12gauge Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 @Dr.Prepper = bofkont! Of boft z'n kont.......... zn kont boft niet, ooit een keer aan de schijt gezeten met dat kranten papier krijg je schrale kakkert van deze jongen heeft alleen luxe papier voor zichzelf haha vooral prettig als je ziek bent @Dr.Prepper wat kosta? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 zn kont boft niet, ooit een keer aan de schijt gezeten met dat kranten papier krijg je schrale kakkert van deze jongen heeft alleen luxe papier voor zichzelf haha vooral prettig als je ziek bent @Dr.Prepper wat kosta? Was E 50. Voor bijna 5km papier maakt dat 100 meter voor een euro. Dat lijkt me dan zelfs weer heel mooi prijsje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 Was E 50. Voor bijna 5km papier maakt dat 100 meter voor een euro. Dat lijkt me dan zelfs weer heel mooi prijsje! und waar? je maakt ook niks makkelijk? haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 und waar? je maakt ook niks makkelijk? haha Haha sorry, bij de Sligro (groothandel). Om precies te zijn was het Eur 51,70 + 6% btw = Eur 54,80 totaal. Daarvoor krijg je 4950 meter (36 rollen x 137,5m) dus omgerekend 1,11 euro per 100 meter. Heb ik je enthousiast gemaakt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 Haha sorry, bij de Sligro (groothandel). Om precies te zijn was het Eur 51,70 + 6% btw = Eur 54,80 totaal. Daarvoor krijg je 4950 meter (36 rollen x 137,5m) dus omgerekend 1,11 euro per 100 meter. Heb ik je enthousiast gemaakt? koet geen sligro pas, toch maar eens bij de makro kijken of hun ook schuurpapier per km verkopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rupsjenooitgenoeg Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 In mijn jonge jaren wist ik nog niet beter dan dat je je gat schoonmaakte met krantenpapier. Daar heb ik in die jaren ook nooit een probleem mee gehad :-) Misschien zijn de oudere toch wel in het voordeel als het op overleven met weinig luxe aankomt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast lonely wolf Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 Ach een beetje nivea doet een schaal poepertje opbloeien tot een roze sterretje. Dus gebruik maar gewoon kranten heb je nog wat te lezen ook! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 21 september 2014 Delen Geplaatst: 21 september 2014 nja, met krantenpapier blijft hij wel niet mooi roze.. lekker zwarte strepen van de inkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 21 september 2014 Delen Geplaatst: 21 september 2014 Een abo op de krant lijkt me toch kostbaarder dan en pak fijn zachte rolletjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saved Bro Geplaatst: 25 september 2014 Delen Geplaatst: 25 september 2014 Was E 50. Voor bijna 5km papier maakt dat 100 meter voor een euro. Dat lijkt me dan zelfs weer heel mooi prijsje! Tork voorlangsvouwer. Tork heeft ook mijn voorkeur. Hoewel ik andere heb dan Dr.Prepper. Gebruik zelf de mid(i) rollen. Deze heb je zowel enkellaags, dubbellaags als premium. Respectievelijk 135m / 100m / 90m. Wel een kartonnen rolletje (klein) en supperstrak gerold. Te koop in dozen van 27 rollen (wat donders makkelijk opslaan is). Wel even op letten dat het geen velletjes zijn. Je hebt een klepje nodig om goed te kunnen scheuren (achtervouwers of -proppers hebben een probleem). Heb eerder een doos dubbellaags gehad en deden hier met een gezin van 4 (2 kleine kids) een half jaar mee. Kost ongeveer 40 euro op internet. Nu net twee dozen aangeschaft van enkellaags (ook eens proberen) en dat wil wel, maar dubbellaags scheurt niet en met enkel moet je wat voorzichtiger zijn. Heb even geen trek om het jullie allemaal voor te rekenen wat je kwijt bent aan page, ah of lidl, maar wat ik wel weet is dat 80 euro op jaarbasis niet verkeerd is. Voor de helderheid misschien geen termen gebruiken als kutpapier of Dickpapier. Dit is erg verwarrend, omdat ik dan niet meer weet of het papier geslachtspecifiek is of niet multifunctioneel (geldt wellicht ook voor schijtpapier) . Edit: Trouwens misschien geen gek idee om zoiets in de shop te stoppen, omdat zaken als bijvoorbeeld tork moeilijk (betaalbaar) te koop zijn particulier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 13 november 2014 Delen Geplaatst: 13 november 2014 En bij wc papier hoort ook een houder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 13 november 2014 Delen Geplaatst: 13 november 2014 Vandaag gezien, de grootste pleerol ooit Bijna twee sporen van de ladder, geen meetlint bij de hand gehad, maar zeker 40 centimeter breed deze rol:eek: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Leuke houder en belangrijke boodschap. De industriële look is toch in? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Vandaag gezien, de grootste pleerol ooit Bijna twee sporen van de ladder, geen meetlint bij de hand gehad, maar zeker 40 centimeter breed deze rol:eek: hier de bijhorende houder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 hier de bijhorende houder Bijna, deze was nog groter en er zaten 3 banen in verwerkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Ook te verkrijgen in blauw: Reuzesmurf Toiletpapier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 2x zoveel op 1 rol;) http://www.edet.nl/producten/edet-family-toiletpapier1/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 Griekse supermarkten zijn leeg. Er is vooral vraag naar WC papier. http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4094888/2015/07/05/Lege-schappen-in-Griekse-supermarkten.dhtml Goh, had Dick Berts toch gelijk met dat wc papier preppen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 Voor de Grieken: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 Zo kan je dus een land op de knieën dwingen, geen wc papier meer naar exporteren Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 Wat zullen de Griekse preppers nu een zucht van verlichting slaken, zeg. Althans, diegenen die ook daadwerkelijk een goeie voorraad ergens in huis hadden gestald. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 Een allemanseindje werkt ook net zo goed hoor... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 http://www.wellant.nl/upload/wellant-vmbo/onze-scholen/Wellantcollege-boskoop/Documenten%20opendagen%20november%202010/Activitiet%20VLO%20Schone%20billen.pdf Een allemanseindje (link boven) zou kunnen werken, maar dan heb je natuurlijk wel een hele hoop water nodig om het ding weer mee schoon te maken. (Hoop dat de link werkt, heb geen idee hoe ik het anders via tapatalk zou moeten fixen.) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 Of je gaat bij de EU werken, dan likt Rutte je reet wel schoon ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 Die heeft het denk ik al te druk met voornamelijk Obama's kont, met daarnaast nog een aantal Brusselse exemplaren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.