Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gezocht reviewers] Voor preppers.nl


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 107
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bolo, gefeliciteerd ook je vrouw

 

Kan gelijk een soort preppers tip geven, om bijvoorbeeld de baby rustig te houden of in slaap te brengen.

Een heel envoudig recept die we bij onze 4 zonen hebben toegepast als de baby niet konden slapen.

 

Men neme 1 speen (de goeie) en een schoteltje met poedersuiker en dipt de speen erin, nu de speen aan de baby geven, zal direkt gaan zuigen aan de speen. Als de speen uit het mondje valt nog even herhalen maar na 2 tot 3X slaapt de kleine wel. of moet ziek zijn dan helpt het niet altijd.

 

Dus gewone poedersuiker die je ook op de oliebollen doet.:D

 

Gigantisch off topic natuurlijk, maar ik ben het hier zo ontzettend mee oneens dat ik het niet onopgemerkt voorbij kan laten gaan. Ik had Bolo al via een berichtje gefeliciteerd, maar als we toch off topic bezig zijn hierbij nogmaals van harte gefeliciteerd. Bolo moet vooral niet naar mij luisteren en lekker doen wat-ie zelf denkt dat 't beste is. Maar zelf denk ik persoonlijk dat men ZO LANG ALS MOGELIJK met suiker en zoetigheid dient te wachten. Het voegt geen reet toe en is slecht voor gewicht in deze steeds dikker wordende wereld en nog veel slechter voor je tanden. Ik heb jaren op een kinderdagverblijf gewerkt (babygroep van 3 mnd tot 2 jaar) en daar zette ik de chocoladepasta, de jam en de hagelslag gewoon niet eens op tafel! Geen kind dat het mistte! Pas als ze weten wat het is kunnen ze het gaan 'missen'. Wat niet weet, wat niet deert. Maar ondanks dat de andere leidsters wel de zoetigheid op tafel zette als ik er niet was, mistte 'mijn' kids het nooit, waren net zo stil tevreden worst en smeerkaas aan 't smikkelen. Overigens was mijn slaaptruc voor baby's en dreumesen altijd

(drie verschillende versies achter elkaar op CD gebrand).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee Greener, als je nu een uitgebreide review over kan schrijven dan bombardeer ik je bij deze tot "edelmetaal aankoper reviewer" :) Er zijn een aantal edelmetaal verkopers die dit ook al hebben aangeboden en lijkt mij een prima idee om hierover onafhankelijk zijn mening over te horen het hele proces (van bestelling tot het in huis hebben).

 

Ik had het idee dat Greener een grapje maakte. Anders werp ik mij ook graag op voor een Goudstandaard review :) Ik heb tot nu toe veel ervaring met eBay en de goeie ouwe Prakken Edelmetaal, die indertijd zo ongeveer de enige was met een internet shop voor baren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts

@ Joris Driepinter. Als reacties zoveel wijsheid bevatten, zoals die van jou hier boven, dan is off topic wat mij betreft geen enkel probleem. Houd je vooral niet in, want dat zou zonde zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12gauge jij mag de "Eden TDL 20 tactische zaklamp" aan een onderzoek onderwerpen waar we vrolijk van worden. Meer informatie vinden jullie hier: http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-eden-tdl-20-tactische-zaklamp.htm

 

Ik stuur jou ook een PB met meer informatie

 

 

heb m net binnen (was een deaddrop door de tnt ze weten waar ze t moeten leggen)

eerste indruk is goed

waar is het donkere rot weer als je t nodig hebt om iets te testen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het uiteraard geen probleem als onze kleuterjuf Driepinter ook een reviewtje meepakt!

