Dr.Prepper Geplaatst: 3 december 2014 Delen Geplaatst: 3 december 2014 Ook soort van "nieuw" in de shop zijn OneDayOnly kortingsacties (met nadruk op veeeeel korting) Deze worden aangekondigd via social media maar sinds gisteren kan je je ook opgeven voor de specieke mailings hiervoor (staat dus los van de gewone maandelijkse nieuwsbrief). Zie http://prepshop.nl/blog/2014/12/ook-de-speciale-onedayonly-acties-per-mail-ontvangen/ voor aanmeldlinkje! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2014 Zo het werd wel weer eens tijd voor een update in dit draadje van de laatste artikelen, ga er voor zitten. Voor iedereen wat, van jong tot oud, van sloper tot koker, van talenknobbel tot verlichte geest: Compacte hoofdlamp met meerder functies, ook voor de klein hoofdjes onder ons: de princeton tec Byte Lekker klein lampje voor de EDC met moonlight functie voor superrrrr lang licht: de Olight i3S Heeft je buurman er 1 laten vliegen, maar waren de maskers een maatje te groot voor je, nu ook in maat S: MSA Advantage 410 halfgelaatsmasker Niets is gezelliger dan met het gezin lekker eten: LMF spork 4 pack Is het diner toch niet zo gezellig, jij laat je niet voor de schenen schoppen: anti riot been beschermers Voor onze verlichte mede mens: Goalzero solo zaklamp op zonne energie Of als je echt toe bent aan een perspectief dat je in de wolken brengt: Walkera tali H500 hexacopter Het word weer kouder deze dagen, dus voor je betrouwbare Guide 10 plus ook maar een jasje: Goalzero guide 10 sleeve Tijd voor het betere sloop en hak werk: Fiskars voorhamer XL Gerber downrange tomahawk En als alles dan kort en klein is kan het zo je kelly kettle in met de nieuwe hobo stove aanvulling Heerlijk een kopje thee of koffie er op verwarmen met je Kelly kettle cup set En vergeet je jongste prepper niet, heerlijk moeders melk ook als mama even weg is: Klean kanteen babyfles Eindelijk is dan je dag voorbij, nu lekker op de bank even door de folders bladeren: Buck Bantam BLW Leatherman Crater C33X Buck bantam BBW Cold steel Code-4 clip point 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 7 december 2014 Delen Geplaatst: 7 december 2014 Heeft iemand ervaring met de Boxo Taalwaaier? Ik zou graag een paar betere foto's zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 7 december 2014 Delen Geplaatst: 7 december 2014 Heeft iemand ervaring met de Boxo Taalwaaier? Ik zou graag een paar betere foto's zien. Daar zou ik ook wel meer over willen weten. Als je Googled blijken er meer hondjes fikkie te heten en de enige andere aanbieder blijkt een dooie link. Handiger dan Hongaars leren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 7 december 2014 Delen Geplaatst: 7 december 2014 Ik vind meerdere aanbieders maar geen review of duidelijker foto's. Mijn zus en haar vriend reizen veel. Komend jaar staan er trips naar Marokko, Zanzibar en misschien nog Turkije op het programma. Het lijkt me een leuk cadeau voor haar. Link naar site zus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 7 december 2014 Delen Geplaatst: 7 december 2014 Ach, de waaier kost iets meer dan een tientje (en dat vind ik altijd een prettig bedrag voor een kado), dus het lijkt me zeker geen miskoop (kan ook niet als de Prepshop het heeft). Ik heb op mijn vakanties wel vaker met handen en voeten moeten communiceren en zo'n waaier had mij op sommige momenten wel handig geleken; gewoon naar het plaatje van de appel wijzen en ze snappen al gauw dat je fruit zoekt, lijkt me. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 7 december 2014 Delen Geplaatst: 7 december 2014 Die Olight i3S vind ik ook wel heel interessant ter vervanging van mijn Fenix E01. Mocht er behoefte zijn aan een vergelijkende review dan houd ik mij aanbevolen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 7 december 2014 Delen Geplaatst: 7 december 2014 En vergeet je jongste prepper niet, heerlijk moeders melk ook als mama even weg is: Klean kanteen babyfles Je kan niet vroeg genoeg preppen wordt het credo van prepshop.nl? Krijgen we nu een prep-achtige luier ? Ik opper een luier waarbij de baby zelf zijn flesje en slabbertje kan dragen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 8 december 2014 Delen Geplaatst: 8 december 2014 Je kan niet vroeg genoeg preppen wordt het credo van prepshop.nl? Krijgen we nu een prep-achtige luier ? Ik opper een luier waarbij de baby zelf zijn flesje en slabbertje kan dragen! In flecktarn met molle en een ingebouwde houder voor de my first victorinox Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 9 december 2014 Delen Geplaatst: 9 december 2014 Ook soort van "nieuw" in de shop zijn OneDayOnly kortingsacties (met nadruk op veeeeel korting) Deze worden aangekondigd via social media maar sinds gisteren kan je je ook opgeven voor de specieke mailings hiervoor (staat dus los van de gewone maandelijkse nieuwsbrief). Zie