Ga naar inhoud
GENEGEERD

Radioactiviteit hoeft geen probleem te zijn


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nou heb ik er helemaal geen kaas van gegeten maar als ik hier op google vind je er toch wel iets over, bijv word het genoemd op deze wiki. Geen idee wat ik daar lees overigens :)

 

 

 

Daar staat dat het vroeger zo genoemd werd maar dat het eigenlijk geen vitamine is, ook de behandeling tegen kanker is nooit klinisch bewezen dat het werkt.

 

 

Even kort door de bocht in een paranoot samengevat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb ik er helemaal geen kaas van gegeten maar als ik hier op google vind je er toch wel iets over, bijv word het genoemd op deze wiki. Geen idee wat ik daar lees overigens :)

 

Lees onderstaande link en er wordt wellicht iets duidelijk over de verwarring over vit. B17 Ik post zo'n link niet helemaal voor niets.

 

Appelpitten zouden, het eigenlijk niet bestaande, vitamine B17 bevatten: http://www.kwakzalverij.nl/1532/Giftig_amygdaline_laetrile_en_vitamine_B17_onwerkzaam_tegen_kanker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb ik er helemaal geen kaas van gegeten maar als ik hier op google vind je er toch wel iets over, bijv word het genoemd op deze wiki. Geen idee wat ik daar lees overigens :)

 

Het is een stof die van nature uit aanwezig is in bepaalde planten (zoals in abrikozen pitten). Deze stof wordt afgebroken tot blauwzuur, het gas dat in de Duitse concentratiekampen gebruikt werd.

 

"B17" is heel effectief tegen kanker want eens je dood bent heb je nooit meer last van jouw kanker ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kolere zeg. Net effe gesnuffeld op de site van TS.

 

Volgens mij is het een narcistische autist. Of een autistische narcist dat kan ook.

 

Misbruik van het begrip autisme.

 

Autisten zijn over het algemeen zeer logisch redenerende mensen die weinig op hebben met het gewauwel van dit figuur.

 

Ben bang dat je meedoet met de kudde, die sinds er meer aandacht is geweest voor autisme in de media, dit als scheldwoord is gaan gebruiken, te pas en te onpas.

Beetje zoals HIV en AIDS begin jaren negentig.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

He.. niks mis met autisten :)

 

Misbruik van het begrip autisme.

 

Autisten zijn over het algemeen zeer logisch redenerende mensen die weinig op hebben met het gewauwel van dit figuur.

 

Ben bang dat je meedoet met de kudde, die sinds er meer aandacht is geweest voor autisme in de media, dit als scheldwoord is gaan gebruiken, te pas en te onpas.

Beetje zoals HIV en AIDS begin jaren negentig.

 

Daar hebben jullie helemaal gelijk in. Kennelijk valt er niemand over narcist. Opmerkelijk.

 

Met autist bedoelde ik in dit geval: totaal ontbreken van enig vermogen tot inzicht in gevoel van anderen, sociaal beperkt, neurotische neiging in het streven naar orde.

 

Ik ken autisme van heel dichtbij; excuses als dat aanstootgevend ervaren wordt. Je hebt het in geuren en kleuren en in honderd gradaties. Ik zal mijn post aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hebben jullie helemaal gelijk in. Kennelijk valt er niemand over narcist. Opmerkelijk.

 

Met autist bedoelde ik in dit geval: totaal ontbreken van enig vermogen tot inzicht in gevoel van anderen, sociaal beperkt, neurotische neiging in het streven naar orde.

 

Ik ken autisme van heel dichtbij; excuses als dat aanstootgevend ervaren wordt. Je hebt het in geuren en kleuren en in honderd gradaties. Ik zal mijn post aanpassen.

 

Dank je voor de nuance. Je hoeft je post niet aan te passen wat mij betreft.

 

Narcisten boeien mij niet want mijn mening boeit hen niet. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misbruik van het begrip autisme.

Autisten zijn over het algemeen zeer logisch redenerende mensen die weinig op hebben met het gewauwel van dit figuur.

Ben bang dat je meedoet met de kudde, die sinds er meer aandacht is geweest voor autisme in de media, dit als scheldwoord is gaan gebruiken, te pas en te onpas.

Beetje zoals HIV en AIDS begin jaren negentig.

 

Het begint met radioactiviteit en we zitten nu op autisme als scheldwoord, B17 en HIV en AIDS.

 

Afgezien van het afdwalen vind ik het kwalijk dat iemand die hier op het forum komt, uitgemaakt wordt voor narcist en/of autist.

Volgens mij is de eerste regel: laat iedereen in zijn/haar waarde. Je hoeft het niet eens te zijn met een stelling maar om nu te gaan schelden ???

 

Voor mij mag hier een moderator wel wat eerder ingrijpen...

 

edit: oeps was al op gereageerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

neu post aanpassen hoeft echt niet hoor, voel me echt niet beledigd ofzo (behalve dan niet te vergeleken willen worden met andere mensen met een negatieve intentie :) )

 

Narcist is een karaktereigenschap net zo iets als egoist, en er is niks mis met een beetje egoisme, en trouwens ook niet met een beetje narcisme. Iemand narcistisch noemen is bijna het zelfde als iemand sociaal noemen, of geduldig, introvert of extrovert :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...