Greener Geplaatst: 12 maart 2015 Delen Geplaatst: 12 maart 2015 En de dag aanbieding is verstuurd. Je kan ook een kijkje nemen op de Facebook pagina van de Prepshop waar die nu staat: https://www.facebook.com/prepshop.nl En mocht je gaan bestellen en in de chat van de Prepshop mij gedag willen zeggen mag dat ;-) Wederom geen mail ontvangen Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 12 maart 2015 Delen Geplaatst: 12 maart 2015 Wederom geen mail ontvangen Greener Is niet de 'gewone' Prepshop mailing he (die komt ook 1 dezer dagen!) maar de speciale Dagaanbiedings-mailing, zie http://prepshop.nl/blog/2014/12/ook-de-speciale-onedayonly-acties-per-mail-ontvangen/ voor inschrijflinkje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 13 maart 2015 Delen Geplaatst: 13 maart 2015 Is niet de 'gewone' Prepshop mailing he (die komt ook 1 dezer dagen!) maar de speciale Dagaanbiedings-mailing, zie http://prepshop.nl/blog/2014/12/ook-de-speciale-onedayonly-acties-per-mail-ontvangen/ voor inschrijflinkje. Vannacht rond 01:00 uur aangemeld. Ik wacht nu nog steeds op een bevestigingsmail. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 13 maart 2015 Delen Geplaatst: 13 maart 2015 Ook leuk is dat briefje wat er bij zit @Smirugh. Dat is ook de enige reden dat ik bij de PrepShop bestel. Nee hoor, geintje @Simurgh, maar het geeft me wel het laatste duwtje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anonimoes Geplaatst: 17 maart 2015 Delen Geplaatst: 17 maart 2015 nog geen dx5000 in de shop met een SW-metertje en een door communicator ontwikkelde inverted V draadantenne voorzien van wat klimtouw en carabijn haken in een mooie case kans kan er vast een solar set bij bouwen (~40W + lader voor accu....zoiets misschien: ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 18 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Wauw, het is schandalig, het is bizar lang geleden dat ik hier gepost heb... Wordt dus weer hoog tijd dit draadje te gebruiken waar hij voor is. Wat is er nieuw in de shop (dus niet voor vaste klanten die wisten het natuurlijk al lang)?????? Jaja, compact, boordevol alles wat je nodig hebt om te overleven qua voeding: NRG-5 Noodrantsoen Al die messen zijn leuk, de een nog mooier dan de ander, maar wat als je je daar tegen weren wilt Prepshop is sinds mei importeur van het merk PPSS die met hun hoog kwalitatieve producten zich onderscheiden van de concurrentie: PPSS snijwerende kleding Of wat dacht je van deze nieuwe staaf en zaklamp met handkrank en zonnenpaneel van Goalzero: De torch 250 De light-a-life is er helaas niet meer, maar het nog compactere kleine broertje voor 'vaste' verlichting is er: Estrella En deze dan, de Hybridlight H40 zaklamp met zonnepaneel en twee accu's, 1 oplaadbaar (houd zijn lading 3 jaar vast) en 1 knoopcell batterij (houdt zijn lading 7 jaar vast) een echte backup lamp dus. Inmiddels hebben een aantal van jullie deze nieuw huidcrème al thuis, hij deelt onze naam misschien ook onze faam we gaan het mee maken, jullie zijn aan zet: PREP huidcrème We zijn bezig met wat artikelen gericht op de jonge preppers dus bij deze de kinder multitool bij uitstek: leatherman LEAP mulitool for kids. En natuurlijk blijft het een mes, maar mijn zijn afgeronde punt is hij toch iets veiliger (maar blijf verstandig om gaan met iets als een mes.: de Opinel No 7 Junior. Tenslotte voor vandaag een favoriet van mij persoonlijk, een bult licht als je het nodig hebt, maar in een noodsituatie ook de mogelijkheid om 30 dagen non stop licht te hebben. Dit gecombineerd met een usb dock waaraan de zaklamp zelfs op zijn kop door de magneet aan kan hangen klaar voor gebruik, is hij ook nog eens oplaadbaar. Dus hang hem in de lader en grijp nooit mis als het nodig is! De Olight S30R baton oplaadbare zaklamp Morgen weer meer!!!! En met een beetje mazzel binnen een week een primeur waar ik heel erg trots op ben! