Communicator Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 (Alternatieve methode: http://preppers.nl/media/SHTF-FM-podcast-05.mp3) Onderwerpen Prepshop Wiki Prepper.nl Online Preppen ... Prepper Communicatie Netwerk De zon en Communicatie Prepperlink.com Het is weer een aflevering van ruim vijftien minuten geworden! Veel luisterplezier en laat even weten wat je er van vond! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 Heerlijk weer zo'n uitzending. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 gelijk luisteren! Thanks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Indianaskywalker Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 Heel leuk om te luisteren weer ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 24 mei 2013 Delen Geplaatst: 24 mei 2013 Eindelijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 24 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2013 Voor de volgende uitzending lijkt het me ook een leuk idee om een verslag te doen van één van de meetings. Zou leuk zijn als ik daarvoor iemand kan benaderen via Skype of telefoon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 24 mei 2013 Delen Geplaatst: 24 mei 2013 @Communicator: Weer een leuke aflevering. Je hebt er duidelijk talent voor en ook er ook nog een goede stem voor! Een droogkloot als ik zou wellicht iets minder lange muzikale aankleding wensen. Wel grappige muziekkeuze. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 24 mei 2013 Delen Geplaatst: 24 mei 2013 coole muziek man Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 24 mei 2013 Delen Geplaatst: 24 mei 2013 Dat nummer van Razorlight - America, dat bracht me ffe terug naar de tijd dat ik zelf radio maakte! Wat een geweldig nummer, zo veel goede herinneringen zitten daar aan vast hahah! Goede uitzending! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 24 mei 2013 Delen Geplaatst: 24 mei 2013 Voor de volgende uitzending lijkt het me ook een leuk idee om een verslag te doen van één van de meetings. Zou leuk zijn als ik daarvoor iemand kan benaderen via Skype of telefoon Vergeleken met @Castaway en @Flow, moet ik nog leren praten. Zet 'm op, hooggeleerde collega's! Coole uitzending, Communicator! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 25 mei 2013 Delen Geplaatst: 25 mei 2013 Gelukkig is de stem....weer terug. Leuke uitzending ! Had het een beetje gemist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 28 mei 2013 Delen Geplaatst: 28 mei 2013 Leuk om te luisteren weer! En een verslagje van een meeting lijkt me leuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dixy Geplaatst: 29 mei 2013 Delen Geplaatst: 29 mei 2013 erg leuk . maar met de muziek keuze had ik het gevoel dat ik naar een uitzending van " raad een lied of niet' zat te luisteren. beetje oudbollig. mijn tip om ook jongere mensen aan te spreken, pas je muziek een beetje aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 29 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2013 De muziekkeuze in deze uitzending is puur gerelateerd aan de items die ik besprak en is ook helemaal niet relevant aan de podcasts. Deze dienen informatief te zijn. Ik heb het enkel wat opgeleukt met bijpassende nummers. Als ik muziek draai is het tijdens een live uitzending. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 29 mei 2013 Delen Geplaatst: 29 mei 2013 Wat een leuke uitzending zeg ! Ik schaam me een beetje , dat ik nu pas doorheb dat er uitzendingen zijn geweest als deze. Ik ga ze snel allemaal luisteren. Erg leuk @Communicator ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 29 mei 2013 Delen Geplaatst: 29 mei 2013 straks nog youtube filmpjes, en daarna NL preppers op tv. net als UK preppers enz haha Bij mij komt er niemand filmen:cool: de podcast klinkt leuk, zeker met die gekozen muziek erbij haha goed gedaan:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 29 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2013 Youtube filmpjes zijn er ook al hoor @Ronin Kogaratsu klikkerdeklik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 29 mei 2013 Delen Geplaatst: 29 mei 2013 yep al 2.269 bezoekers gehad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 29 mei 2013 Delen Geplaatst: 29 mei 2013 Heel tof. Toevallig heb ik dat orgel muziekje aan het einde op CD. Speel jij het zelf? @Communicator Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 30 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2013 Heel tof. Toevallig heb ik dat orgel muziekje aan het einde op CD. Speel jij het zelf? @Communicator Nee, deze versie is gewoon van Klaus Wunderlich - Hammond Pops 6. het origineel volgens mij... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 18 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Heb jij deze Nederlandstalige Prepper PODCAST al gehoord? klik: -> Binnenkort zal ik weer een nieuwe maken! De vorige podcasts zijn HIER terug te vinden. Ook andere media berichten vind je hier terug! (Youtube Filmpjes en Interviews). 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchSurvival101 Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schatkist Geplaatst: 2 september 2013 Delen Geplaatst: 2 september 2013 Erg leuk ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Erg leuk weer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 ik zit te luisteren hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.