arneheil Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Volgende week bij de Aldi in DUITSLAND (voor diegenen dichtbij de grens ) een mijn inziens aardige aanbieding: Impressie: Een waterdichte tas in de folder in verschillende maten. Slechts 10 euro. Zou kunnen dienen als mogelijke EDC of BOB . De actie folder (zie pagina 6-7) Ik heb deze al langere tijd en bevalt heel heel goed. Iets stijf maar werkt wel!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hjfkuiper Geplaatst: 19 mei 2014 Delen Geplaatst: 19 mei 2014 Fiets rugzakken + rugzak 30 euro ipv 75 euro - Dag Aanbieding http://www.sportknaller.com/?zanpid=1903408013029807104 Persoonlijk lijkt het me niks maar wellicht heeft iemand anders wat aan deze aanbieding? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 19 mei 2014 Delen Geplaatst: 19 mei 2014 Ibood vandaag: Micro SD kaart, 64 Gb, 29,95. Voor de prepdocjes? Hij zal niet al te snel zijn maar voor pdf's doet ie 't prima. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Tot 30 mei 2014...8%... korting op alles bij Knives and Tools . nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Ik heb zojuist bij de anwb (was in velsen de laatste) voor 10 euro uit de aanbieding bakken een lifestraw gekocht. Best de moeite waard om even te checken zou ik zeggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cereal Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Weet niet of dit in het aanbiedingen topic hoort, maar dit is wel een leuk kickstarter project: Led lantaarn die werkt op warmte. Dus altijd licht als je de kachel aanzet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Weet niet of dit in het aanbiedingen topic hoort, maar dit is wel een leuk kickstarter project: Led lantaarn die werkt op warmte. Dus altijd licht als je de kachel aanzet. Leuk... ik ga ook zoiets maken.(ietwat kleiner en moderner)... maar tijdens het experimenteren zijn mijn 5 thermo-electrische modules uit elkaar geklapt.... is prima zelf te bouwen hoor. Eind van het jaar hoop ik het te kunnen laten zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PharmD Geplaatst: 24 mei 2014 Delen Geplaatst: 24 mei 2014 Vandaag op iBood de SOG Escape aan halve prijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 24 mei 2014 Delen Geplaatst: 24 mei 2014 Vandaag op iBood de SOG Escape aan halve prijs. Gaat wel via ibood.be Iemand ervaringen met Ibood ? En wanneer besteld in België, verzenden ze voor dezelfde prijs naar Nederland ? Zitten er verder nog addertjes onder het gras ? Voor die 30 pleuro is het nl. een zeer begeerbaar mesje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 24 mei 2014 Delen Geplaatst: 24 mei 2014 Gaat wel via ibood.be Iemand ervaringen met Ibood ? En wanneer besteld in België, verzenden ze voor dezelfde prijs naar Nederland ? Zitten er verder nog addertjes onder het gras ? Voor die 30 pleuro is het nl. een zeer begeerbaar mesje. of ze ook naar nl verzenden weet ik niet bij de nl ibood heb ik wel eens wat gekocht, duurt wel een tijdje (is de prijs ook naar) houd wel rekening met een levertijd van goed wat weken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 24 mei 2014 Delen Geplaatst: 24 mei 2014 of ze ook naar nl verzenden weet ik niet bij de nl ibood heb ik wel eens wat gekocht, duurt wel een tijdje (is de prijs ook naar) houd wel rekening met een levertijd van goed wat weken Even geprobeerd. Op de Belgische Ibood wordt niet verzonden naar Nederland. Jammer, want voor die prijs kan ik niet sukkelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 24 mei 2014 Delen Geplaatst: 24 mei 2014 Vandaag op iBood de SOG Escape aan halve prijs. http://www.ibood.com/be/nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 24 mei 2014 Delen Geplaatst: 24 mei 2014 Even geprobeerd. Op de Belgische Ibood wordt niet verzonden naar Nederland. Jammer, want voor die prijs kan ik niet sukkelen. Mij lukt het ook niet om naar nederland te versturen. Bij kies een ander land kan ik wel nederland kiezen maar dat heeft geen positief effect op het resultaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 