LOL :D Voor de goeie orde: baby = van 0 tot 1 jaar; dreumes = van 1 tot 2 jaar; peuter = van 2 tot 4 jaar; kleuter = van 4 tot 6 jaar. De juiste functieterm is in deze 'babyleidster' :) daar een kinderdagverblijf meestal is opgedeeld in babygroepen (3 mnd tot 2 jaar) en peutergroepen (2 tot 4 jaar). Kleuters en kleuterjuffen zitten op de basisschool :)

 

Greener (Die niet hoopt dat Joris denkt dat je een gratis baar thuis krijgt :o)

Nou, dat dacht ik eigenlijk dus van wel :o Vandaar ook dat ik ook dacht dat je een grapje maakte. Daarnaast hangt het er maar vanaf hoe je het bekijkt: 1 gram goudbaartje of een 1 oz zilver kost minder dan een Fenix zaklamp of een SOG mes ;)

 

 

@Dick Berts: hartelijk dank voor het compliment :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gigantisch off topic natuurlijk, maar ik ben het hier zo ontzettend mee oneens dat ik het niet onopgemerkt voorbij kan laten gaan. Ik had Bolo al via een berichtje gefeliciteerd, maar als we toch off topic bezig zijn hierbij nogmaals van harte gefeliciteerd. Bolo moet vooral niet naar mij luisteren en lekker doen wat-ie zelf denkt dat 't beste is. Maar zelf denk ik persoonlijk dat men ZO LANG ALS MOGELIJK met suiker en zoetigheid dient te wachten. Het voegt geen reet toe en is slecht voor gewicht in deze steeds dikker wordende wereld en nog veel slechter voor je tanden. Ik heb jaren op een kinderdagverblijf gewerkt (babygroep van 3 mnd tot 2 jaar) en daar zette ik de chocoladepasta, de jam en de hagelslag gewoon niet eens op tafel! Geen kind dat het mistte! Pas als ze weten wat het is kunnen ze het gaan 'missen'. Wat niet weet, wat niet deert. Maar ondanks dat de andere leidsters wel de zoetigheid op tafel zette als ik er niet was, mistte 'mijn' kids het nooit, waren net zo stil tevreden worst en smeerkaas aan 't smikkelen. Overigens was mijn slaaptruc voor baby's en dreumesen altijd
(drie verschillende versies achter elkaar op CD gebrand).

 

Beste Joris, Bolo en allemaal....lekker off-topic, maar ik MOET reageren.

 

Voor pasgeborenen, en ook alleen maar voor pasgeborenen, dus tot een week of vier oud, WERKT SUIKER ALS PIJNSTILLER. Ik zeg het hier nog maar eens: SUIKER WERKT OP JONGE BABYS ALS PIJNSTILLER. Dus als je geen paracetamol meer hebt, maar wel een schreeuwend kind dat net een dag oud is en hoofdpijn heeft omdat-ie een geboorte heeft uitgevoerd de dag ervoor, dan kun je GERUST EEN PAAR KEER PER DAG EVEN DE SPEEN IN DE (POEDER) SUIKER DOPEN.

 

Voor de oudere kinderen heeft het inderdaad geen zin en is suiker schadelijk. Hetzelfde geldt ook voor teveel brood en die stomme zinloze en totaal smaakloze zetmeelbommen die aardappel heten....ik geef mijn jochies regelmatig gewoon een stuk worst, kaas, bakkie gemengde nootjes, een schaaltje yoghurt, etc ipv een boterham. Ze groeien als kool.

 

Goed, Nuff said

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad gefeliciteerd

 

maruh vlinder;

wat zou jij dan willen testen op foolproofheid?

 

Geen idee... maar in feite kan ik alles beoordelen waar een handleiding bij zit. Juist omdat ik bij voorbaat niet weet hoe iets werkt, doe ik precies wat er in het boekje staat en kan ik vervolgens vertellen hoe iets werkt en of het makkelijk werkt.

Als er iets te reviewen is, leuk, ik hoor het graag! En zoals al eerder gezegd kan mijn preppende lief een prepper aanvulling doen...!

Verder kunnen we alles reviewen wat te maken heeft met koken, denk rocket stove oid, kamperen of kinderen. Mogelijkheden genoeg lijkt me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gigantisch off topic natuurlijk, maar ik ben het hier zo ontzettend mee oneens dat ik het niet onopgemerkt voorbij kan laten gaan. Ik had Bolo al via een berichtje gefeliciteerd, maar als we toch off topic bezig zijn hierbij nogmaals van harte gefeliciteerd. Bolo moet vooral niet naar mij luisteren en lekker doen wat-ie zelf denkt dat 't beste is. Maar zelf denk ik persoonlijk dat men ZO LANG ALS MOGELIJK met suiker en zoetigheid dient te wachten. Het voegt geen reet toe en is slecht voor gewicht in deze steeds dikker wordende wereld en nog veel slechter voor je tanden. Ik heb jaren op een kinderdagverblijf gewerkt (babygroep van 3 mnd tot 2 jaar) en daar zette ik de chocoladepasta, de jam en de hagelslag gewoon niet eens op tafel! Geen kind dat het mistte! Pas als ze weten wat het is kunnen ze het gaan 'missen'. Wat niet weet, wat niet deert. Maar ondanks dat de andere leidsters wel de zoetigheid op tafel zette als ik er niet was, mistte 'mijn' kids het nooit, waren net zo stil tevreden worst en smeerkaas aan 't smikkelen.

