backschless Geplaatst: 11 juli 2012 Delen Geplaatst: 11 juli 2012 DAt is een mooi mesje ben benieuwd hoor graag meer en kijk uit naar de review. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 Mr. Gold, Ik werp mij op om een product van Goudstandaard aan de tand te voelen Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 denk dat het een heel goed innitiatief is, maar ik zou zeggen doe behalve naar de experts onder ons ook iets naar een minder ervaren persoon. tenslotte zijn er allerlei mensen in de prepwereld. gewoon om te kijken hoe een product het volhoud als het niet wordt gebruikt door iemand met jarenlange survival ervaring, iemand die dingen uitprobeerd waar het niet voor gemaakt is, want survival gaat ook om improviseren en dingen gebruiken waar het niet voor gemaakt is. wie heeft er bijvoorbeeld nou niet een keer een broodmes gepakt om een schroef los of vast te draaien bij gebrek aan een schroevendraaier of per ongeluk een spijker geraakt met het hakken van brand houtjes. Haha, de reden dat ik me niet aangesproken heb gevoeld is omdat ik zo'n amateur ben. Als er iets moet, vraag ik het mijn man, ik ben immers 'getrouwd met een prepper'.... Maar wellicht heb je gelijk Prepper053 en zijn er juist producten die door een 'sukkel' als ik aan een test onderworpen moeten worden. En mogelijk kan het een dubbele review worden van zowel mijn man als van mij... Eigenlijk best een leuk idee... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Haha, de reden dat ik me niet aangesproken heb gevoeld is omdat ik zo'n amateur ben. Als er iets moet, vraag ik het mijn man, ik ben immers 'getrouwd met een prepper'.... Maar wellicht heb je gelijk Prepper053 en zijn er juist producten die door een 'sukkel' als ik aan een test onderworpen moeten worden. En mogelijk kan het een dubbele review worden van zowel mijn man als van mij... Eigenlijk best een leuk idee... Hey Vlinder, natuurlijk ben je wel nuttig! Als er ook "beginners" reviewen is dat juist interessant. Die hebben ook totaal andere kijk op dingen. Ik voelde me ook een ontzettende onwetende beginner maar mag nu het boekje van Dick reviewen, het is net binnen dus ik ga 'm lezen en mijn visie erop loslaten . Allicht interessant, al is het maar omdat ik kan bepalen of het nuttig is voor beginners ja/nee etc. Er is altijd wel iets waar je je nuttig mee kan maken. Kijk, een mes hoef ik niet te proberen daar heb ik totaal geen verstand van . Maar er zijn nog genoeg andere dingen Jij bent bovendien niet bepaald een beginner, je hebt al genoeg ervaring én, een dubbele review van manlief erbij.. klinkt goed! 2 voor de prijs van 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Hey Vlinder, natuurlijk ben je wel nuttig! Als er ook "beginners" reviewen is dat juist interessant. Die hebben ook totaal andere kijk op dingen. Ik voelde me ook een ontzettende onwetende beginner maar mag nu het boekje van Dick reviewen, het is net binnen dus ik ga 'm lezen en mijn visie erop loslaten . Allicht interessant, al is het maar omdat ik kan bepalen of het nuttig is voor beginners ja/nee etc. Er is altijd wel iets waar je je nuttig mee kan maken. Kijk, een mes hoef ik niet te proberen daar heb ik totaal geen verstand van . Maar er zijn nog genoeg andere dingen Jij bent bovendien niet bepaald een beginner, je hebt al genoeg ervaring én, een dubbele review van manlief erbij.. klinkt goed! 2 voor de prijs van 1 Thanks! En natuurlijk heb je gelijk! Iedereen heeft zijn of haar kwaliteiten! En ja, 2 voor de prijs van 1! Haha! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Mr. Gold, Ik werp mij op om een product van Goudstandaard aan de tand te voelen Greener Goed idee Greener, als je nu een uitgebreide review over kan schrijven dan bombardeer ik je bij deze tot "edelmetaal aankoper reviewer" Er zijn een aantal edelmetaal verkopers die dit ook al hebben aangeboden en lijkt mij een prima idee om hierover onafhankelijk zijn mening over te horen het hele proces (van bestelling tot het in huis hebben). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Bolo, dank voor de limk, maar ik wil die review toch graag wat onafhankelijker (en in vergelijking met een andere kijker) doen... BP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Beste Keyser Suze je mag van ons en http://www.knivesandtools.nl het "SOG Seal Pup Elite mat lemmet, Kydex foedraal" aan de tand voelen en uitgebreid reviewen. Ik zal je zo een PB sturen met informatie. Zie hier voor meer informatie over het te reviewen product: http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-sog-seal-pup-elite-mat-lemmet-kydex-foedraal.htm Ik wil iedereen een kans geven die in dit topic gereageerd heeft om iets te reviewen en zal van boven naar beneden werken. Ben erg benieuwd KS, heb dit mes zelf al een jaar of 2 en ben er erg tevreden over. De foedraal: mwa...functioneel maar ik heb liever leer oid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Ben erg benieuwd KS, heb dit mes zelf al een jaar of 2 en ben er erg tevreden over. De foedraal: mwa...functioneel maar ik heb liever leer oid. Hij is vandaag gekomen en zal er zsm iets over zeggen. De foedraal heb ik al aangepakt..