Mr. Gold Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Dat wordt volgende week veel nieuwe leden verwelkomen. http://natgeotv.com/nl/weekoverzicht/ngc/151212 ZATERDAG, 15 DECEMBER 2012 Ochtend 08:00 Doomsday Preppers: It's All Gonna Hit The Fan 09:00 Ancient X Files: Mayan Underworld 10:00 Doomsday Preppers: Friends Can Become Enemies 11:00 10 Ways To End The World: Last Days Of Man 1 Middag 12:00 10 Ways To End The World: Last Days of Man 2 13:00 Maya Underworld: The Real Doomsday 14:00 Doomsday Preppers: It's Gonna Get Worse 15:00 Doomsday Preppers: Close The Door, Load The Shotgun 16:00 Ancient X Files: Mayan Underworld 17:00 Doomsday Preppers: I Suggest We Run 18:00 Doomsday Preppers: Extreme Prep Edition Primetime 19:00 2012: The Final Prophecy 21:00 10 Ways To End The World: Last Days Of Man 1 22:00 10 Ways To End The World: Last Days of Man 2 Laat op de avond 23:00 Maya Underworld: The Real Doomsday 00:00 Doomsday Preppers: I Hope I Am Crazy 01:00 Ancient X Files: Mayan Underworld 02:00 10 Ways To End The World: Last Days Of Man 1 03:00 10 Ways To End The World: Last Days of Man 2 04:00 Maya Underworld: The Real Doomsday 05:00 Doomsday Preppers: Bullets, Lots Of Bullets 06:00 Doomsday Preppers: I Hope I Am Crazy http://natgeotv.com/nl/weekoverzicht/ngc/161212 ZONDAG, 16 DECEMBER 2012 Ochtend 08:00 10 Ways To End The World: Last Days Of Man 1 09:00 10 Ways To End The World: Last Days of Man 2 10:00 Doomsday Preppers: Into The Spider Hole 11:00 Evacuate Earth Middag 13:00 Omens Of The Apocalypse 14:00 2012: The Final Prophecy 16:00 Doomsday Preppers: Disaster Doesn't Wait 17:00 Evacuate Earth 18:00 Preppers UK: Surviving Armageddon Primetime 19:00 Maya Underworld: The Real Doomsday 20:00 Doomsday Preppers: Bullets, Lots Of Bullets 21:00 Evacuate Earth Laat op de avond 23:00 Omens Of The Apocalypse 00:00 2012: The Final Prophecy 02:00 Evacuate Earth 04:00 Omens Of The Apocalypse Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 dat wordt veel koffie, dextro en red bull in huis halen... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Hey leuk, eindelijk weer een goede reden om de TV weer eens aan te zetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Oke dan!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Hey leuk, eindelijk weer een goede reden om de TV weer eens aan te zetten. Haha ik zal hem eerst nog moeten AANSLUITEN! Dat ding staat al 2 jaar met z'n stekker uit het stopcontact Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Wauw! Die pakken heftig uit zeg! Leuk dank, had ik nog niet gezien @Mr. Gold Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Haha ik zal hem eerst nog moeten AANSLUITEN! Dat ding staat al 2 jaar met z'n stekker uit het stopcontact Signaal uit de lucht plukken gaat niet meer, KFF, je moet tegenwoordig een kabelabonnement hebben! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Is dit een boodschap van de National Geographic? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimputten Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 En natuurlijk valt dit precies in mijn werkweekend... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Nou dan zal ik es van de week de rommel uit de woonkamer gaan opruimen zodat ik bij de TV kan en mezelf kan voorbereiden om een keer een heel weekend voor de buis te hangen met een paar zakken chips en bier. Dat is alweer laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden!!! Had ik toch wel gedaan hoor, vanwege de komende kerstdagen. Dan wil ik de TV ook weer in gebruik nemen namelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freeprepper Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Leuk voor als het regenachtig is,ik ga er vast wel 1 of 2 mischien 3 uurtjes aan besteden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast armageddon Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Ben eens benieuwd hoeveel van die koekenbakkers er weer schrik krijgen;) en vervolgens naar de magnetische berg in Frankrijk vluchten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Zoooo. Ik denk dat wij dan een Doomsday weekend hebben. Heb er nu al zin in Mwahahahaaaa Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 9 december 2012 Delen Geplaatst: 9 december 2012 dat wordt veel koffie, dextro en red bull in huis halen... en echte prepper had dat zoiezo al staan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 Nog 2 nachtjes slapen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gebruikersnaam Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Sjips, moet werken. Vroeg op en weer laat thuis dus ik ga er waarschijnlijk weinig van zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Back Pack Man Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Ik ga zekers kijken, vraag me wel af of ze zondag alles gaan herhalen wat ze zaterdag uitgezonden hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2012 Nog 1 nachtje slapen en dan ben ik er helemaal klaar voor en kan ik meteen de pakketjes inpakken met de waterfilters van Lifestraw voor jullie terwijl ik kijk naar NGC Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 ik ben vaste klant op NGC ik weet haast zeker dat ik alle programma s heb gezien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Ik heb nat geo altijd in mijn wacht kamer aanstaan op teeveetje, komt er laatst een mevrouw naar me toe: dokter, er zijn allemaal verschrikkelijke dingen op TV....wat dan?...Nou, hoe een baby wordt geboren en het slachten van een koe....maar mevrouw, dat is elke dag overal loos....ze keek me stomverbaasd aan..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Ik heb nat geo altijd in mijn wacht kamer aanstaan op teeveetje, komt er laatst een mevrouw naar me toe: dokter, er zijn allemaal verschrikkelijke dingen op TV....wat dan?...Nou, hoe een baby wordt geboren en het slachten van een koe....maar mevrouw, dat is elke dag overal loos....ze keek me stomverbaasd aan..... Snapetnie:confused: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2012 Nog maar 6 uur en dan zit ik aan een kopje thee te kijken naar wat gaat komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2012 Ik ben al het kijken onder een dekentje op de bank. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 En? . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2012 En? . Zit nog steeds te kijken. Ook drukker op de site dan een normale zaterdag. Nu aantal Doomsday preppers uitzendingen achter elkaar op,"prime time" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.