jurgio Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Hoy ik ben jurgen , de oprichter van een nieuwe facebook pagina met name preppers Nederland/Belgie . Ik heb de eer gekregen van deze site om mezelf voor te stellen aan alle mensen die zich bewust voorbereiden op wat komen kan . Ik heet u van harte welkom op mijn pagina waar elke week enkele onderwerpen aan bod zullen komen over hoe en wat als , om jou beter voor te bereiden , want iedereen kan wel eens wat over het hoofd zien . Ik vraag iedereen die deze pagina bezoekt om elkaars pravecy te respecteren en als gewenst in alle anonimiteit gedachten enz.. uit te wisselen , tot genoegen en weet " kennis = sterk staan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arneheil Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 linkje? svp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Ik ben nu al fan ;-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Goed plan, laten we de pak hem beet wellicht 600 NL/VL preppers die actief zijn op 't internet en daarmee hun OPSEC riskeren verspreiden over zoveel mogelijk verschillende sites. Veebook staat ook bekend om z'n geweldige privacy. 'k Ga meteen een Veeboek account aanmaken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Ja goed idee, ik maak ook direct een facebook account aan, heel raar had nooit eerder die behoefte om de door Ray genoemde redenen. Als klap op de vuurpijl stelt mij dat ook in de gelegenheid om een profiel aan te maken op Tinder zodat ik wellicht weer eens een neukertje vind aangezien al 1.2 miljoen Nederlanders gebruik schijnen te maken van die app... http://www.nu.nl/tech/3680131/12-miljoen-nederlanders-gebruiken-dating-app-tinder.html @jurgio meldt je dan ook even op je pagina dat die preppers hier ook welkom zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 weer een ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Hoy ik ben jurgen , de oprichter van een nieuwe facebook pagina met name preppers Nederland/Belgie . Ik heb de eer gekregen van deze site om mezelf voor te stellen aan alle mensen die zich bewust voorbereiden op wat komen kan . Ik heet u van harte welkom op mijn pagina waar elke week enkele onderwerpen aan bod zullen komen over hoe en wat als , om jou beter voor te bereiden , want iedereen kan wel eens wat over het hoofd zien . Ik vraag iedereen die deze pagina bezoekt om elkaars pravecy te respecteren en als gewenst in alle anonimiteit gedachten enz.. uit te wisselen , tot genoegen en weet " kennis = sterk staan Probleem voor deze mensen is dat ze een dummy account aan moeten maken om zonder opsec risico jouw facebookpagina te openen. Zie dat je het zelf niet gedaan hebt en dan heb ik na 1min al je volledige naam, geboortedatum en woonplaats. (Grappig dat vriendje Ben op dezelfde dag jarig is. ) Snap je dat mensen dan ook liever hier op een anoniem forum komen dan op een FB preppagina? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Bwahahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Hoy ik ben jurgen , de oprichter van een nieuwe facebook pagina met name preppers Nederland/Belgie . Ik heb de eer gekregen van deze site om mezelf voor te stellen aan alle mensen die zich bewust voorbereiden op wat komen kan . Ik heet u van harte welkom op mijn pagina waar elke week enkele onderwerpen aan bod zullen komen over hoe en wat als , om jou beter voor te bereiden , want iedereen kan wel eens wat over het hoofd zien . Ik vraag iedereen die deze pagina bezoekt om elkaars pravecy te respecteren en als gewenst in alle anonimiteit gedachten enz.. uit te wisselen , tot genoegen en weet " kennis = sterk staan ben ik de enigste nederlander zonder veeboekaccount? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Ja goed idee, ik maak ook direct een facebook account aan, heel raar had nooit eerder die behoefte om de door Ray genoemde redenen. Als klap op de vuurpijl stelt mij dat ook in de gelegenheid om een profiel aan te maken op Tinder zodat ik wellicht weer eens een neukertje vind aangezien al 1.2 miljoen Nederlanders gebruik schijnen te maken van die app... http://www.nu.nl/tech/3680131/12-miljoen-nederlanders-gebruiken-dating-app-tinder.html @jurgio meldt je dan ook even op je pagina dat die preppers hier ook welkom zijn? kijk eindelijk een app waar we wat aan hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Ja goed idee, ik maak ook direct een facebook account aan, heel raar had nooit eerder die behoefte om de door Ray genoemde redenen. Als klap op de vuurpijl stelt mij dat ook in de gelegenheid om een profiel aan te maken op Tinder zodat ik wellicht weer eens een neukertje vind aangezien al 1.2 miljoen Nederlanders gebruik schijnen te maken van die app... http://www.nu.nl/tech/3680131/12-miljoen-nederlanders-gebruiken-dating-app-tinder.html @jurgio meldt je dan ook even op je pagina dat die preppers hier ook welkom zijn? Verdorie, nu ik van Tinder weet mis ik wel zo'n modern app apparaat en bedankt he! @jurgio (die we wellicht na deze ene post noooit meer terugzien) maak een echte gratis datingsite (zonder verplichte rotzooi accounts te moeten aanmaken) en je hebt meer succes! Te stompzinnig voor woorden dat kennelijk men te lui is om