Ga naar inhoud
GENEGEERD

DickBerts heeft gelijk met zijn pleepapier


Aanbevolen berichten

Tenminste iemand die me begrijpt. Er speelde zich ook het nodige achter de schermen af. Maar laat maar, zand erover. Ik keer hier wel met twijfel terug. Vooral over mijn geschiktheid om aan een forum als dit deel te nemen. Ik ben vanwege mijn (publieke) waarschuwingen 80% van mijn vrienden kwijtgeraakt en ik word op straat als gek nagewezen. Daar kan ik nog wel mee leven. Op deze site voor narcist uitgemaakt te worden, vind ik ook niet erg. Dat leidt bij mij alleen tot wat extra zelfonderzoek om te kijken of er niet een kern van waarheid in zit. Maar als ik niet alleen op straat, maar ook nog op deze site wordt uitgemaakt voor opnaaiert, jankzak, huilie-huilie figuur, giller, moord- en brandschreeuwer en noem maar op, dan knapt er wat in me. Mijn vijanden -en die blijk ik erg veel gemaakt te hebben op deze site- weten nu dus exact wat mijn achilleshiel is. Het zij zo. We zien wel waar het schip (weer) strandt. Ok, we gaan verder....

 

Hahaha, precies. Noem me 1 lid waarmee @Nonkel Jones niet mee overhoop heeft gelegen? Hij heeft dus duidelijk capaciteiten, dus wat mij betreft ook een aanwinst voor ons veelzijdige forum. En veel admins zijn ook maar gewone forumleden\mensen met hun gebreken.

 

Wanneer een psychiater al mijn zin en onzin op het forum zou nalezen wordt ik gehaaid opgenomen in een kliniek.:confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 180
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

We kunnen allerlei ideen hebben over de waarde van toiletpapier, maar tijdens de omsingeling van Sarajevo kon je een rol wc papier letterlijk ruilen voor een gouden munt, dat zegt alles.

 

(Poging om het weer over preppen te hebben).

Link naar reactie
Delen op andere sites

nijpend-tekort-wcpapier-venezuela

Vorig jaar (2013) was er ook in Venezuela een groot gebrek aan wc-papier. De regering heeft een toiletpapierfabriek overgenomen. De Nationale Garde heeft de leiding over de fabriek. Militairen zien toe op de productie en distributie van wc-papier... Vicepresident Arreaza zei donderdag dat het verboden is om essentiële goederen als toiletpapier te hamsteren...

Dan ben je dus te laat met je voorraad inslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 2000 e post zie ik. Een goede gelegenheid om mijn excuses aan te bieden voor het schrijven van 2000 postings waarvan er hooguit 200 relevant waren.

 

Ik meen dit meer dan je wellicht denkt. Ik verbaas me altijd behoorlijk over dit jubileumpje vieren op deze site. Alhoewel er wel uitzonderingen zijn. Bij sommige mensen kun je het wel vieren. Zo vind ik de postings van Stuudje bijvoorbeeld (bepaald niet mijn vriendin op deze site) wel vrijwel altijd to the point.

 

Ik doe weer een poging om in de waarheid te leven, dat is vragen om moeilijkheden op dit forum :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me bij wc papier opvalt is dat er veel verschillen zijn in kwaliteit en prijs. Ik hou van zacht, maar niet te, voor je het weet zit je er door en heb je veel te veel nodig. Ook is opvallend wat en hoe men op de verpakking vermeld,

de ene fabrikant drukt uit in meter, de andere in vellen, men spreek van laagjes (meer is meestal zachter) maar wat men vaak vergeet te vermelden is dat sommige goedkope (ik spreek hier van dat van de Aldi) te straffe

lijm gebruikt, die te traag tot wel bijna niet oplost in het water, met sanitaire verstoppingen tot gevolg.

 

Naar mijn smaak is het huismerk 365 van Delhaize mijn favoriet tot hiertoe in de reguliere handel qua stevigheid en veel velletjes op de rol (weinig lucht, dus stevig opgerold) je voelt dat ook aan het gewicht per rolletje.

Als er iemand soortgelijke ergens weet die goedkoper uitkomen per velletje, laat het me weten, mijn billetjes kijken er al naar uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze week bij de Lidl XXL weken, dus 20 rollen voor 4,99. Ik heb al jaren dit papier sinds het als beste is getest door Vara Kassa. Daarnaast ook zeer voordelig met bijna 27 meter op een rol, terwijl de meeste fabrikanten niet veel verder dan 20 meter gaan.;) Gemiddeld heb ik toch wel 60-80 rollen op voorraad en ik probeer morgen nog een pak of twee bij te kopen.

 

Natuurlijk poep je overal als het moet, maar als je voldoende ruimte hebt kun je het zeker toevoegen aan je preppers voorraad. En voor meerdere doeleinden geschikt, dus allemaal morgen naar de Lidl zou ik zeggen.