http://prepshop.nl/blog/2014/12/ook-de-speciale-onedayonly-acties-per-mail-ontvangen/ voor aanmeldlinkje! Morgen is weer de nieuwe dag aanbieding en ik kan zeggen, deze is echt geweldig. Ik heb deze zelf ook en ben er zo tevreden over en de winter komt eraan, iedereen blij. Op = Op en via de nieuwsbrief van de dag aanbieding ben je de eerste die hem ontvangt en mee kan doen! Via bovenstaande aanmeld linkje kan je inschrijven op deze spam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 9 december 2014 Delen Geplaatst: 9 december 2014 en ik kan zeggen, deze is echt geweldig. Ieder z'n fetish, maar u is liefhebber van SM? Ons eerst pesten over de uitslag van de drone-prijsvraag, nu ons lekker maken met een actie zonder details te geven? De spanning wordt gewoon te groot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 9 december 2014 Delen Geplaatst: 9 december 2014 Via bovenstaande aanmeld linkje kan je inschrijven op deze spam. Bij deze wil ik graag spam melden dat origineert vanop het forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 9 december 2014 Delen Geplaatst: 9 december 2014 Ieder z'n fetish, maar u is liefhebber van SM? Ons eerst pesten over de uitslag van de drone-prijsvraag, nu ons lekker maken met een actie zonder details te geven? De spanning wordt gewoon te groot. De drone prijsvraag komt als het goed is morgen avond online :-) Wat zeg je van deze prachtige jas (gebruik hem zelf al meer dan een jaar en super tevreden over) Meer details morgen en oh ja deze jas kost niks. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 9 december 2014 Delen Geplaatst: 9 december 2014 De drone prijsvraag komt als het goed is morgen avond online :-) Wat zeg je van deze prachtige jas (gebruik hem zelf al meer dan een jaar en super tevreden over) Meer details morgen en oh ja deze jas kost niks. Staat er heeel groot Prepshop.nl achterop? Bij bestelling van 100 euro of meer? Of stiekem gewoon die 1-jarige jas van je zelf omdat het gat in de elleboog ging irriteren... Verwarrend hoor, maar wel leuk voor de thriller, want na middernacht gisteren, is de spanningsboog voor de drone wat ingekakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 9 december 2014 Delen Geplaatst: 9 december 2014 Wat zeg je van deze prachtige jas (gebruik hem zelf al meer dan een jaar en super tevreden over) Meer details morgen en oh ja deze jas kost niks. Yo dude, waarom zit je mijn jas te promoten hier op het forum haha XD. Afgelopen winter aangeschaft inderdaad . Ben wel heel erg grey-man als iedereen in dat ding loopt natuulk.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 9 december 2014 Delen Geplaatst: 9 december 2014 Nieuwe jassen :-) en zeker minder dan 100e Ray te bestellen en dan zo n jas die minimaal 85e kost. Ik zou morgen gewoon elke 5min de mail refreshen ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 De drone prijsvraag komt als het goed is morgen avond online :-) Wat zeg je van deze prachtige jas (gebruik hem zelf al meer dan een jaar en super tevreden over) Meer details morgen en oh ja deze jas kost niks. Nogal overpriced, een originele goretex parka kost de helft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Nogal overpriced, een originele goretex parka kost de helft. Je zou dan maar de verkoper zijn van de originele goretex parka en bij elke verkoop geld moeten bijleggen :-) Bij ons kost die vandaag helemaal niks en de dagaanbieding nieuwsbrief kan er elk moment uit gaan hoor ik net. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Je zou dan maar de verkoper zijn van de originele goretex parka en bij elke verkoop geld moeten bijleggen :-) Bij ons kost die vandaag helemaal niks en de dagaanbieding nieuwsbrief kan er elk moment uit gaan hoor ik net. Valt reuze mee, DPM bilaminaat parka's met thermoliner kosten €15 inkoop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Ik word wel warm van deze aanbieding hoor! Alleen... wat moet ik bestellen twv €60? Ik heb net mijn vorige bestelling binnen en weet niets meer. Een top aanbieding, dat is het zeker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Zo, net een bestelling geplaatst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 De XL, XXL, en XXXL zijn uitverkocht. Nu nog alleen 1 S, 1 M en 1 Large, Hurry up :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Uhm... ik heb 10 minuten geleden mijn bestelling geplaatst voor XXL (of XXXL als de XXL op is). Hoe weet ik nou of ik nog bij de gelukkigen zit, want S, M (en L waarschijnlijk ook) ga ik niet passen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Uhm... ik heb 10 minuten geleden mijn bestelling geplaatst voor XXL (of XXXL als de XXL op is). Hoe weet ik nou of ik nog bij de gelukkigen zit, want S, M (en L waarschijnlijk ook) ga ik niet passen. Jij krijgt de XXL ;-) (was al verwerkt) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Pfew thanks! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.