Richa Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Ik heb ze binnen! Hartstikke goed, dank je wel @Simurgh voor het regelen. Groetjes, Richa Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Ook hier net binnen!!!!!!  Bedankt voor de genomen moeite @Simurgh  Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Aha dan verwacht ik ze natuurlijk ook snel binnen te hebben. Fijn kan ik mijn vader blij maken met een mooi lampje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Aha dan verwacht ik ze natuurlijk ook snel binnen te hebben. Fijn kan ik mijn vader blij maken met een mooi lampje.  En een mooi lampje is het zeker. Ik heb een lampentik en heb lampjes van een euro tot laat ik zo zeggen wat duurder (wie weet leest de vrouw mee) en dit lampje is zeker kwalitatief hoogstaand. Zag zelfs dat ze uniek genummerd zijn aan de zijkant. Ook een extra meegeleverde drukknop, twee lichtstanden en een lanyard zijn zeer positief. Ik heb er dan ook maar net eentje aan mijn EDC toegevoegd  Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 ik heb ooit de fenix pd30 gekocht. werkelijk een van mijn beste aankopen ooit. goed merk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boesboes Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Hier nog niks binnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 En een mooi lampje is het zeker. Ik heb een lampentik en heb lampjes van een euro tot laat ik zo zeggen wat duurder (wie weet leest de vrouw mee) en dit lampje is zeker kwalitatief hoogstaand. Zag zelfs dat ze uniek genummerd zijn aan de zijkant. Ook een extra meegeleverde drukknop, twee lichtstanden en een lanyard zijn zeer positief. Ik heb er dan ook maar net eentje aan mijn EDC toegevoegd  Greener Een paar jaar geleden kreeg je een Fenix L2D gratis bij een abonnement op de OpPad. Abbo kostte 49 euro en het lampje was toendertijd 79 euro in de winkel. Mooie deal dus en dat ding wordt gebruikt bij het leven. Niet kapot te krijgen lijkt het wel dus ik verwacht dat dit kleine broertje ook geen miskoop zal zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 22 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Hoi allemaal, wilde ik gaan posten dat ik ze binnen heb, loop ik achter de feiten aan zie ik. Maar zoals ik had gevraagd waren ze bij mij uitgepakt verzonden, ipv de blisterverpakking. Ik had drie lampjes het grootste aantal dat ik heb laten verzenden per adres en zonder douane gedoe dus ik hoop dat de rest ze ook vandaag of morgen binnen heeft. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Goed nieuws! Dank!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Bij mij istie vandaag binnengekomen. Prachtig lampje, compact met een felle beam. Zit al in mijn EDC! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verkenner Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 De lampjes zijn bij mij ook toe gekomen,geven veel licht maar hoe maak je dat touwtje er aan vast.??... Â grtn verkenner Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 De lampjes zijn bij mij ook toe gekomen,geven veel licht maar hoe maak je dat touwtje er aan vast.??...  grtn verkenner  Bij de drukknop zit er aan de zijkant 2 gaatjes, ik heb door één zo'n gaatje het touwtje gefrummeld met een naald. Weet niet of dat de bedoeling was, want het staat niet in de gebruiksaanwijzing, maar het zit prima nu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 22 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Bij de drukknop zit er aan de zijkant 2 gaatjes, ik heb door één zo'n gaatje het touwtje gefrummeld met een naald. Weet niet of dat de bedoeling was, want het staat niet in de gebruiksaanwijzing, maar het zit prima nu.  Ik zeg ook dat het zo zou moeten, ik heb mijn mes gebruikt, maar denk dat een naald makkelijker is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Hij is binnen, bedankt hiervoor!! Makkelijk klein lampje wat verrassend veel licht geeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Binnen , bedankt. Echt mega klein ivm mijn Fenix TK21. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Ook hier zojuist bezorgd! Mooie lampjes, waar ik zeker geen spijt van heb. Dank @Simurgh voor de gedane moeite en het prima initiatief. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 @Simurgh Bedankt, zaklamp is aangekomen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Gewoon een beetje geduld jongens, vaak zul je zien dat net als je erachteraan wilt gaan het net voor de deur ligt of op het postkantoor. Ik heb dusver nog geen bericht gehad dat mijn pakketje binnen is. Â En zoals voorspeld kreeg ook ik gister bericht dat m'n pakketje binnen was ^^. Nogmaals Kudo's @Simurgh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Hier net ook bericht dat e.e.a. binnen is. Morgen uitgebreid bestuderen.! Ook hier kudo's @Simurgh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 25 februari 2013 Delen Geplaatst: 25 februari 2013 hier zijn ze ook binnengekomen, zonder extra rekening Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 25 februari 2013 Delen Geplaatst: 25 februari 2013 YES!! Ik heb ze ook. Echt top lampjes... Bedankt Simurgh!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 25 februari 2013 Delen Geplaatst: 25 februari 2013 Ik had ze ook binnen zaterdag. Mooie lampjes en een bak licht. Jammer dat ik ze allebei van andere had besteld, maar dan weet ik wel dat ik wat goeds weg geef. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 25 februari 2013 Delen Geplaatst: 25 februari 2013 Lampies zondag kunnen testen en inderdaad een bak licht! Ook op dat lagere standje... Â Dus dank @Simurgh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RauweBonk Geplaatst: 25 februari 2013 Delen Geplaatst: 25 februari 2013 Ikheb ze ook binnen, idd heel veel licht voor zo'n klein lampje zeg!! Super, Thanks @Simurgh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Heb het lampje nog niet gezien maar had een berichtje in de bus dat de postbode geweest was. Bedankt @Simurgh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.