Mr. Gold Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 @Simurgh was gisteren weer eens in de uitzending van FUNX radio. Dit keer over zombies en ander ebola gespuis. :-) Vanaf 17:15 in de uitzending Morad Shay Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 @Mr. Gold Op welk tijdstip? Die muziek is tenenkrommend namelijk en de uitzending duurt drie uur! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 24 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 @Mr. Gold Op welk tijdstip? Die muziek is tenenkrommend namelijk en de uitzending duurt drie uur! vanaf 17:15 (dus even 75 minuten vooruit spoelen). Leuke radio show, luister nog steeds, terwijl Jeroen al uit de uitzending weg is :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 @1:19:30 Mensen, geen 00:17:15 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 @1:19:30 Mensen, geen 00:17:15 Idd, de inleiding, Simrugh op 1:20:20 Goed gedaan @Simurgh! Geweldig mooi ook de vraag ontweken of wij ons hier NL zorgen moeten maken over Ebola. Die valkuil moet je niet intrappen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Heel netjes gesproken. Leuk om te horen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Goed gedaan @Simurgh...en zeker dat afbuigen van sommige vragen! Het anti-zombie-tuinhuisje...jeetje...wat een halve zolen die daarin geloven zeg. Ow, het Amerikaanse leger onder andere...tja...zoals ik zei...halve zolen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Goed gedaan en netjes gesproken. Voorbeeld dat preppers "gewone" mensen zijn , alleen iets beter voorbereid. PS Tuinhuisje waarover werd gesproken tegen zombies. Da's dan weer een beetje zweverig van die DJ. http://www.wtf.nl/grenzeloos/24293/te-koop-anti-zombie-tuinhuisje.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 wouw ik heb het net geluisterd. erg goed gedaan @Simurgh en zo zet je de Nederlandse/Belgische preppers in een goed dag licht. en zeker @Stuudje erg stom van dat tuinhuisje. maar volgens mijn is die commentator ook niet echt overtuigd maar ja dat moet hij zelf weten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Goed gedaan en netjes gesproken. Voorbeeld dat preppers "gewone" mensen zijn , alleen iets beter voorbereid. PS Tuinhuisje waarover werd gesproken tegen zombies. Da's dan weer een beetje zweverig van die DJ. http://www.wtf.nl/grenzeloos/24293/te-koop-anti-zombie-tuinhuisje.html Het tuin huisje was een artikel op het internet waardoor ze een ingang hadden om het onderwerp nog eens te belichten 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
imq101 Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 petje af hoor,sinds ik dit jaar begonnen ben verklaart iedereen die ik ken me voor gek. Met dat in mijn achterhoofd denk ik dan, wordt je nou niet moe van alle negatieve tegengassen.Ben zelf eigenlijk wel zover dat ik er met niemand meer over ga praten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Het lijkt mij niet zo waarschijnlijk dat er echt veel mensen zullen zijn die dat tuinhuisje zullen kopen omdat zij denken dat de zombie apocalypse er aan komt...wel kan ik mij voorstellen dat er mensen zijn die dit kopen als klant en klare fortificatie bij maatschappelijke onrust of misschien zelfs als storm shelter. Goed gedaan @Simurgh ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 @Simurgh : goed gedaan gozert... lekker nuchter en down to earth. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Hoppa, Lekker strak beantwoord. Nice hoe je dat flikt door de vraag te ontwijken en toch te beantwoorden. Genoten hier, Toppie!:cool: CtM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Klasse interview @Simurgh ! Presentator: 'ik moet mijn buurman dan overvallen', gek genoeg denken veel mensen wel vooruit maar op een nogal merkwaardige manier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Nice @Simurgh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Klasse interview @Simurgh ! Presentator: 'ik moet mijn buurman dan overvallen', gek genoeg denken veel mensen wel vooruit maar op een nogal merkwaardige manier. Dat valt mij inderdaad op, en niet alleen in dit interview! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 petje af hoor,sinds ik dit jaar begonnen ben verklaart iedereen die ik ken me voor gek. Met dat in mijn achterhoofd denk ik dan, wordt je nou niet moe van alle negatieve tegengassen.Ben zelf eigenlijk wel zover dat ik er met niemand meer over ga praten Ik ervaar ook tegengas (welke prepper niet) en dat geeft bij mij juist des te meer energie om door te gaan. Ik moet toegeven dat m'n ouders meepreppen, dus dat scheelt al heel wat. CtM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Goed gedaan @Simurgh! Welbespraakt en intelligente repliek! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 erg mooi gesproken @Simurgh en aan ze stem te horen heb je hem toch aan het denken/twijfelen gezet props Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Het anti-zombie-tuinhuisje...jeetje...wat een halve zolen die daarin geloven zeg. Ow, het Amerikaanse leger onder andere...tja...zoals ik zei...halve zolen. Tja wellicht maar altijd nog een beter dan een doorgewinterd schaap niet (die helemaal niet prept)? Zij zijn op z'n minst voorbereid. En laten we eerlijk zijn: Als je op een zombie-apocalyps voorbereidt bent dan kan je in feite alles aan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Wouw goed gedaan man ! Lekker nuchter en realistisch gebleven. Meer van dit soort gesprekken op de radio graag ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.