Maicha Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Nou een preppers nachtmerrie, sinds gister zit mn voet in het gips. wshtf ben je natuurlijk vele malen kanslozer dan volledige bewegingsvrijheid. Gelukkig heb ik een bug in voorbereidt maar goed zoiets zou ook kunnen gebeuren tijden shtf.. en dan.. doet je weer op de feiten drukken dat ik nog wat vaardigheden in spalken enz nodig heb en dus ook menselijke anatomie en voor nu gewoon wat extra richten op beveiliging, ben je kwetsbaar dan verdedigen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivan Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Sterkte Maicha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 beterschap Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Aï Maicha, sterkte! Wel een goed onderwerp trouwens om aan te denken, spalken kunnen inderdaad erg belangrijk zijn in bepaalde situaties.. Hoop dat je snel weer 'op de been' bent!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Beterschap, uhmm beter nu dan ........ Liever niet natuurlijk.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Ouch! Beterschap! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojoh Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Ook ik wens je heel veel beterschap Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Ik nog kutter....ga over twee maanden het ziekenhuis in voor rug operatie...moet steeds denken aan de eerste aflevering van The Walking Dead, dak dan wakker wordt in een zombie wereld en mijn vrouw en kinderen moet zoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Beterschap! Heb je veel pijn? Hoop dat het mee valt! Keyser Suze, alvast sterkte gewenst. En operatie aan je rug klinkt heftig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Allebei erg veel sterkte en beterschap! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Beterschap! Heb je veel pijn? Hoop dat het mee valt! Keyser Suze, alvast sterkte gewenst. En operatie aan je rug klinkt heftig! tumor op rotplek.....fuck, heb ik weer.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojoh Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Keyser Suze, ik wens je ook heel veel sterkte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maicha Geplaatst: 22 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2012 wauw even niet geweest en kijk nou hoeveel lieve berichten! dankjullie wel jemig Keyser dan ben je helemaal niet meer mobiel, hoe lang duurt je herstel erna? Hopen dat de shtf nu nog niet komt dan zo verschrikkelijk als je afhankelijk van anderen bent dat is nu net de reden dat we preppen.. ja het is wel heel erg aanwezig de pijn maar kan nog best het een en ander raar eigenlijk hoe snel zoiets stevigs kapot kan gaan en hoe lang het duurt voordat het weer geneest Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 Op een spoedig herstel Maicha. En gatver Keyser Suze, hopelijk is de timing wel goed en heb je internet in het ziekenhuis zodat je je favoriete website nog wel veel kan bezoeken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 Ai, Maicha dat klinkt niet best, beterschap! En Kayser: sterkte alvast man ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 In januari lag ik in academisch ziekenhuis op de brain care unit te downloaden via mijn laptop, dus verwacht contact te kunnen houden....als je een nood kreet krijgt, of één of andere prepper me dan aub komt redden in september.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 Ik nog kutter....ga over twee maanden het ziekenhuis in voor rug operatie...moet steeds denken aan de eerste aflevering van The Walking Dead, dak dan wakker wordt in een zombie wereld en mijn vrouw en kinderen moet zoeken. Dan weet je in elk geval wat je te doen staat, in tegenstelling tot de hoofdpersoon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 Ik ga het ziekenhuis in en neem mee mijn tandenborstel, piama, schone onderbroeken, kruisboog, water filter..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 Ik zou toch wel een BOB meenemen. En anders je vrouw instrueren contact met ons op te nemen. Preppers to the rescue! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mamy blue Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 Sterkte en beterschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TEQ-Prep Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 sterkte .... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maicha Geplaatst: 22 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2012 In januari lag ik in academisch ziekenhuis op de brain care unit te downloaden via mijn laptop, dus verwacht contact te kunnen houden....als je een nood kreet krijgt, of één of andere prepper me dan aub komt redden in september.... als je ziekenhuis bij mij in de buurt staat, mn poot genezen is en je ligt aan bed gekluisterd terwijl shtf kom ik je bed wel even duwen hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 23 juni 2012 Delen Geplaatst: 23 juni 2012 als je ziekenhuis bij mij in de buurt staat, mn poot genezen is en je ligt aan bed gekluisterd terwijl shtf kom ik je bed wel even duwen hoor AMC eind september / begin oktober, vergeet je kruisboog niet als de zombies Nederland zijn binnen gedrongen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 23 juni 2012 Delen Geplaatst: 23 juni 2012 beterschap wij houden de oostgrenszombies tegen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bob de prepper Geplaatst: 23 juni 2012 Delen Geplaatst: 23 juni 2012 Een snel herstel allen toegewenst... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.