SHTF Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Ik hoor de laatste tijd een hoop spotjes op de radio over een nieuwe serie, nu zocht ik het even op en wat lees ik tot mijn verbazing? het is een serie over een groep mensen die zelfvoorzienend moeten worden met een minimale start, ze worden in het diepe gegooid. Ze zoeken ook nog mensen die meedoen?! dus ik dacht ik plaats de tip even hier! http://utopiatv.nl/ cheerz SHTF Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Ik denk dat door deze serie "preppen in Nederland" een hele grote stap kan maken. Een nieuwe samenleving Een groep van vijftien zeer diverse mensen, de pioniers van onze tijd, zeggen hun huidige leven vaarwel… Eén jaar lang bouwen ze aan een compleet nieuw bestaan, een nieuwe gemeenschap, op een plek waar geen regels, geen wetten en geen machtsverhoudingen zijn… en ze beginnen met bijna niets! Alles wat ze hebben, is een kale loods op een onbewerkt stuk land, een bescheiden veestapel, een aansluiting voor water en elektriciteit, één telefoon en een geldbedrag in cash om hun leefomgeving op te bouwen en de eerste maanden te overleven. Vanaf het allereerste moment komen de deelnemers van Utopia er ook achter dat de weg naar hun ideale leven begint met overleven. Er is tenslotte nog vrijwel niets! Hoe gaan ze slapen? Er zijn geen bedden. Wat gaan ze eten? En hoe gaan ze überhaupt eten klaar maken, want er is geen keuken. Moet er geen WC komen en hoe gaan ze zich wassen? En: hoe blijven ze warm? Allemaal essentiële vragen waar direct antwoord op moet komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schatkist Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 leuk en bedankt voor het posten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Mag ik een kritische noot plaatsen? ----> Televisie Dat kan je niet serieus nemen. Het is ter vermaak. En ze gaan echt niet een stel gemotiveerde lui met allemaal vriendelijke en open karaktertjes bij elkaar zetten. Dan haken Henk en Ingrid na 1 aflevering al af..... Plus er zit ook een flinke bonus aan het eind van het spelletje. Dus boeiend hoe het afloopt, voor de deelnemers, als de winnaar maar z'n geld krijgt ongeacht het eind resultaat..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Ik denk dat door deze serie "preppen in Nederland" een hele grote stap kan maken. Ik hoop het van harte. En je zou zomaar eens gelijk kunnen krijgen. Het programma zal best wat ogen gaan openen(hopelijk). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Kan weer niet mee doen woon niet in Nederland . Geert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Ze zoeken in elke serie een paar bijzondere figuren. Een Vlaming met sappig accent komt aardig in de buurt, als je ook nog homo, racist en vrouwenloper bent, dan heb je vast helemaal het profiel dat ze zoeken. Er zal zeker een vrouw tussen zitten met grote borsten en een BOB van Louis Vuitton. Een allochtoon, om wat kleur in de uitzending te brengen die er uitziet als een Moejaheddin, misschien nog een pedofiele priester of een loopse non. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Mag ik een kritische noot plaatsen? ----> Televisie Dat kan je niet serieus nemen. Het is ter vermaak. En ze gaan echt niet een stel gemotiveerde lui met allemaal vriendelijke en open karaktertjes bij elkaar zetten. Dan haken Henk en Ingrid na 1 aflevering al af..... Plus er zit ook een flinke bonus aan het eind van het spelletje. Dus boeiend hoe het afloopt, voor de deelnemers, als de winnaar maar z'n geld krijgt ongeacht het eind resultaat..... Ja, leedvermaak. Op televisie krijg je alleen maar fragmenten te zien die de producers willen uitzenden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Er zal zeker een vrouw tussen zitten met grote borsten. Ik kan niet wachten om Utopia te zien op SBS6 :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 lijkt me leuk maar ik denk niet dat mijn school het zou waarderen haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Je weet maar nooit. Deze is schooldirectrice. @MyronPrps Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Je weet maar nooit. Deze is schooldirectrice. Volgens mij blaas je je pop iets te hard op. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Ik denk dat dit model zelf meewerkt. Geen idee overigens hoe je hier 2 vierkante blokjes op plaatst. Bron : Hln - Voor je denkt dat ik de cover inscande. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Klinkt leuk dat Utopia, alleen word er gelijk de nadruk gelegd op dat er weinig geld beschikbaar is, en dat men daar om te beginnen moet gaan beslissen hoe ze hun kleine beetje geld besteden, maar vooral ook om geld te verdienen want: Er moeten dus onmiddellijk plannen komen voor vandaag, anders wordt hun verblijf in Utopia direct zeer onaangenaam. Er moet echter ook al worden nagedacht over de toekomst. Want: als het geldbedrag op is, dan is het ook echt op! De deelnemers moeten daarom zo snel mogelijk zelfvoorzienend worden en geld verdienen. Maar hoe doen ze dat? Hoeveel geld zetten ze direct in om in hun eerste behoefte te voorzien? En hoeveel investeren ze in zaken waarmee ze op de langere termijn inkomsten kunnen genereren? Dat vind ik dan niet bepaald zelfvoorzienend, ik zou liever zien dat ze lekker zelf op Utopia wonen en volledig zelfvoorzienend zijn zonder mee te moeten doen met het kapitalistische systeem... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Ik denk dat dit model zelf meewerkt. Geen idee overigens hoe je hier 2 vierkante blokjes op plaatst.. dit nog een goede link voor je? http://www.solutions-center.nl/verslavingen/seksverslaving?gclid=COj8kuq-tLkCFcKR3godAE0AHw 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Ik vrees dat zo'n programma al snel een hoog Expeditie Robinson-gehalte gaat krijgen, met domme spelletjes en een hoop gekonkel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Je weet maar nooit. Deze is schooldirectrice. @MyronPrps Ze is precies zo de lelijke versie van Miss Pggy: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 lles wat ze hebben, is een kale loods op een onbewerkt stuk land, een paar dieren, een aansluiting voor water en elektriciteit, één telefoon en een geldbedrag in cash om hun leefomgeving op te bouwen Ok ik ga gokken Ze gaan zaken als bedden kopen met alles erbij. Dan willen ze een computer zodat ze zaken kunnen opzoeken En natuurlijk een hoop blikvoer want ze weten dat is lang houdbaar ze vergeten dat de dieren ook moeten eten maar dat maakt niet uit want die slachten ze meteen. ze hebben geen idee hoe en hoe het te conserveren dus word het een zooi en veel kan worden weggegooit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Bedankt Keyser, de link die je voorstelt doet alleen aan symptoombestrijding. Miss Piggy zoals jij haar -niet onterecht- noemt, wordt hier elke week op tv gebracht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 wat weer wel leuk kan worden is dat er geen wetten en regels zijn, eens kijken als ze na 2 weken allemaal uitgehongerd zijn wat ze dan naar elkaar gaan doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Zijn er al gebruikers die zich hebben opgegeven voor Utopia :-0? Volgens mij is dit wel wat voor @Simurgh Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 En dan klagen dat ook een jaar weg ben... @Mr. Gold Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 En dan klagen dat ook een jaar weg ben... @Mr. Gold Wij zullen zorg dragen voor @Vlinder Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 O, maar zij een de kinderen gaan mee naar Utopia @Mr. Gold Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Zien jullie het al voor je "Utopia" mede mogelijk gemaakt door de gebruikers van Preppers.nl" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten