Dr.Prepper Geplaatst: 21 september 2014 Delen Geplaatst: 21 september 2014 Eventjes hier maar: Ik krijg de laatste paar dagen een melding van Firefox dat de connection untrusted is als ik inlog op de prepshop. Misschien is er een certificaatje verlopen? Certificaat is prima in orde en geldig tot april 2015, in mijn 3 browsers geeft hij dat ook keurig aan. Maar ik ben wel benieuwd waarom het bij jou mis gaat, maar zal wat details met je via de pm doen. Dank voor je melding! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 3 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Op veler verzoek....En persoonlijke wens:p http://prepshop.nl/yoyo-automatic-fishing-reel-automatische-vislijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 ik wist niet dat deze legaal waren in nederland Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 ik wist niet dat deze legaal waren in nederland Ze zijn 100% legaal mits je met de indien vereiste vergunning vist EN bij de lijn blijft. (Niet onbeheerd achter laten) Ik heb er zelf ook een aantal en vind dit een zeer welkome aanvulling voor de prepshop @Simurgh! Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 ik wist niet dat deze legaal waren in nederland Hangt ervan af hoe je het gebruikt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suburbian Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Moet ik hebben! Kan ik lekker wat anders doen terwijl die dingen voor mij werken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Nice, deze staan ook al een tijdje op mijn lijstje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Deze yoyo's werken perfect. Ik neem er vaak 2-3 mee op vakantie. Monteer ze aan een tak boven een beekje oid. Bij voorkeur in de ochtend. S'avonds na een mooie dag wandelen, heb je vaak wel een of 2 forellen te pakken.....:-) 2 vliegen in één klap. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Moet ik hebben! Kan ik lekker wat anders doen terwijl die dingen voor mij werken De eerste 3 die zich bij mij melden mogen de verdubbelaar inzetten als ze deze YoYo kopen (niet te verwarren met YOLO ;-) Dus 1 kopen = 2 krijgen of 5 kopen = 10 (als voorbeeld en ook de max 5). Alleen vandaag geldig en bij de eerste 3 (bij opmerkingen veld dan Mr. Gold zetten bij de order) en alleen voor forum gebruikers. Laat @Simurgh deze post maar niet lezen anders krijg ik op mijn donder ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Waar wacht iedereen nog op? Must have voor in je BOB!!! @Mr. Gold speelt weer voor Sinterklaas. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Jij beste kerel..........spoort niet........ :D De eerste 3 die zich bij mij melden mogen de verdubbelaar inzetten als ze deze YoYo kopen (niet te verwarren met YOLO ;-) Dus 1 kopen = 2 krijgen of 5 kopen = 10 (als voorbeeld en ook de max 5). Alleen vandaag geldig en bij de eerste 3 (bij opmerkingen veld dan Mr. Gold zetten bij de order) en alleen voor forum gebruikers. Laat @Simurgh deze post maar niet lezen anders krijg ik op mijn donder ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 @Mr. Gold, als ik bij de eerste 3 zit dan wil ik er 5 bestellen (en 10 vissen vangen:p)? Hoe ga ik dat doen via de webshop met een code of regelt @Simurgh dat verder als hij mijn naam ziet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Heb er net eentje besteld en pas daarna dit gelezen... Morgen of anders op de SC Veluwezoom overhandigen? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Heb er net eentje besteld en pas daarna dit gelezen... Morgen of anders op de SC Veluwezoom overhandigen? Mail @Simurgh even en hij gooit er nog eentje bij je in het pakket. Dit is nummer 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 @Mr. Gold, als ik bij de eerste 3 zit dan wil ik er 5 bestellen (en 10 vissen vangen:p)? Hoe ga ik dat doen via de webshop met een code of regelt @Simurgh dat verder als hij mijn naam ziet? Dit is nummer 2. Je mag bij het opmerkingen veld "Mr. Gold is lief" zetten en dan snapt @Simurgh wel dat hij iets moet doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Jij beste kerel..........spoort niet........ :D Betekend dit nummer 3 ;-)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Mail @Simurgh even en hij gooit er nog eentje bij je in het pakket. Dit is nummer 1 Dank!!!!1!!! Net extra mailtje naar @Simurgh gedaan... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LogicSix Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Done! Geen idee welk nummer ik ben, maar mocht ik hem dubbel krijgen dan gaat die in de karma Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Done! Geen idee welk nummer ik ben, maar mocht ik hem dubbel krijgen dan gaat die in de karma Je bent nummer 4 en weet je wat, Mr. Gold heeft vandaag er zin in en voor iedereen die vandaag besteld en bij het opmerking veld "Mr. Gold is lief zet, geven we de verdubbelaar m.b.t. de YOLO reels ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Dit is nummer 2. Je mag bij het opmerkingen veld ":pMr. Gold is GEK:p" zetten en dan snapt @Simurgh wel dat hij iets moet doen. Okay thanx ik heb er zojuist 5 besteld. Was een "Wanna Have" dus kwam mooi uit die verdubbelaar. Als ze voor dinsdag binnen zijn, dan gaan ze al mee naar Spanje. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LogicSix Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Okay thanx ik heb er zojuist 5 besteld. Was een "Wanna Have" dus kwam mooi uit die verdubbelaar. Als ze voor dinsdag binnen zijn, dan gaan ze al mee naar Spanje. Ben toch benieuwd hoeveel mr. Gold er op voorraad heeft, hij wil er ieder geval snel vanaf ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Ben toch benieuwd hoeveel mr. Gold er op voorraad heeft, hij wil er ieder geval snel vanaf ... Ach, soms ben ik in een hele goeie bui. Vandaag valt alles op zijn plek en mogen jullie als loyale bezoekers toch van mee profiteren. Voorraad is onbeperkt vandaag ;-) Morgen hebben we er nog 18 over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Je bent nummer 4 en weet je wat, Mr. Gold heeft vandaag er zin in en voor iedereen die vandaag besteld en bij het opmerking veld "Mr. Gold is lief zet, geven we de verdubbelaar m.b.t. de YOLO reels ;-) Zal al vanavond dan nog wat bestellen:) coolhand wipes review view komt er ook aan, vandaag net binnen gekregen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suburbian Geplaatst: 3 oktober 2014 Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Geweldig @Mr. Gold ! Ik heb er 2 besteld samen met nog wat nodige spullen en je geprezen in het veld "verzend notitie" (dat moest toch zo?) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 3 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2014 Jij beste kerel..........spoort niet........ :D Je hebt helemaal gelijk! ! Gaat zomaar dingen weg geven, maar wel onder de voorwaarden dat mensen hem ophemelen....Tja waar gaat het heen met de wereld:p 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.