Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat is er nieuw in de Prepshop


Simurgh

Aanbevolen berichten

Onwijs bedankt,nu snap ik het meer en gaan we voor de swayer.

Op filmpjes ziet het er goed uit,dus ben benieuwd.

alleen manlief stuitert een beetje om ineens 4 stuks aan te schaffen hahaha,maar dit is wel een hele mooie actie.

 

Ik heb een Lifestraw over. 100% nieuw ongebruikt in doos. Kan je even testen met je kids of die Lifestraw wat is voor je/ze. Hij werkt, maar ook mijn keuze is de Sawyer,.....Tegen verzendkosten mag ie jou kant op als je wilt. Verder afhandelen via PM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik heb een Lifestraw over. 100% nieuw ongebruikt in doos. Kan je even testen met je kids of die Lifestraw wat is voor je/ze. Hij werkt, maar ook mijn keuze is de Sawyer,.....Tegen verzendkosten mag ie jou kant op als je wilt. Verder afhandelen via PM.

 

Lol in doos! Zonder gein sta ik honderd procent achter de integriteit van prepass, maar de lifestraw komt in een plastic zak achtig verpakking niet in een doos. @prepass, sorry kon het niet laten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol in doos! Zonder gein sta ik honderd procent achter de integriteit van prepass, maar de lifestraw komt in een plastic zak achtig verpakking niet in een doos. @prepass, sorry kon het niet laten

 

Je hebt volledig gelijk kerel. Hij zit nog in een dichte foliezak en die zit zeker in een kartonnen doosje :D

Bedankt voor de correctie! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een zij:o hahaha

Maar Onwijs lief van je @prepass,maar ik heb er 3 stuks al dus dan gun ik het liever iemand die net begint met preppen:).

Misschien een idee voor karma??

En wij gaan nu zeker weten voor de mini sawyer.

 

Ik zal nog eens kijken of een karma in de pijplijn zit.....moet er nog eentje doen voor m'n 2k post.....:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat zo te denken, ik ben behoorlijk tevreden over de prepshop.nl dus als er meer mensen er ook zo overdenken waarom dan geen foldertjes maken en naar ons opsturen? Ik kan er zo 100-150 kwijt in mijn buurt. Is gratis reclamedistributie voor preppers.nl en voor ons een beetje 'aware wording' als je 't zo mag noemen.

 

Geen idee of daar weer regeltjes en dat soort onzin aan vast zittten, zal vast wel in dit land. Maar goed. 't aanbod is er. Van mij in ieder geval. Als je mij 200 foldertjes stuurt voor de prepshop.nl dan gooi ik ze in de dichtsbijzijnste brievenbussen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat zo te denken, ik ben behoorlijk tevreden over de prepshop.nl dus als er meer mensen er ook zo overdenken waarom dan geen foldertjes maken en naar ons opsturen? Ik kan er zo 100-150 kwijt in mijn buurt. Is gratis reclamedistributie voor preppers.nl en voor ons een beetje 'aware wording' als je 't zo mag noemen.

 

Geen idee of daar weer regeltjes en dat soort onzin aan vast zittten, zal vast wel in dit land. Maar goed. 't aanbod is er. Van mij in ieder geval. Als je mij 200 foldertjes stuurt voor de prepshop.nl dan gooi ik ze in de dichtsbijzijnste brievenbussen.

 

Ik ben benieuwd of ik binnenkort een folder van de prepshop in m'n bus krijg.......... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat zo te denken, ik ben behoorlijk tevreden over de prepshop.nl dus als er meer mensen er ook zo overdenken waarom dan geen foldertjes maken en naar ons opsturen? Ik kan er zo 100-150 kwijt in mijn buurt. Is gratis reclamedistributie voor preppers.nl en voor ons een beetje 'aware wording' als je 't zo mag noemen.

 

Geen idee of daar weer regeltjes en dat soort onzin aan vast zittten, zal vast wel in dit land. Maar goed. 't aanbod is er. Van mij in ieder geval. Als je mij 200 foldertjes stuurt voor de prepshop.nl dan gooi ik ze in de dichtsbijzijnste brievenbussen.

 

Dank voor je pro actieve houding Phaelin. Ik zal dit overleggen met @Dr.Prepper hij is van de foldertjes afdeling :-) Als we weer een beurs gaan bezoeken zouden we weer folders gaan maken/bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simurgh

 

Wat zit er in de doos bij de Goalzero Yeti 1250 Solar generator kit?

 

Met andere woorden, aansluitkabels (hoe lang?), wieltjes, etc..

 

Aangezien het om een kit gaat neem ik aan dat ik geen aanvullende onderdelen zal moeten aanschaffen achteraf, maar omdat 't geen goedkope aankoop is vraag ik 't maar even.

 

 

-----------------------------

 

 

En een 2de vraag: Kun je in de Goal Zero guide 10 plus adventure kit ook 'gewone' niet oplaadbare batterijen (zoals de aerocells van de lidl) gebruiken om usb apparatuur op te laden?

