dR3 Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 @nanna @Raycoupe zie dit topic. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 @dR3: Dank je, toen dat speelde, was ik er nog niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 @nanna @Raycoupe zie dit topic. Â @dR3: Dank je, toen dat speelde, was ik er nog niet. Â Nu ik je toch aan de lijn heb, waarom is jouw naam niet te quoten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nanna Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 @dR3 Â Dankjewel voor de link. Toen ik begon met lezen had ik meteen al iets van...wat zegt het aantal berichten over mijn prepwijsheid? Maar er stonden al genoeg bijdehante teksten dus heb ik het maar gelaten. Ik vind het prima en goed zo...en ben weer wat wijzer... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 12 maart 2013 Delen Geplaatst: 12 maart 2013 @dR3: Dank je, toen dat speelde, was ik er nog niet. Â Nu ik je toch aan de lijn heb, waarom is jouw naam niet te quoten? Â Geen idee, misschien weet @Mr. Gold dat wel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 12 maart 2013 Delen Geplaatst: 12 maart 2013 Wellicht heb je een spatie voor of na je naam in gevuld? Eens proberen @dR3 (zonder spaties), @ dR3 (spatie tussen @ en dR3), @dR3 (spatie na @dR3). Â Zoals je ziet, werkt het nu wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roosje Geplaatst: 12 maart 2013 Delen Geplaatst: 12 maart 2013 vlees kun je ook drogen met zout Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 13 maart 2013 Delen Geplaatst: 13 maart 2013 Dat ziet er heerlijk uit! Maar ff serieus....heb je het al geproefd? Ik heb staan twijfelen of ik ze zou kopen, misschien moet ik t maar eens gaan proberen te eten, maar ik vrees t ergste.  Grtz, B0nk  Vandaag heb ik de ham gegeten. Is erg zout en papperig maar ja voor nood best te eten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 14 maart 2013 Delen Geplaatst: 14 maart 2013 Ja die ham kan best lekker zijn. Vind ik ook, met uitjes gebakken, in kleine stukjes en dan door de bami of door de macaroni. Gaat best. Â Wat wij ook lekker vinden, is de pastasaus van de LIDL, die wat smallere potten. Ze zijn er met basilicum en olijven. Die zijn daarom wat off-topic dus. Maar in de bolognese-saus zit gehakt en die is zowel on-topic als erg lekker. Een manier om groente en eiwit binnen te krijgen, al is de koe er waarschijnlijk hard doorheen gerend. Veel sporen heeft hij niet achtergelaten, maar de smaak is OK. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 Zoals eerder eens gezet had ik afgelopen weekend mijn Duitse vrienden op bezoek . Die hebben me weer goed voorzien van blikje vlees . Ik heb 6 soorten varkens vlees in blik gekregen en 2 soorten kip . Van iedere soort 6 blikjes , dit maakt 48 blikjes . Zo heb ik weer een maaltje voor een paar weken . Â Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RauweBonk Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 Zoals eerder eens gezet had ik afgelopen weekend mijn Duitse vrienden op bezoek . Die hebben me weer goed voorzien van blikje vlees . Ik heb 6 soorten varkens vlees in blik gekregen en 2 soorten kip . Van iedere soort 6 blikjes , dit maakt 48 blikjes . Zo heb ik weer een maaltje voor een paar weken .  Geert  En nou maar hopen dat t smaakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 En nou maar hopen dat t smaakt  Drie van de 6 kende ik al . Echt de Franse keuken is het niet maar ik eet ze graag in plakjes op de boterham met een beetje mosterd . Zal een paar blikjes mee brengen op shelter camping .  Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nanna Geplaatst: 20 november 2014 Delen Geplaatst: 20 november 2014 Gisteren gekonfijte eend uit blik gegeten. Geen enkele vleessoort uit blik vind ik lekker dus daar ben ik heel zuinig op Als de nood aan de man komt smaakt alles dus die blijven gewoon in de voorraad staan. Â Dit blik heb ik 'n jaar geleden gekocht en omdat ze om deze tijd van het jaar wel weer in het assortiment zullen komen, wilde ik het eerst proeven. Heerlijk gegeten en het vlees is perfect. Echt 'n aanrader. