Mariskaexcentriek Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 De sunlight zeep bij de V.omar begint uitverkocht te raken, hier in N-H. Bij Al.bert Heij.n nog wel verkrijgbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3parator Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Voor wie is dat een probleem? Nog nooit van deze zeep gehoord... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mariskaexcentriek Geplaatst: 29 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2014 in mijn volgende onderwerp staat een wasmiddelrecept op deze zeep gebaseerd misschien had ik dat bij elkaar moeten zetten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Voor wie is dat een probleem? Nog nooit van deze zeep gehoord... Is anders een bekende zeep Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Voor wie is dat een probleem? Nog nooit van deze zeep gehoord... Is een lekkere frisse zeep met citroen/limoen-geur. Je kan er zelfs je eigen wasmiddel mee maken. Ik heb die Sunlight ook in huis. Prima zeepje ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Zou jammer zijn als Sunlight verdwijnt. Overigens hebben diverse webwinkels nog plenty op voorraad ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Vandaag nog in de super zien liggen. Aangezien ik zo'n berg Sunlight heb liggen, maak ik me geen zorgen of het uitverkocht raakt..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Let wel even op dat de Sunlight die tegenwoordig in de winkels ligt niet meer de befaamde Sunlight is zoals je die nog bij je oma in de kast kon vinden. Het is meer de naam die veel mensen nog wat zegt. Om die reden gebruik ik dan ook liever Savon de Marseille voor het maken van wasmiddel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Het grote verschil tussen Sunlight en Marseille is dat Marseille echt plantaardig is en Sunligt dierlijk spul bevat. Voor de diehard vegan erg belangrijk. Allepo zeep is ook geheel natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Ik heb nog wat van die originele sunlight liggen. De zeep is ruim 50 jaar oud. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mariskaexcentriek Geplaatst: 29 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2014 ik heb ook echte alepp zeep in huis. geraspt maak ik er doucheschuim van en het is een onderdeel van de scheerzeep die ik maak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Foto ff omgezet naar een normaal formaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Ik gebruik ze nog elke dag.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mariskaexcentriek Geplaatst: 30 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2014 @Renanim: dank je, mijn foto's waren inderdaad te groot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 Ik kan me nog goed herinneren dat bij ons thuis ( toen er nog geen vloeibaar afwasmiddel bestond ) met Sunlight zeep de afwas gedaan werd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 Ik kan me nog goed herinneren dat bij ons thuis ( toen er nog geen vloeibaar afwasmiddel bestond ) met Sunlight zeep de afwas gedaan werd. Interessant, hoe werkt dat? Ik heb nog niet eerder zo'n apparaat gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mariskaexcentriek Geplaatst: 30 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2014 @popeye: leuk, ben ook benieuwd hoe het werkt maar denk in het stalen mandje een stuk zeep past. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 @popeye: leuk, ben ook benieuwd hoe het werkt maar denk in het stalen mandje een stuk zeep past. @dR3 en @Mariskaexcentriek, Het stuk zeep gaat in het mandje en dan maar in het water kloppen tot het water gaat schuimen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Invictus Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 En ze zijn nog steeds te koop: http://www.bijma-onderdelenshop.com/index.php?item=zeepklopper&action=article&group_id=10000105&aid=342&lang=NL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Xena Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 Naast Sunlight zeep en Marseille zeep kan je ook 'citroen huishoudzeep' van het biologische merk 'de Traay' gebruiken. Volgens de beschrijving: 'Een zuiverende zeep, gemaakt van puur plantaardige oliën ... Door het hoge vetzuurgehalte (meer dan 80%) spaart het de huid en voorkomt het uitdroging ervan' Door de toegevoegde natuurlijke etherische oliën ruikt deze zeep heerlijk fris. Edit: @Stuudje volgens de vegan wiki is deze zeep ook geschikt voor veganisten http://www.debewustewinkel.nl/a-30032390/zeep/de-traay-zeep-huishoud-allerhande-doos-2-x-100-gr/ 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 @dR3 en @Mariskaexcentriek, Het stuk zeep gaat in het mandje en dan maar in het water kloppen tot het water gaat schuimen. Leuk dat waren nog eens prijzen, 10 centen voor 2 stukken zeep Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 Naast Sunlight zeep en Marseille zeep kan je ook 'citroen huishoudzeep' van het biologische merk 'de Traay' gebruiken. Volgens de beschrijving: 'Een zuiverende zeep, gemaakt van puur plantaardige oliën ... Door het hoge vetzuurgehalte (meer dan 80%) spaart het de huid en voorkomt het uitdroging ervan' Door de toegevoegde natuurlijke etherische oliën ruikt deze zeep heerlijk fris. Edit: @Stuudje volgens de vegan wiki is deze zeep ook geschikt voor veganisten http://www.debewustewinkel.nl/a-30032390/zeep/de-traay-zeep-huishoud-allerhande-doos-2-x-100-gr/ De Traay zeep, gebruik ik altijd onder de douche. Geweldig spul. Ooit van @Wafels gekregen Calendula en Propolis zeep. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 ik heb de amandelzeep van de jumbo veel op voorraad, een euro voor 3 stuks van ik geloof 250/200 gram per stuk. ruikt ook nog lekker. Ze verkopen ook nog een soort zeepwater voor iets van 40ct heb hier eentje staan maar nog niet gebruikt iemand ervaring mee? @popeye het is dus zunlicht zeep! hele tijd verkeerd uitgesproken joh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.