een websiteje te maken en een hostingpakket van paar tientjes per jaar aan te schaffen. Heb je alles zelf in de hand en ben je niet afhankelijk van Veeboek en andere site die er niet zijn om jou het leven leuker te maken, maar om je te analyseren, reclame inkomsten te genereren, etc. Een paar banners op je site, ipv knipperende steeds irritantere en prominentere reclames, helpen je al uit de kosten en als een site een succes wordt kun je er nog aan verdienen ook zonder je gebruikers plat te gooien met reclame, want dan verlies je een hoop intelligente bezoekers. Hulde voor preppers.nl, want hier heb je dat gelukkig niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Om nog maar te zwijgen hoe het relatie niveau in NL is als het gaat om singles, ik heb dat tinder gisteren eens geprobeerd... de critici hebben gelijk wat mij betreft, inhoud genoeg maar wel op andere plekken dan wat bedoeld wordt in de algemene context van het woord. Meiden zijn toch stom, dus ik had niks anders verwacht overigens. Deze uitspraak mag je met een korreltje zout nemen, ze hebben wel degelijk nut maar slaan de plank vaker mis dan raak naar mijn mening ! Edit: Wat Molonneke zegt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Molonneke Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 @jurgio, het feit dat je klaarblijkelijk denkt met een FB-pagina in een diepgevoelde en nijpende behoefte van preppers te voorzien, geeft mijns inziens aan dat je de ballen verstand hebt van preppen. De dramatische taalkundige gesteldheid van je post doet me vermoeden dat je minderjarig bent. Hoe dan ook: ik heb geen interesse. @12gauge: nee hoor, ik heb het ook niet en ik heb het nog geen dag gemist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Hihihi! Reclame maken voor je Faalboek pagina en dan geen linkje neerzetten, OPSEC to the max! Hahahaha! *Like* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Facebook: niet doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 ben ik de enigste nederlander zonder veeboekaccount? Nope, er zijn er meer;) Lekker slim, lid worden en al je privegegevens op een site zetten die ontwikkeld is door de CIA. http://www.youtube.com/watch?v=vxjneGlOStA Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Hihihi! Reclame maken voor je Faalboek pagina en dan geen linkje neerzetten, OPSEC to the max! Hahahaha! *Like* Er is daar een leuke naam voor................ tataaaaa..................... loemp. zie: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diazepam Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 @jurgio, het feit dat je klaarblijkelijk denkt met een FB-pagina in een diepgevoelde en nijpende behoefte van preppers te voorzien, geeft mijns inziens aan dat je de ballen verstand hebt van preppen. De dramatische taalkundige gesteldheid van je post doet me vermoeden dat je minderjarig bent. Hoe dan ook: ik heb geen interesse. @12gauge: nee hoor, ik heb het ook niet en ik heb het nog geen dag gemist. Geen FB en nog geen minuut gemist..... Waardeloos draadje Als ie mijn raadseltje oplost neem ik hem serieus..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 ben ik de enigste nederlander zonder veeboekaccount? Je was ook al niet te vinden. Snap nu waarom, je heb geen vleesboek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 ben ik de enigste nederlander zonder veeboekaccount?nee hoor. Ik ook niet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Ik heb wel Facebook, maarja, in m'n eentje is het ook niet echt gezellig. Zelfs mijn grote prep mate Jurgio is spoorloos. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Toch een bedankje richting @jurgio, je bezoek was erg gezellig, lollig en hilarisch. Misschien toch een carrière als cabaretier overwegen, want gelachen heb ik om dit draadje en de reacties. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Toch een bedankje richting @jurgio, je bezoek was erg gezellig, lollig en hilarisch. Misschien toch een carrière als cabaretier overwegen, want gelachen heb ik om dit draadje en de reacties. Same here, brede glimlach op mijn gezicht! Bedankt @jurgio! Hilarisch draadje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Even voor @jurgio opnemen. Die jonge belachelijk maken is wel heel makkelijk. Ik weet zijn leeftijd niet, maar zo ijverig en slim heeft ie bedacht dat er behoefte is aan het ontmoeten van gelijk gestemde. Dus ontwikkeld ergens een koffietafel. Hij doet zijn uiterste best om iets op te zetten en word hier dan weggehoont. Jullie gaan het zelf maar weer goed maken met hem! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Even voor @jurgio opnemen. Die jonge belachelijk maken is wel heel makkelijk. Ik weet zijn leeftijd niet, maar zo ijverig en slim heeft ie bedacht dat er behoefte is aan het ontmoeten van gelijk gestemde. Dus ontwikkeld ergens een koffietafel. Hij doet zijn uiterste best om iets op te zetten en word hier dan weggehoont. Jullie gaan het zelf maar weer goed maken met hem! Als hij terug komt wil ik hem best op een serieuzere manier benaderen en op een nettere manier uitleggen dat het niet handig is. Tot dan zie ik dit gewoon als ordinaire spam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.