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 20 november 2014 Delen Geplaatst: 20 november 2014 Ja die blikken haal ik altijd als ik in Frankrijk ben. Confit de canard. Erg goed te eten en lang houdbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3parator Geplaatst: 20 november 2014 Delen Geplaatst: 20 november 2014 Die confit de canard heb ik een keer 3 jaar over de datum op, nog steeds heerlijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 3 maart 2015 Delen Geplaatst: 3 maart 2015 Vandaag een blik Unox 'hotdogs' opengetrokken en er 2 opgegeten. Smaken verschillen misschien, maar deze worsten lijken nergens op. Gelukkig was dit het enige blik wat ik had, en inmiddels ligt de rest van het blik met inhoud in de vuilbak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 3 maart 2015 Delen Geplaatst: 3 maart 2015 Vandaag een blik Unox 'hotdogs' opengetrokken en er 2 opgegeten. Smaken verschillen misschien, maar deze worsten lijken nergens op. Gelukkig was dit het enige blik wat ik had, en inmiddels ligt de rest van het blik met inhoud in de vuilbak. Â Ach wanneer je honger hebt, dan vreet je alles. Â Ik heb inmiddels wat Struik, Unox, Huis Merk worsten liggen en koop ze alleen in de aanbieding. Soms valt de smaak tegen, maar dan kun je altijd nog wat kruiden of saus erop smakken. Het is maar een snelle hap en\of noodvoer. Â Moet er niet aan denken 3 maanden worsten te moeten eten, maar dat is met alles in blik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 3 maart 2015 Delen Geplaatst: 3 maart 2015 Ach wanneer je honger hebt, dan vreet je alles. Â Misschien. Maar ik kom er liever nu achter wat wel lekker is, en handig om wat van op voorraad te hebben. Â Die bockworsten van de Aldi, zowel die in glazen pot als ook in blik. Die zijn wel lekker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 3 maart 2015 Delen Geplaatst: 3 maart 2015 Misschien. Maar ik kom er liever nu achter wat wel lekker is, en handig om wat van op voorraad te hebben. Die bockworsten van de Aldi, zowel die in glazen pot als ook in blik. Die zijn wel lekker.  Die heb ik ook:rolleyes:. Misschien sowieso een tip dat worsten van een Duitse fabrikant meestal goed te eten zijn. Dus Aldi, Lidl en dergelijke. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mr mayhrm Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 Ik heb het niet zo voor bereid vlees in blik of voor worsten. Bevatten vaak veel te veel zout en vieze e-nummers. Was al lang benieuwd naar de kip in blik van het merk Target: 90 gram kipfilet per blikje zonder bewaarmiddelen, wel met zout: 1,2 gram per 100 gram kipfilet. Verder dus geen toevoegingen.  Vandaag zag ik ze staan in de locale Delhaize. Kost normaal 3.09 euro per 2x90 gram maar nu -0,50 euro omdat het een nieuw product is in hun assortiment, dus 2.59 per 2x90 gram.  Zonet eentje opengedaan en geproefd en ik moet zeggen dat het heel lekker is, proeft gewoon naar kip, dus je kan er zelf mee aan de slag in de keuken.  Productiedatum mei 2014, tht mei 2016, maar wij weten beter natuurlijk. 113 kcal/100g 26g eiwit/100g   Ga morgen nog een twintigtal stuks halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AndyJ_NL Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 Vandaag zag ik ze staan in de locale Delhaize. Kost normaal 3.09 euro per 2x90 gram maar nu -0,50 euro omdat het een nieuw product is in hun assortiment, dus 2.59 per 2x90 gram.  In de aanbieding dus 16.39 euro p/kg en normaal 17.17 p/kg kip? Ik vind het nogal duur, is dit niet beter te wecken ofzo?  Aan de ander kant lekker makkelijk, voor 25.90 1.8KG lekkere kipfilet in huis  113 kcal/100g 26g eiwit/100g  Voor 113 kcal betaal je dus 2.88 euro  Voor spaghetti van de AH betaal je voor 100 gram 0.36 euro met 350 kcal http://www.ah.nl/producten/product/wi62028/ah-spaghetti  Dus ongeveer 0.11 euro voor 113 kcal spaghetti tegen 2.88 kipfilet in blik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AndyJ_NL Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 Gelukkig betaal je voor de Kip in groothandelsprijzen slechts 0.54 tot 0.70 euro per kilo kipfilet LOL zo'n beest is echt niks waar in de ogen van de handelaar. http://dutch.alibaba.com/product-tp/halal-frozen-chicken-breast-50004549379.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sqeaky Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 In de aanbieding dus 16.39 euro p/kg en normaal 17.17 p/kg kip? Ik vind het nogal duur, is dit niet beter te wecken ofzo?  Aan de ander kant lekker makkelijk, voor 25.90 1.8KG lekkere kipfilet in huis    Voor 113 kcal betaal je dus 2.88 euro  Voor spaghetti van de AH betaal je voor 100 gram 0.36 euro met 350 kcal http://www.ah.nl/producten/product/wi62028/ah-spaghetti  Dus ongeveer 0.11 euro voor 113 kcal spaghetti tegen 2.88 kipfilet in blik Maar dan heb je nog geen eiwitten binnen pasta zoals spaghetti is pure koolhydraten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mr mayhrm Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 Ja ok, maar je koopt kip niet voor de calorieën natuurlijk, wel voor de eiwitten. Heb al voldoende pasta en rijst in huis als caloriegevers. Wij wekken groenten thuis, maar hebben ons nog niet aan vlees/vis gewaagd, dat laat ik liever over aan professionals... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AndyJ_NL Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 Nou als je 600 euro hebt kan je 1000 kilo bevroren kipfilet hier heen laten komen, zie mijn post hierboven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.