Flos Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Zoals belooft een foto van de storm lampen . De kleine roestige heb ik op de rommelmarkt gekocht de grotere is van het Belgisch leger daar heb ik er 3 van . Aan de kleine is nog een uurtje opkuis werk aan moet er ook nog een lont voor halen . Denk wel dat het de zelfde maat is gelijk een meter of 2 kopen . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Ik heb naast de feuerhand een primus druklamp (petroleum) van ca 1947 en een coleman benzinelamp... Petroleum is inderdaad duur geworden; voor de Feuerhand gebruik ik net als de anderen lampolie van o.a. action.. De Primus heb ik zelf gereviseerd, wat een leuke techniek, die oude lamp. Simpel en degelijk... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Benedictus Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Zoals belooft een foto van de storm lampen. De kleine roestige heb ik op de rommelmarkt gekocht de grotere is van het Belgisch leger daar heb ik er 3 van.Geert Dank je wel voor het maken van de foto Geert! Als ik het goed zie zijn het allebei Feuerhand lampen; goede koop! Ongetwijfeld nog goed voor veel gezellige branduren. Benedictus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Ik heb er hier 2 van bestelt. Verzending gratis. http://www.klettersteigshop.nl/feuerhand-stormlamp.html Thanks voor de tip! Heb er gelijk 1 besteld. wow! mooie lampen @Geert Is het ook ,hoe groter de lamp hoe meer licht en eventueel ook warmte? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Gewone lampolie koop ik het goedkoopst voor minder dan 2,- per liter bij de Jumbo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Thanks voor de tip! Heb er gelijk 1 besteld. wow! mooie lampen @Geert Is het ook ,hoe groter de lamp hoe meer licht en eventueel ook warmte? Klopt . Maar het verbruik gaat ook omhoog . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Dank je voor je reactie@geert. Ga ik eerst eens kijken hoeveel licht de feuerhand lantaarn geeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Stormlampen. Waren laatst voor een paar bij Kruidvat. Zijn die nou veel slechter in kwaliteit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Stormlampen. Waren laatst voor een paar € bij Kruidvat. Zijn die nou veel slechter in kwaliteit? Check bladzijde 1 ook nog even.. . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Aha ja duidelijk! Dank @Heksenboot ik was iets te kort door de bocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Aha ja duidelijk! Dank @Heksenboot ik was iets te kort door de bocht. Neem dat telefoonboek mee. Dan kan je lekker scheuren... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Hahaha neem ik m'n mes mee voor de bochten, m'n lepel voor de drempels en m'n vork voor... euh... voedsel onderweg:) Weer moppen tappen op sc? Kunnen we ons vast voorbereiden:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 6 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2013 Wie heeft ervaring met de lampolie van de Action? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Wie heeft ervaring met de lampolie van de Action? ja, heb ik , wat wil je weten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floesh Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 ja, heb ik , wat wil je weten? Haha super droog, ik denk dat @doom wil weten of die goed is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Hahaha humor. Nee welke kleur is het:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 kleurloos in een zwarte fles? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 6 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2013 kleurloos in een zwarte fles? Dat is de verkeerde kleur voor mij. Toch maar Jumbo dan:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Branden doet het goed, je ruikt het een beetje maar dat is normaal. Prima olie voor stormlampen, lichtmachine's, fakkels, lont & stand kachels en de multifuel kooktoestellen... ..is de zelfde als in andere supermarkten, komt bijna allemaal uit de zelfde tap van 'selchemie'... vandaar dat ik me afvroeg: wat wil je precies weten, lijkt me vanzelf sprekend dat ook Action olie prima is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 6 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2013 En de prijs? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 2 jaar geleden was het 1,50 per liter. ik haal het daar niet meer omdat er veul goedkopere adressen zijn. Een brandstoffen handel kan het voor 1.30 leveren. En in Belgie soms voor 0.95 per liter.. en daar ben ik nog wel eens, en dan gaan m'n jerry's mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Als je t per schip koopt is het nog goedkoper, zal ik een leverancier aanbevelen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 de prijzen van kerosine zijn hier soms extreem: ze vragen soms 'ruim' 2 euro per liter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Je koopt die in vrac. Vanaf 2000liter is de officiële prijs 1.0172€/liter, btw inclusief. Als je contant betaalt kan het goedkoper. Ik heb gelijk tien adressen. Voor echt grote hoeveelheden vanaf 30.000l kan het nog scherper. Wil je wat jerrycans of een olievat vullen, dan bel je even een locale olieboer op en je spreekt af. In Zeeuws Vlaanderen De Zeeuw, Hans de Baat is ook 'n fijne vent. Een schip kan ik je ook wel leveren van verschillende bronnen. De levertijd hiervoor is ongeveer een week, transporttijd niet inbegrepen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3parator Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Ik heb er hier 2 van bestelt. Verzending gratis. http://www.klettersteigshop.nl/feuerhand-stormlamp.html Heb je de lampen al binnen gekregen of iets gehoord? Ik heb ze ook besteld en betaald maar niks meer gehoord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.