 

PS Wat Dick betreft (hij staat toch in het onderwerp), respect en ik hoop dat hij snel weer iets post. Een knallende 2000e a la Dick Berts zou ik prachtig vinden.;)

 

Ook mijn favoriete papiertje, gebruik het werkelijk overal voor, keukenrollen zijn veel te duur en compleet overbodig.

Momenteel 156 rollen op voorraad. Voor de prep, euhhh, nou ook gewoon omdat elk pak met 20 rollen mij een euro scheelt in vergelijking met twee pakken van 10 rollen. Al jaren geen pak van 20 rollen meer gekocht. Bijzonder kleine moeite en per jaar weer 18 euro extra bespaard.

 

Zûnigheid en preppen gaat prima samen.

 

Welkom terug @DickBerts. :cool: Tuurlijk ben ik het niet altijd met je eens, maar dat heb ik met iedereen. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug @DickBerts.

 

Ik zit op 200 rollen nu (van de Lidl ook). Ik heb nog een beetje ruimte in de berging dus ik kan nog zo'n 50 rollen kwijt. Dan moet ik in m'n eentje genoeg hebben voor ruim een jaar. Of ik moet maanden achtereen aan de ren zijn... Tja.

Ik neem gewoon elke keer als ik toch bij de Lidl moet zijn een pak mee. Valt 't ook niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tenminste iemand die me begrijpt. Er speelde zich ook het nodige achter de schermen af. Maar laat maar, zand erover. Ik keer hier wel met twijfel terug. Vooral over mijn geschiktheid om aan een forum als dit deel te nemen. Ik ben vanwege mijn (publieke) waarschuwingen 80% van mijn vrienden kwijtgeraakt en ik word op straat als gek nagewezen. Daar kan ik nog wel mee leven. Op deze site voor narcist uitgemaakt te worden, vind ik ook niet erg. Dat leidt bij mij alleen tot wat extra zelfonderzoek om te kijken of er niet een kern van waarheid in zit. Maar als ik niet alleen op straat, maar ook nog op deze site wordt uitgemaakt voor opnaaiert, jankzak, huilie-huilie figuur, giller, moord- en brandschreeuwer en noem maar op, dan knapt er wat in me. Mijn vijanden -en die blijk ik erg veel gemaakt te hebben op deze site- weten nu dus exact wat mijn achilleshiel is. Het zij zo. We zien wel waar het schip (weer) strandt. Ok, we gaan verder....

Mischien maakt het wat uit of juist helemaal niet. Maar ik ben heel blij dat je terug dick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug @DickBerts.

 

Ik zit op 200 rollen nu (van de Lidl ook). Ik heb nog een beetje ruimte in de berging dus ik kan nog zo'n 50 rollen kwijt. Dan moet ik in m'n eentje genoeg hebben voor ruim een jaar. Of ik moet maanden achtereen aan de ren zijn... Tja.

Ik neem gewoon elke keer als ik toch bij de Lidl moet zijn een pak mee. Valt 't ook niet op.

 

250 rollen is 1 jaar !? Mozus kriebel, dan gebruik je in je 1tje dus 2/3e rol PER DAG... mummificeer je je drollen met 't pleepapier ofzo?

 

Ik doe minstens 3 weken met een rol! :eek:

Link naar reactie
Delen op andere sites

250 rollen is 1 jaar !? Mozus kriebel, dan gebruik je in je 1tje dus 2/3e rol PER DAG... mummificeer je je drollen met 't pleepapier ofzo?

 

Ik doe minstens 3 weken met een rol! :eek:

 

Hangt er van af hoeveel visite je krijgt. Ik neem aan dat jij beide kanten van een velletje gebruikt om zo zuinig te kunnen zijn.

Getver een topic over pleepapier wordt meer gelezen dan een uitgewerkt stuk !

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

250 rollen is 1 jaar !? Mozus kriebel, dan gebruik je in je 1tje dus 2/3e rol PER DAG... mummificeer je je drollen met 't pleepapier ofzo?

 

Ik doe minstens 3 weken met een rol! :eek:

 

Mja, ik heb regelmatig last van m'n stoelgang. Pijnstillers voor m'n rug enzo... Waarschijnlijk ga ik er langer mee doen maar zo kan het alleen maar meevallen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt er van af hoeveel visite je krijgt. Ik neem aan dat jij beide kanten van een velletje gebruikt om zo zuinig te kunnen zijn.

Getver een topic over pleepapier wordt meer gelezen dan een uitgewerkt stuk !

 

Ja je hebt jezelf vandaag weer dik overtroffen. Dit wordt beter gelezen dan je topics over "Werken aan onafhankelijkheid".:p

 

Hier met 5 personen ruim een (d)rol per dag door de pot.:p

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees er zuinig mee, want in Belgie is het een standaard vraag bij loodgieters geworden of men dat gebruikt heeft bij een verstopping van de wc afvoer.

 

Ja, als je een goeie rioolreiniger hebt. Het teert slecht wat maakt dat je leidingen gemakkelijk verstoppen. Ik heb letterlijk het schijt aan de rollen van Lidl.

 

Begint er op te lijken dat we in NL iets betere rioolsystemen aanleggen dan in België. :p ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...