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 16 juli 2012 Delen Geplaatst: 16 juli 2012 Ben benieuwd Keyser! Zelf verwacht ik hem in de loop van de dag. Kijken of ik dan sjoege heb om er mee te beginnen. Kersverse vader zijn (vrijdag de 13e ;-) ) doet wat met je nachten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 16 juli 2012 Delen Geplaatst: 16 juli 2012 Ben benieuwd Keyser! Zelf verwacht ik hem in de loop van de dag. Kijken of ik dan sjoege heb om er mee te beginnen. Kersverse vader zijn (vrijdag de 13e ;-) ) doet wat met je nachten. Gefeliciteerd Bolo. Hoop dat je de nachten door kunt slapen, maar zal vast niet. Succes met het vaderschap! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 16 juli 2012 Delen Geplaatst: 16 juli 2012 Gefeliciteerd bolo, ik hoop dat alles goed gaat met moeder en kind, geniet er van! Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 16 juli 2012 Delen Geplaatst: 16 juli 2012 Bolo van harte en stertkte daar gaat je rust Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 16 juli 2012 Delen Geplaatst: 16 juli 2012 Ben benieuwd Keyser! Zelf verwacht ik hem in de loop van de dag. Kijken of ik dan sjoege heb om er mee te beginnen. Kersverse vader zijn (vrijdag de 13e ;-) ) doet wat met je nachten. Hoera super, gefeliciteerd. Begin maar vast pampers in te kopen in diverse maten, want je wil echt niet katoenen luiers met de hand uit wassen....voor mij ook weer en reden om 'de pil' en condooms te preppen....al was het alleen maar om te ruilen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 16 juli 2012 Delen Geplaatst: 16 juli 2012 Bamboezel luiers zijn ook een optie enige wat je weggooit is de inlegger van papier. Het nadeel is meer was en hele dikke 'billen' die als het kind wel gaan zitten in de weg zit. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 16 juli 2012 Delen Geplaatst: 16 juli 2012 Gefeliciteerd Bolo!! Fijne tijd gewenst, en hopelijk slaapt de kleine een beetje door 's nachts Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 16 juli 2012 Delen Geplaatst: 16 juli 2012 Onze dochter hebben we op onze BOL / Vakantie woning toen ze 20 maanden jaar was gewoon zonder luier rond laten lopen. Aangezien we daar 2 maanden waren hadden we de tijd. Geloof dat we nog geen 5 ongelukjes (grote boodschappen) hebben gehad en sinds dien geen luier meer in huis. Kinderdagopvang had het wel moeilijk aangezien haar groep nog niet was berekend op zindelijke kinderen, maar toen ze zagen dat wij witheet werden toen ze voorstelden dan toch maar weer een luier om te doen voor die 2 dagen per week hebben ze toch een oplossing gevonden. Bolo gefeliciteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 16 juli 2012 Delen Geplaatst: 16 juli 2012 Bolo wat geweldig! Van harte! Ik wens jullie veel genieten toe! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 16 juli 2012 Delen Geplaatst: 16 juli 2012 inderdaad gefeliciteerd maruh vlinder; wat zou jij dan willen testen op foolproofheid? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 17 juli 2012 Delen Geplaatst: 17 juli 2012 Bolo gefeliciteerd, Word het kleintje meteen gedoopt tot preppen? Je kunt het nu met de paplepel meegeven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 17 juli 2012 Delen Geplaatst: 17 juli 2012 Ikzelf heb veel met wapens en dus ook met messen en multitools. Ik vind de Leatherman MUT helemaal super. Zou hem graag willen uitproberen op alle mogelijke opties Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 17 juli 2012 Delen Geplaatst: 17 juli 2012 Ha die Bolo, gefeliciteerd en de vrouw ook! Je weet toch dat je vanaf nu eigenlijk geen vrije tijd meer hebt Na een jaar of 5 was ik de schok, nou ja drie wel te verstaan, wat te boven. Tijd blijft een probleem:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 17 juli 2012 Delen Geplaatst: 17 juli 2012 Vrije tijd? Wat is dat? :-) Ik had er al 2 dus ik had het al druk zat. Wordt een kleine preppertje als het aan mij ligt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppie Geplaatst: 17 juli 2012 Delen Geplaatst: 17 juli 2012 Tov Bolo, je hebt de jongste prepper in huis. Brengt de gemiddelde preppersleeftijd van het hele forum meteen weer enorm omlaag. Gefeliciteerd aan jou en je vrouw. En wat vrije tijd betreft: de tijd die je genietend doorbrengt (al dan niet met vrouw en kinders) zonder te denken "aan wat nog allemaal moet"....... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 18 juli 2012 Delen Geplaatst: 18 juli 2012 Bolo, gefeliciteerd ook je vrouw Kan gelijk een soort preppers tip geven, om bijvoorbeeld de baby rustig te houden of in slaap te brengen. Een heel envoudig recept die we bij onze 4 zonen hebben toegepast als de baby niet konden slapen. Men neme 1 speen (de goeie) en een schoteltje met poedersuiker en dipt de speen erin, nu de speen aan de baby geven, zal direkt gaan zuigen aan de speen. Als de speen uit het mondje valt nog even herhalen maar na 2 tot 3X slaapt de kleine wel. of moet ziek zijn dan helpt het niet altijd. Dus gewone poedersuiker die je ook op de oliebollen doet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.