Ga naar inhoud
GENEGEERD

Radioactiviteit hoeft geen probleem te zijn


Aanbevolen berichten

Wow

Wat een mainstream gezelschap is 't hier. Het is duidelijk dat ik hier niet thuishoor.

Als je gaat kijken op mijn forum, vind je talloze links naar wetenschappelijke bronnen die mijn kennis onderbouwen, kennis die in de loop van jaren opgebouwd is door ogen en oren open te houden voor dergelijke zaken (en ze te sluiten voor zaken die maar van belangrijke zaken afleiden). Het is hier paarlen voor zwijnen werpen als zulke kennis door de groep afgedaan wordt als "onwaar", "misleidend", en te maken hebbend met "Alu hoedjes".

 

Wie geïnteresseerd is in waarheden en inzichten die niets te maken hebben met 'autoriteiten' vinden en doorgeven, die weet waar die terecht kan. Da's trouwens ook een plek waar ik nooit zulk denegrerend en onbeleefd taalgebruik zou toestaan zoals hier kennelijk gewoon blijkt te zijn.

Mijn excuses aan degenen die waardering hebben uitgesproken of gevoeld voor mijn bijdrages.

Ik heb even jouw forum berichtjes hier doorgenomen ( http://preppers.nl/forum/search.php?searchid=2476192 ) en misschien is je conclusie juist, misschien ook niet. Op jouw forum ben ik niet gaan kijken, zie er de meerwaarde niet van in. Succes met je zoektocht naar waarheid en informatie.

 

Mijn excuses als mensen zich gekwetst voelen met de vermelding 'Alu hoedjes', ik vind echter dat het goed weergeeft wat ik bedoel als ik het gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat een mainstream gezelschap is 't hier. Het is duidelijk dat ik hier niet thuishoor.

 

Poeh hee, heb je er weer "zo eentje". Er zit ruim een jaar tussen je inschrijfdatum en het eerste bericht dat je plaats, dus ik zou zeggen dat je meer dan genoeg tijd hebt gehad om je publiek in te schatten. Ik raad je aan om vooral wat aan je socials skills te werken (of dagelijks een theelepeltje Vitamine B42 slikken, wat vooral in zure sloten voorkomt).

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow

Wat een mainstream gezelschap is 't hier. Het is duidelijk dat ik hier niet thuishoor.

Als je gaat kijken op mijn forum, vind je talloze links naar wetenschappelijke bronnen die mijn kennis onderbouwen, kennis die in de loop van jaren opgebouwd is door ogen en oren open te houden voor dergelijke zaken (en ze te sluiten voor zaken die maar van belangrijke zaken afleiden). Het is hier paarlen voor zwijnen werpen als zulke kennis door de groep afgedaan wordt als "onwaar", "misleidend", en te maken hebbend met "Alu hoedjes".

 

Wie geïnteresseerd is in waarheden en inzichten die niets te maken hebben met 'autoriteiten' vinden en doorgeven, die weet waar die terecht kan. Da's trouwens ook een plek waar ik nooit zulk denegrerend en onbeleefd taalgebruik zou toestaan zoals hier kennelijk gewoon blijkt te zijn.

Mijn excuses aan degenen die waardering hebben uitgesproken of gevoeld voor mijn bijdrages.

 

Je reageert wel erg overgevoelig. Ik zou het jammer vinden als je je direct terugtrekt op het moment dat je tegengas ervaart of een paar kritische vragen krijgt. Ik ben een van de weinigen hier op het forum die gelovig is, iets dat de meesten afdoen als alu-hoedje van de bovenste plank. Als je alleen maar 100% gelijkdenken zoekt, ga je heel eenzaam worden. Ik ben oprecht geïnteresseerd in je kennis over sporenelementen, ook al heb ik niets met 'chemtrails'. Het is niet altijd alles-of-niets, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow

Wat een mainstream gezelschap is 't hier. Het is duidelijk dat ik hier niet thuishoor.

Als je gaat kijken op mijn forum, vind je talloze links naar wetenschappelijke bronnen die mijn kennis onderbouwen, kennis die in de loop van jaren opgebouwd is door ogen en oren open te houden voor dergelijke zaken (en ze te sluiten voor zaken die maar van belangrijke zaken afleiden). Het is hier paarlen voor zwijnen werpen als zulke kennis door de groep afgedaan wordt als "onwaar", "misleidend", en te maken hebbend met "Alu hoedjes".

