Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gezocht reviewers] Voor preppers.nl


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 107
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

denk dat het een heel goed innitiatief is, maar ik zou zeggen doe behalve naar de experts onder ons ook iets naar een minder ervaren persoon. tenslotte zijn er allerlei mensen in de prepwereld. gewoon om te kijken hoe een product het volhoud als het niet wordt gebruikt door iemand met jarenlange survival ervaring, iemand die dingen uitprobeerd waar het niet voor gemaakt is, want survival gaat ook om improviseren en dingen gebruiken waar het niet voor gemaakt is. wie heeft er bijvoorbeeld nou niet een keer een broodmes gepakt om een schroef los of vast te draaien bij gebrek aan een schroevendraaier of per ongeluk een spijker geraakt met het hakken van brand houtjes.

 

Haha, de reden dat ik me niet aangesproken heb gevoeld is omdat ik zo'n amateur ben. Als er iets moet, vraag ik het mijn man, ik ben immers 'getrouwd met een prepper'.... Maar wellicht heb je gelijk Prepper053 en zijn er juist producten die door een 'sukkel' als ik aan een test onderworpen moeten worden. En mogelijk kan het een dubbele review worden van zowel mijn man als van mij... Eigenlijk best een leuk idee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, de reden dat ik me niet aangesproken heb gevoeld is omdat ik zo'n amateur ben. Als er iets moet, vraag ik het mijn man, ik ben immers 'getrouwd met een prepper'.... Maar wellicht heb je gelijk Prepper053 en zijn er juist producten die door een 'sukkel' als ik aan een test onderworpen moeten worden. En mogelijk kan het een dubbele review worden van zowel mijn man als van mij... Eigenlijk best een leuk idee...

 

Hey Vlinder, natuurlijk ben je wel nuttig! Als er ook "beginners" reviewen is dat juist interessant. Die hebben ook totaal andere kijk op dingen.

Ik voelde me ook een ontzettende onwetende beginner maar mag nu het boekje van Dick reviewen, het is net binnen dus ik ga 'm lezen en mijn visie erop loslaten ;). Allicht interessant, al is het maar omdat ik kan bepalen of het nuttig is voor beginners ja/nee etc.

Er is altijd wel iets waar je je nuttig mee kan maken. Kijk, een mes hoef ik niet te proberen daar heb ik totaal geen verstand van :p. Maar er zijn nog genoeg andere dingen :)

Jij bent bovendien niet bepaald een beginner, je hebt al genoeg ervaring én, een dubbele review van manlief erbij.. klinkt goed! 2 voor de prijs van 1 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlinder, natuurlijk ben je wel nuttig! Als er ook "beginners" reviewen is dat juist interessant. Die hebben ook totaal andere kijk op dingen.

Ik voelde me ook een ontzettende onwetende beginner maar mag nu het boekje van Dick reviewen, het is net binnen dus ik ga 'm lezen en mijn visie erop loslaten ;). Allicht interessant, al is het maar omdat ik kan bepalen of het nuttig is voor beginners ja/nee etc.

Er is altijd wel iets waar je je nuttig mee kan maken. Kijk, een mes hoef ik niet te proberen daar heb ik totaal geen verstand van :p. Maar er zijn nog genoeg andere dingen :)

Jij bent bovendien niet bepaald een beginner, je hebt al genoeg ervaring én, een dubbele review van manlief erbij.. klinkt goed! 2 voor de prijs van 1 ;)

 

Thanks! En natuurlijk heb je gelijk! Iedereen heeft zijn of haar kwaliteiten!

En ja, 2 voor de prijs van 1! Haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mr. Gold,

 

Ik werp mij op om een product van Goudstandaard aan de tand te voelen :rolleyes:

 

Greener

 

Goed idee Greener, als je nu een uitgebreide review over kan schrijven dan bombardeer ik je bij deze tot "edelmetaal aankoper reviewer" :) Er zijn een aantal edelmetaal verkopers die dit ook al hebben aangeboden en lijkt mij een prima idee om hierover onafhankelijk zijn mening over te horen het hele proces (van bestelling tot het in huis hebben).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bunkerprepper

Bolo, dank voor de limk, maar ik wil die review toch graag wat onafhankelijker (en in vergelijking met een andere kijker) doen...

 

BP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Keyser Suze je mag van ons en http://www.knivesandtools.nl het "SOG Seal Pup Elite mat lemmet, Kydex foedraal" aan de tand voelen en uitgebreid reviewen. Ik zal je zo een PB sturen met informatie. Zie hier voor meer informatie over het te reviewen product: http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-sog-seal-pup-elite-mat-lemmet-kydex-foedraal.htm

 

Ik wil iedereen een kans geven die in dit topic gereageerd heeft om iets te reviewen en zal van boven naar beneden werken.

 

Ben erg benieuwd KS, heb dit mes zelf al een jaar of 2 en ben er erg tevreden over. De foedraal: mwa...functioneel maar ik heb liever leer oid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd Keyser!

 

Zelf verwacht ik hem in de loop van de dag. Kijken of ik dan sjoege heb om er mee te beginnen. Kersverse vader zijn (vrijdag de 13e ;-) ) doet wat met je nachten.

 

Gefeliciteerd Bolo. Hoop dat je de nachten door kunt slapen, maar zal vast niet. Succes met het vaderschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd Keyser!

 

Zelf verwacht ik hem in de loop van de dag. Kijken of ik dan sjoege heb om er mee te beginnen. Kersverse vader zijn (vrijdag de 13e ;-) ) doet wat met je nachten.

Hoera super, gefeliciteerd. Begin maar vast pampers in te kopen in diverse maten, want je wil echt niet katoenen luiers met de hand uit wassen....voor mij ook weer en reden om 'de pil' en condooms te preppen....al was het alleen maar om te ruilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze dochter hebben we op onze BOL / Vakantie woning toen ze 20 maanden jaar was gewoon zonder luier rond laten lopen. Aangezien we daar 2 maanden waren hadden we de tijd. Geloof dat we nog geen 5 ongelukjes (grote boodschappen) hebben gehad en sinds dien geen luier meer in huis.

 

Kinderdagopvang had het wel moeilijk aangezien haar groep nog niet was berekend op zindelijke kinderen, maar toen ze zagen dat wij witheet werden toen ze voorstelden dan toch maar weer een luier om te doen voor die 2 dagen per week hebben ze toch een oplossing gevonden.

 

Bolo gefeliciteerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tov Bolo, je hebt de jongste prepper in huis. Brengt de gemiddelde preppersleeftijd van het hele forum meteen weer enorm omlaag.

Gefeliciteerd aan jou en je vrouw.

 

En wat vrije tijd betreft: de tijd die je genietend doorbrengt (al dan niet met vrouw en kinders) zonder te denken "aan wat nog allemaal moet"....... :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bolo, gefeliciteerd ook je vrouw

 

Kan gelijk een soort preppers tip geven, om bijvoorbeeld de baby rustig te houden of in slaap te brengen.

Een heel envoudig recept die we bij onze 4 zonen hebben toegepast als de baby niet konden slapen.

 

Men neme 1 speen (de goeie) en een schoteltje met poedersuiker en dipt de speen erin, nu de speen aan de baby geven, zal direkt gaan zuigen aan de speen. Als de speen uit het mondje valt nog even herhalen maar na 2 tot 3X slaapt de kleine wel. of moet ziek zijn dan helpt het niet altijd.

 

Dus gewone poedersuiker die je ook op de oliebollen doet.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...