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 12 juli 2015 Delen Geplaatst: 12 juli 2015 Wordt het eigenlijk nog steeds voor wat dan ook toegepast? Wat zou jij graag als nuttige, en zinnige toevoeging aan de prepshop willen zien ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bornready71 Geplaatst: 14 juli 2015 Delen Geplaatst: 14 juli 2015 J.. ik ga je gauw belle was ff crisis hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bornready71 Geplaatst: 14 juli 2015 Delen Geplaatst: 14 juli 2015 diy multi-stove Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 14 juli 2015 Delen Geplaatst: 14 juli 2015 diy multi-stove Dat leuke ding heb ik gezien op SC Veluwezoom. Goed doordacht en gebouwd kacheltje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bornready71 Geplaatst: 14 juli 2015 Delen Geplaatst: 14 juli 2015 Thanks @Raycoupe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 14 juli 2015 Delen Geplaatst: 14 juli 2015 Dat leuke ding heb ik gezien op SC Veluwezoom. Goed doordacht en gebouwd kacheltje. Toevallig zei ik dat ook al! Wie weet kunnen we via Prepshop iets regelen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 14 juli 2015 Delen Geplaatst: 14 juli 2015 Toevallig zei ik dat ook al! Wie weet kunnen we via Prepshop iets regelen? Even geduld hebben:) EDIT: ondertussen kun je bijvoorbeeld even deze review kijken: https://www.youtube.com/channel/UCmnhjU3697BoV-q0VQIo0bQ/videos Of even de prepshop blog bekijken: https://prepshop.nl/blog/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 juli 2015 Delen Geplaatst: 15 juli 2015 Even geduld hebben:) EDIT: ondertussen kun je bijvoorbeeld even deze review kijken: https://www.youtube.com/channel/UCmnhjU3697BoV-q0VQIo0bQ/videos Of even de prepshop blog bekijken: https://prepshop.nl/blog/ Zo ontdek ik nog eens wat, de blog was me nog nooit opgevallen. Leuk man dat je reviews voor de prepshop in je bos gaat uitvoeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 15 juli 2015 Delen Geplaatst: 15 juli 2015 Zo ontdek ik nog eens wat, de blog was me nog nooit opgevallen. Leuk man dat je reviews voor de prepshop in je bos gaat uitvoeren. Inderdaad @MyronPrps dat had best even gezegd mogen worden, of heb ik dat gemist? Gefeliciteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 15 juli 2015 Delen Geplaatst: 15 juli 2015 Zo ontdek ik nog eens wat, de blog was me nog nooit opgevallen. Leuk man dat je reviews voor de prepshop in je bos gaat uitvoeren. Ik hoop dat ik leuke reviews kan gaan plaatsen, het is nu vooral over aan wennen en erg veel leren! Inderdaad @MyronPrps dat had best even gezegd mogen worden, of heb ik dat gemist? Gefeliciteerd! Nee niets gemist haha maar bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 15 juli 2015 Delen Geplaatst: 15 juli 2015 Ik houd het YT kanaal van de prepshop in de gaten Prepshop Misschien een idee om de video's van Simurgh daar ook op te zetten? simurghprepper En nog even een schaamteloze promotie voor m'n eigen kanaal: DutchGuyVlog Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 16 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2015 Ik houd het YT kanaal van de prepshop in de gaten Prepshop Misschien een idee om de video's van Simurgh daar ook op te zetten? simurghprepper En nog even een schaamteloze promotie voor m'n eigen kanaal: DutchGuyVlog Toch niet heel interessant hoor die van mij... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 16 juli 2015 Delen Geplaatst: 16 juli 2015 Nee niets gemist haha maar bedankt! Wat super gaaf!!!!! Vooral dit: DIT WORDT ECHT FUCKING AWESOME!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 16 juli 2015 Delen Geplaatst: 16 juli 2015 Wat super gaaf!!!!! Vooral dit: DIT WORDT ECHT FUCKING AWESOME!!! @MyronPrps, Belofte maakt schuld. Jij bent echt de pineut Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 16 juli 2015 Delen Geplaatst: 16 juli 2015 Wat super gaaf!!!!! Vooral dit: DIT WORDT ECHT FUCKING AWESOME!!! Ben benieuwd naar je bevindingen hierover @MyronPrps Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 16 juli 2015 Delen Geplaatst: 16 juli 2015 @MyronPrps, Belofte maakt schuld. Jij bent echt de pineut Greener Dit stukje maakt het dan weer extra leuk: en mijn ervaringen met de producten vastleggen via film en op tekst. Is het nog nodig om te zeggen dat ik echt dikke lol heb op het moment? XD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 16 juli 2015 Delen Geplaatst: 16 juli 2015 Verdomme stelletje eikels hahahaha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 16 juli 2015 Delen Geplaatst: 16 juli 2015 Verdomme stelletje eikels hahahaha. Die moet je dus tzt laten verwijderen om genoemde producten te kunnen testen. En je zult een eierrekje moeten laten plaatsen anders werkt de femmecup niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 21 juli 2015 Delen Geplaatst: 21 juli 2015 Wat is er nieuw in de prepshop? een nieuwe review ligt klaar: https://prepshop.nl/blog/ 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.