 

Wie geïnteresseerd is in waarheden en inzichten die niets te maken hebben met 'autoriteiten' vinden en doorgeven, die weet waar die terecht kan. Da's trouwens ook een plek waar ik nooit zulk denegrerend en onbeleefd taalgebruik zou toestaan zoals hier kennelijk gewoon blijkt te zijn.

Mijn excuses aan degenen die waardering hebben uitgesproken of gevoeld voor mijn bijdrages.

 

Exact dezelfde post heb je ook in dit draadje gepost. Handig he, copy/paste: http://preppers.nl/forum/threads/10861-Socrates-TEOMCROTE-The-End-Of-Mankind-s-Current-Reign-Over-The-Earth?p=286358&viewfull=1#post286358 Mijn mening ga ik niet herhalen, staat wel in dat draadje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je reageert wel erg overgevoelig. Ik zou het jammer vinden als je je direct terugtrekt op het moment dat je tegengas ervaart of een paar kritische vragen krijgt. Ik ben een van de weinigen hier op het forum die gelovig is, iets dat de meesten afdoen als alu-hoedje van de bovenste plank. Als je alleen maar 100% gelijkdenken zoekt, ga je heel eenzaam worden. Ik ben oprecht geïnteresseerd in je kennis over sporenelementen, ook al heb ik niets met 'chemtrails'. Het is niet altijd alles-of-niets, toch?

 

 

Laat ik dat nou ook eens gelijk in twijfel trekken 'Ik ben een van de weinigen hier op het forum doe gelovig is...'. Ik denk niet dat dit waar is, een poll over dit onderwerp mag zeker niet :confused:

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow

Wat een mainstream gezelschap is 't hier. Het is duidelijk dat ik hier niet thuishoor.

Als je gaat kijken op mijn forum, vind je talloze links naar wetenschappelijke bronnen die mijn kennis onderbouwen, kennis die in de loop van jaren opgebouwd is door ogen en oren open te houden voor dergelijke zaken (en ze te sluiten voor zaken die maar van belangrijke zaken afleiden). Het is hier paarlen voor zwijnen werpen als zulke kennis door de groep afgedaan wordt als "onwaar", "misleidend", en te maken hebbend met "Alu hoedjes".

 

Wie geïnteresseerd is in waarheden en inzichten die niets te maken hebben met 'autoriteiten' vinden en doorgeven, die weet waar die terecht kan. Da's trouwens ook een plek waar ik nooit zulk denegrerend en onbeleefd taalgebruik zou toestaan zoals hier kennelijk gewoon blijkt te zijn.

Mijn excuses aan degenen die waardering hebben uitgesproken of gevoeld voor mijn bijdrages.

 

Ik kom maar effe met gestrekt been in:

 

Arrogante eikel!

 

De rest van de mensen hier is wel normaal hoor. Dit is mijn digitale Tourette. Mafkees!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

[*]De relatie tussen paranoten en seleen blijkt na nazoeken juist! Bedankt voor deze mededeling! Wist ik niet. Hier hebben preppers wat aan! Google: "paranoten seleen". Je hebt me op een idee gebracht voor een nieuwe posting in het draadje "mineraal suppleties".

 

Paranoten (Brazil nuts) zijn inderdaad een goede bron van selenium. In een studie van 81 hemodialyse patiënten vond dat het gemiddelde selenium plasma niveau (18.8±17.4 μg/L) en het selenium gehalte in rode bloedcellen (72.4±37.9 μg/L) beneden het aan te raden niveau was. De patiënten kregen één paranoot per dag 3 maand lang. Na de 3 maand was het plasma selenium niveau gestegen tot 104.0±65.0 μg/L en in de rode bloedcellen tot 244.1±119.5 μg/L.

 

Bron: Stockler-Pinto MB et al. (2010). Effect of Brazil nut supplementation on the blood levels of selenium and glutathione peroxidase in hemodialysis patients. Nutrition 26(11-12): 1065-1069.

