studenten te zien die 10 minuten besteden aan het lezen van het forum, zich dan even voorstellen en dan een oproep doen. Op de juiste plek. Dit komt op mij een beetje over als inschrijven, oproep neerdreunen (ditmaal in goed Nederlands, dat dan weer wel) en klaar. Moet toch niet zo moeilijk zijn 3 regels tekst te lezen en te zien 'plaats hier je oproep'. En niet zeuren over m'n teken skilzzz... 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
job1208 Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Beste Preppers, Wij zijn Job, Merijn, Milou en Mike. 4 Studenten die de opleiding Media en Entertainment Management doen. Op dit moment zijn wij bezig met het maken van een reportage over Preppers. De reportage is niet kritisch maar in positieve zin ten opzichte van deze levenswijze. Wij zouden graag een 10 minuten item over een prepper in Noord-Holland willen maken (niet A'dam). Graag zouden we met iemand in contact komen die onherkenbaar in beeld kan worden gebracht om zijn rituelen en/of levenswijze met ons te delen. De reportage moet een goed beeld geven hoe mensen zich eventueel kunnen voorbereiden. Mocht iemand bereid zijn om ons te helpen horen wij dit graag. Mailen kan naar job_vandruten@live.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Job van Druten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
job1208 Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Niet de bedoeling om zo over te komen! Heb oprecht mijn best gedaan om contact op te nemen met forum beheerders omdat dit als tip werd gegeven, maar had inderdaad niet zo snel gezien dat er nog een andere plaats was. Heb zojuist hier ook een oproep geplaatst. Bedankt voor de tip! MVG, Job Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 @phaelin wilde wel een kudo geven voor je teken skills maar ze zijn op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 @phaelin wilde wel een kudo geven voor je teken skills maar ze zijn op Haha don't worry, had ik al gedaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Dan is het goed @Loreen. Moest gewoon gedaan worden:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Zelfportret? Zou wel eens fijn zijn om studenten te zien die 10 minuten besteden aan het lezen van het forum, zich dan even voorstellen en dan een oproep doen. Op de juiste plek. Dit komt op mij een beetje over als inschrijven, oproep neerdreunen (ditmaal in goed Nederlands, dat dan weer wel) en klaar. Moet toch niet zo moeilijk zijn 3 regels tekst te lezen en te zien 'plaats hier je oproep'. En niet zeuren over m'n teken skilzzz... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nu even niet Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Beste Preppers, Wij zijn Job, Merijn, Milou en Mike. 4 Studenten die de opleiding Media en Entertainment Management doen. Op dit moment zijn wij bezig met het maken van een reportage over Preppers. De reportage is niet kritisch maar in positieve zin ten opzichte van deze levenswijze. Wij zouden graag een 10 minuten item over een prepper in Noord-Holland willen maken (niet A'dam). Graag zouden we met iemand in contact komen die onherkenbaar in beeld kan worden gebracht om zijn rituelen en/of levenswijze met ons te delen. De reportage moet een goed beeld geven hoe mensen zich eventueel kunnen voorbereiden. Mocht iemand bereid zijn om ons te helpen horen wij dit graag. Mailen kan naar job_vandruten@live.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Job van Druten ...RITUELEN.......grote griebels!! ik zou zeggen, ga naar het openluchtmuseum in arnhem, daar kun je de levenswijzen (en "rituelen") van vele generaties preppers zien, tot en met die van onze grootouders aan toe......en daar is het zo'n beetje opgehouden......in alle generaties van voor onze ouders, was zo'n beetje iedereen een prepper...... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 ik val af, ik draai een heel gewoon leven, met hele gewone rituelen..dodelijk saai ben ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 De reportage moet een goed beeld geven hoe mensen zich eventueel kunnen voorbereiden. Kennen julie deze al al al al.... Website van de overheid: http://www.denkvooruit.nl/noodpakket/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the_holyman Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Ik snap ze wel, die mensen doen ook maar een hbo opleiding waarin ze in dat semester een opdracht moeten vervullen. (ik ook ieder semester, maar gelukkig een heel andere tak van sport) Maar als je zoiets wil doen, binnen een prepper community zal je toch eerst wat credits moeten opbouwen. Dat doe je niet in 9 weken en zeker niet met zo'n plomptverloren vraag. En als er op dit forum al een speciaal topic gewijd is aan school en media opdrachten, zou ik mezelf eens achter de oren krabben. Hmmmm is dit wel een goed idee. Misschien is het beter en sneller om een "man bijt kat" episode in elkaar te draaien. Echte malloten heb je genoeg. Zoals mijn Marokkaanse collega altijd zegt: " Allah of God moet van gekken houden, hij heeft er al zoveel van gemaakt. " Succes met dit semester en met het voorbereiden op je volgende project, in ieder geval. Greetz Holy. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Greener 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 ...RITUELEN.......grote griebels!! Hey je doet toch zeker wel iedere volle maan in je nakie rond een eikenboom de prepperdans hè?! Anders ben je nu even niet een echte prepper hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Hey je doet toch zeker wel iedere volle maan in je nakie rond een eikenboom de prepperdans hè?! Anders ben je nu even niet een echte prepper hoor! Potverdrie....moest het de eik zijn...loop ik al tijden rondjes in mijn onzichtbare camobikini om een wilg...treurig hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Potverdrie....moest het de eik zijn...loop ik al tijden rondjes in mijn onzichtbare camobikini om een wilg...treurig hoor. Let toch eens op Stuudje... Alleen als je het dansje achteruit doet en na afloop een eik na doet mag het om de wilg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LogicSix Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Ik neem iedere ochtend een kop koffie met een peuk. Dat telt toch ook wel als ritueel dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Ik neem iedere ochtend een kop koffie met een peuk. Dat telt toch ook wel als ritueel dan? Als je het naakt doet en ondertussen de prepperdans doet uiteraard wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Kom op zeg , jullie weten toch wel dat naakt optioneel is. Maar het danst gewoon veel fijner Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Kom op zeg , jullie weten toch wel dat naakt optioneel is. Maar het danst gewoon veel fijner Tegen mij zeiden ze dat het naakt moest =( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Tegen mij zeiden ze dat het naakt moest =( Ja, natuurlijk...tegen jou wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Hey je doet toch zeker wel iedere volle maan in je nakie rond een eikenboom de prepperdans hè?! Anders ben je nu even niet een echte prepper hoor! Ben ik et, of zeg jij veel in naakte bewoordingen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 22 september 2014 Delen Geplaatst: 22 september 2014 Kom op zeg , jullie weten toch wel dat naakt functioneel is. Maar het danst gewoon veel fijner ik heb m even gecorrigeerd voor je 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.