overleven Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Een tijdje geleden kon je gratis via de site van Dave canterbury een aantal edities van het tijdschrift self Reliance downloaden. Ik heb hieronder de link van Wetransfer staan. Het zip bestand heeft 6 tijdschriften. Deze blijft 3 weken lang beschikbaar en daarna vervalt de link. http://wtrns.fr/Mj74LUId5okY7Fw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Je word bedankt Overleven.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 @overleven weet je zeker dat deze ook gratis verder gedistribueerd mogen worden? Zo niet, dan de link aub weghalen ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
overleven Geplaatst: 16 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Ja ze werden destijds door de uitgevers van het blad op hun website gezet zodat mensen ze konden downloaden. Was een paar maanden geleden.  Hier is de hele link http://www.selfrelianceillustrated.com/free.htm  "The first six editions of the magazine Self Reliance Illustrated are free till the end of the year. This magazine is created by Dave Canterbury from Dual Survival. It's about surviving in a wild environment with the littlest of supplies and lot's of skill. It's full of tips, techniques, and so on. " Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Thanks ik heb hem al op mijn pc staan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 *zucht* Â nog meer leesvoer.... Â Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Indianaskywalker Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Fantastisch. Harstikke bedankt ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 thanxxx! leuk leesvoer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Thanks for sharing! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Thx, ik heb hem binnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Redhotchiliprepper Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Bedankt voor het plaatsen van de link! We kennen het magazine niet, maar t ziet er veel belovend uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Hartelijk dank voor de link. En vooral voor de sectie "Ask Payge" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Dank! Boeiend leesvoer en wat word ik weer hebberig van al dat moois ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kopjethee Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Dankjewel! super:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JutVrouw Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Dankje!! Wat een geweldig leesvoer weer......nu nog tijd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VeisMee Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Dank U voor deze hulpzame magazines. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RayCokes Geplaatst: 26 oktober 2012 Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 goed man, thanks voor weer geweldig leesvoer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 26 oktober 2012 Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Ik heb 'm ook, altijd leuk voor de heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ghost Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Dank, ga ze op het werk wel uitprinten en inbinden Leesvoer voor de lange winteravonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.