 

Amen. Onze is nu 2,5 en gaf laatst een spekkie die ze had gekregen aan mij. Ze had er in geknepen een keer aan gelikt en moest er niets van hebben.

Gedroogde pruimen is ze gek op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee... maar in feite kan ik alles beoordelen waar een handleiding bij zit. Juist omdat ik bij voorbaat niet weet hoe iets werkt, doe ik precies wat er in het boekje staat en kan ik vervolgens vertellen hoe iets werkt en of het makkelijk werkt.

Als er iets te reviewen is, leuk, ik hoor het graag! En zoals al eerder gezegd kan mijn preppende lief een prepper aanvulling doen...!

Verder kunnen we alles reviewen wat te maken heeft met koken, denk rocket stove oid, kamperen of kinderen. Mogelijkheden genoeg lijkt me!

 

Ha! Goed idee. Rocket stove lijkt me wel leuk :cool:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

We zijn ook op zoek naar actieve gebruiker die graag iets willen testen (bijvoorbeeld een mooi verrekijker) geleverd door http://www.knivesandtools.nl die hem als "pass around" willen testen en reviewen en dus niet houden maar weer door mogen sturen naar de volgende (je adres wordt dus bekend bij de andere reviewer) Na het reviewen van bijvoorbeeld 4 gebruikers mag de laatste hem houden. Is hier interesse voor of zijn hier tips of aanmerkingen over zo'n "pass around" voorwerp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast partizan

Vlinder een review over een rocket stove lijkt me leuk

maar een review over kinderen te gek

hoe en waarop ga je ze testen:

duurzaamheid

hardheid

tot welke diepte blijven ze het doen

slijtage

worden ze bot bij intensief gebruik

makkelijk te vervoeren ja/nee

reserve onderdelen makkelijk te krijgen?

enz.

lijkt me een tamelijk intensief onderzoek, ik zou voor de stove gaan:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder een review over een rocket stove lijkt me leuk

maar een review over kinderen te gek

hoe en waarop ga je ze testen:

duurzaamheid

hardheid

tot welke diepte blijven ze het doen

slijtage

worden ze bot bij intensief gebruik

makkelijk te vervoeren ja/nee

reserve onderdelen makkelijk te krijgen?

enz.

lijkt me een tamelijk intensief onderzoek, ik zou voor de stove gaan:D

 

Haha, lol! Hilariteit ten top! Haha!

En ja, ik ga ook voor de stove. Mr Gold...? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn ook op zoek naar actieve gebruiker die graag iets willen testen (bijvoorbeeld een mooi verrekijker) geleverd door http://www.knivesandtools.nl die hem als "pass around" willen testen en reviewen en dus niet houden maar weer door mogen sturen naar de volgende (je adres wordt dus bekend bij de andere reviewer) Na het reviewen van bijvoorbeeld 4 gebruikers mag de laatste hem houden. Is hier interesse voor of zijn hier tips of aanmerkingen over zo'n "pass around" voorwerp?

 

I'm in. Laat maar horen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
We zijn ook op zoek naar actieve gebruiker die graag iets willen testen (bijvoorbeeld een mooi verrekijker) geleverd door http://www.knivesandtools.nl die hem als "pass around" willen testen en reviewen en dus niet houden maar weer door mogen sturen naar de volgende (je adres wordt dus bekend bij de andere reviewer) Na het reviewen van bijvoorbeeld 4 gebruikers mag de laatste hem houden. Is hier interesse voor of zijn hier tips of aanmerkingen over zo'n "pass around" voorwerp?

 

Goed idee, zo krijg je ook verschillende meningen, ik doe mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...