24 mei 2014 Delen Geplaatst: 24 mei 2014 Mij lukt het ook niet om naar nederland te versturen. Bij kies een ander land kan ik wel nederland kiezen maar dat heeft geen positief effect op het resultaat Klopt, dat ervaar ik ook. Jammer van deze aanbieding. Dus voorlopig de NL Ibood blijven volgen of ze m hier aanbieden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 24 mei 2014 Delen Geplaatst: 24 mei 2014 Niets lekkerder dan thuiskomen en je "speelgoed" is gearriveerd... Goalzero Guide Plus van de Prepshop. En een Maxpedition Sitka Gearslinger. (Nieuwe ghb) Gevonden onder de 100 euro. In NL gaat ie voor 180. Link volgt! Ff thuiskomen :-) und spielen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 24 mei 2014 Delen Geplaatst: 24 mei 2014 Niets lekkerder dan thuiskomen en je "speelgoed" is gearriveerd... Goalzero Guide Plus van de Prepshop. En een Maxpedition Sitka Gearslinger. (Nieuwe ghb) Gevonden onder de 100 euro. In NL gaat ie voor 180. Link volgt! Ff thuiskomen :-) und spielen. Interessant, die GHB. Ga je hem ook reviewen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 24 mei 2014 Delen Geplaatst: 24 mei 2014 Ik zag er vandaag nog een paar liggen bij de LIDL. Kan nuttig zijn in bepaalde situaties. http://www.lidl.nl/cps/rde/SID-814B9273-1CBDE52E/www_lidl_nl/hs.xsl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=3878 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PharmD Geplaatst: 25 mei 2014 Delen Geplaatst: 25 mei 2014 Vandaag op Ibood Belgie 16 x AA 2000 mAh oplaadbare batterijen + charger voor €21,5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 25 mei 2014 Delen Geplaatst: 25 mei 2014 Vandaag op Ibood Belgie 16 x AA 2000 mAh oplaadbare batterijen + charger voor €21,5 In Nederland kost dezelfde aanbieding maar 19,95 excl. verzenden http://www.ibood.com/extra-nl/nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 25 mei 2014 Delen Geplaatst: 25 mei 2014 Vanaf woensdag 28 mei, Heren veiligheidsschoenen bij de LIDL, gebruik ze als wandelschoenen (voor een paar uur) maar voor 20 euro heb je toch stevige stappers. Heb er in 2006 ook schoenen gekocht en nu zijn ze pas slechter aan het worden de zool laat stukjes los. Maar daar heb ik ook vaak mee in de sneeuw gelopen zonder dat je natte voeten krijgt. Dat was met de dure schoenen uit de schoenwinkels wel anders. Je durfde nauwelijks door de sneeuw te lopen omdat de schoenen nooit waterdicht waren. En woensdag koop ik gelijk 2 paar. http://www.lidl.nl/cps/rde/SID-D6E8B96F-C7D296E1/www_lidl_nl/hs.xsl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=3988 En noch wat leuke spullen http://www.lidl.nl/cps/rde/SID-4DF77132-DE2DB7EC/www_lidl_nl/hs.xsl/Offerdate.htm?id=194 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 25 mei 2014 Delen Geplaatst: 25 mei 2014 Interessant, die GHB. Ga je hem ook reviewen? Wellicht. Moet eerst een stuk video (guide plus) in een andere videoreview monteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snicky Geplaatst: 27 mei 2014 Delen Geplaatst: 27 mei 2014 Vandaag is er de iBood Hunt waar er om de haverklap aanbiedingen voorbij komen ipv om de 24 uur. Er komen niet veel prepper gerelateerde spullen aanbod. Maar wel leuke andere dingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 T/m zondag 01-06-14 is er 8% korting bij http://shop.wolfswinkel.nl/home . Bijlen, lampen etc. Zelf nette ervaringen mee. kortingscode:hemelvaart2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 T/m zondag 01-06-14 is er 8% korting bij http://shop.wolfswinkel.nl/home . Bijlen, lampen etc. Zelf nette ervaringen mee. kortingscode:hemelvaart2014 Slimme actie, zou de prepshop ook moeten doen zo nu en dan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Slimme actie, zou de prepshop ook moeten doen zo nu en dan. Nu al de 21 korting vergeten? Als je de nieuwsbrief krijgt zijn dit soort dingen al wel vaker voorbij gekomen. En natuurlijk de inkoop acties etcetc... Natuurlijk is meer meer meer korting wel de Hollandse manier ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.