 

Als iemand weet hoe we 'm sneller aan de lijn/op de mail krijgen graag want ik wil graag nog bestellen voordat die 21 percent voorbij is :p

 

Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simurgh

 

Wat zit er in de doos bij de Goalzero Yeti 1250 Solar generator kit?

 

Met andere woorden, aansluitkabels (hoe lang?), wieltjes, etc..

 

Aangezien het om een kit gaat neem ik aan dat ik geen aanvullende onderdelen zal moeten aanschaffen achteraf, maar omdat 't geen goedkope aankoop is vraag ik 't maar even.

 

 

-----------------------------

 

 

En een 2de vraag: Kun je in de Goal Zero guide 10 plus adventure kit ook 'gewone' niet oplaadbare batterijen (zoals de aerocells van de lidl) gebruiken om usb apparatuur op te laden?

 

Als iemand weet hoe we 'm sneller aan de lijn/op de mail krijgen graag want ik wil graag nog bestellen voordat die 21 percent voorbij is :p

 

Dank.

 

Hoi @phaelin,

 

Hier vanuit de tent in de Bush met een goalzero guide 10 voor een volle mobiel...

 

Om dat bij aan te sluiten, ja je kan weg werp batterijen gebruiken om een device te laden. Overbodig wellicht, maar je kunt ze dus niet weer vol laden met de Nomad 7.

 

De kit ik aansluiten en gaan, alles zit er bij. Hoelang is de kabel... Ik kan het niet controleren voor je, maar toen ik hem in de tuin had met 2 extra panelen en de tripod stond deze zo'n 2 meter er naast.

 

Als nodig zo'n er wel verleng kabels, maar die zitten er niet bij.

 

Hoe kun je mij snel bereiken? Op de prepshop is een contactformulier, deze krijg ik via de mail. (Had ook nu niet veel uitgemaakt ivm geen/slecht bereik, maar is normaal het snelste)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Vervanging van de Peanut lighter, wel duurder, maar degelijker en mooier afgewerkt en inclusief waterdichte case:

 

http://prepshop.nl/true-utility-firestash-peanut-lighter

 

Het viel mij op dat in de prepshop nog de reviews van de peanut lighter bij de true utility staan, da's misschien niet handig omdat er over nogal specifieke zaken gesproken worden.

Overigens: de donkere "chroom" coating van de TU slijt vrij snel maar dat maakt natuurlijk niets uit voor de functionaliteit. Die waterdichte verpakking is wel leuk trouwens, die kreeg ik er destijds niet bij. Naast dat deze gebruikt kan worden voor EHBO zoals wordt geopperd is het natuurlijk ook zeer bruikbaar voor je vuurkit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het viel mij op dat in de prepshop nog de reviews van de peanut lighter bij de true utility staan, da's misschien niet handig omdat er over nogal specifieke zaken gesproken worden.

Overigens: de donkere "chroom" coating van de TU slijt vrij snel maar dat maakt natuurlijk niets uit voor de functionaliteit. Die waterdichte verpakking is wel leuk trouwens, die kreeg ik er destijds niet bij. Naast dat deze gebruikt kan worden voor EHBO zoals wordt geopperd is het natuurlijk ook zeer bruikbaar voor je vuurkit.

 

Je hebt helemaal gelijk, ik heb er bij de review bijgezet dat het om een oud model gaat.

 

En je vuurkit idee toegevoegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het viel mij op dat in de prepshop nog de reviews van de peanut lighter bij de true utility staan, da's misschien niet handig omdat er over nogal specifieke zaken gesproken worden.

Overigens: de donkere "chroom" coating van de TU slijt vrij snel maar dat maakt natuurlijk niets uit voor de functionaliteit. Die waterdichte verpakking is wel leuk trouwens, die kreeg ik er destijds niet bij. Naast dat deze gebruikt kan worden voor EHBO zoals wordt geopperd is het natuurlijk ook zeer bruikbaar voor je vuurkit.

 

Voor de aansteker is dat waterdichte doosje niet nodig, dus die heb je er mooi extra bij!

Zelf heb ik ook zo'n doosje van TU, erg handig ding voor de sigaretten. :p

 

Ben beniewd wat voor vuursteentjes in deze nieuwe versie passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de aansteker is dat waterdichte doosje niet nodig, dus die heb je er mooi extra bij!

Zelf heb ik ook zo'n doosje van TU, erg handig ding voor de sigaretten. :p

 

Ben beniewd wat voor vuursteentjes in deze nieuwe versie passen.

 

In die van mij, nu een aantal jaren oud, passen alle vuursteentjes, incl. die van Zippo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In die van mij, nu een aantal jaren oud, passen alle vuursteentjes, incl. die van Zippo.

 

Heb ik in een ander draadje al over gehad, die van mij passen alleen super dunne vuursteentjes in, jammer genoeg niet die van Zippo of wegwerpaanstekers.

Hopelijk past in deze nieuwe variant wel die van Zippo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...