 

Dezelfde auteurs hebben deze studie herhaald maar ditmaal werd na de 3 maand de paranoten interventie gestopt en werd het plasma niveau een jaar later opnieuw gemeten om te zien of het voordelige effect van de paranoot interventie een jaar later nog steeds aanwezig was. In deze studie werden 21 hemodialyse patiënten gevolgd. Het gemiddelde selenium plasma niveau (17.3 ± 19.9 μg/L) was beneden het aan te raden niveau (60 to 120 μg/L) aan het begin van de studie. Na 3 maand was het plasma selenium niveau gestegen tot het normale niveau (106.8 ± 50.3 μg/L) en wanneer de patiënten dan stopten met het eten van paranoten voor 12 maand was het selenium niveau nog steeds hoger (31.9 ± 14.8 μg/L) dan voor de supplementatie.

 

Bron: Stockler-Pinto MB et al. (2012). Effect of Brazil nut supplementation on plasma levels of selenium in hemodialysis patients: 12 months of follow-up. J Ren Nutr 22(4): 434-439.

 

In een andere studie uit Nieuw-Zeeland werd het effect van 2 paranoten per dag versus een selenium supplement versus placebo voor 12 weken op plasma selenium niveau's in 59 volwassenen bestudeerd. De personen die paranoten kregen hadden na de 12 weken een 64.2% hogere plasma niveau. Mensen die het supplement namen hadden een vergelijkbare (61.0%) stijging van het plasma selenium niveau terwijl dit in de placebo groep aanzienlijk lager (7.6%) was.

 

Bron: Thomson CD et al. (2008). Brazil nuts: an effective way to improve selenium status. Am J Clin Nutr 87(2): 379-384.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow

Wat een mainstream gezelschap is 't hier. Het is duidelijk dat ik hier niet thuishoor.

Als je gaat kijken op mijn forum, vind je talloze links naar wetenschappelijke bronnen die mijn kennis onderbouwen, kennis die in de loop van jaren opgebouwd is door ogen en oren open te houden voor dergelijke zaken (en ze te sluiten voor zaken die maar van belangrijke zaken afleiden). Het is hier paarlen voor zwijnen werpen als zulke kennis door de groep afgedaan wordt als "onwaar", "misleidend", en te maken hebbend met "Alu hoedjes".

 

Wie geïnteresseerd is in waarheden en inzichten die niets te maken hebben met 'autoriteiten' vinden en doorgeven, die weet waar die terecht kan. Da's trouwens ook een plek waar ik nooit zulk denegrerend en onbeleefd taalgebruik zou toestaan zoals hier kennelijk gewoon blijkt te zijn.

Mijn excuses aan degenen die waardering hebben uitgesproken of gevoeld voor mijn bijdrages.

 

 

Oh boehoe, ga je nou huilie huilie doen omdat het forum niet speciaal naar jouw maatstaven is ingericht? Ja er lopen hier een paar niet al te subtiele mensen rond, er lopen hier moeder overste's rond, er lopen hier vriendelijke en geduldige mensen rond, jee het lijkt wel een afspiegeling van de echte wereld! Ren je daar ook huilend weg als blijkt dat niet heel de wereld om jou draait?

 

Overigens, wel echt enorm bedankt voor de nuttige links op je forum. Laat TEOTWAWKI maar komen, ik spuit, euhhhh, ik bedoel ik sla me er wel doorheen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh boehoe, ga je nou huilie huilie doen omdat het forum niet speciaal naar jouw maatstaven is ingericht? Ja er lopen hier een paar niet al te subtiele mensen rond, er lopen hier moeder overste's rond, er lopen hier vriendelijke en geduldige mensen rond, jee het lijkt wel een afspiegeling van de echte wereld! Ren je daar ook huilend weg als blijkt dat niet heel de wereld om jou draait?

 

Overigens, wel echt enorm bedankt voor de nuttige links op je forum. Laat TEOTWAWKI maar komen, ik spuit, euhhhh, ik bedoel ik sla me er wel doorheen!

 

 

Zat toch te denken of ik niet dat sex gedeelte even moet lezen om te leren hoe ik een vrouw aan me moet binden. Hij lijkt me daar een uiterst geschikt persoon voor om me dat te vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...