Ga naar inhoud
GENEGEERD

End of the world weekend [National Geographic] 48 uur achter elkaar.


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wel jammer dat ik al die afleveringen al tig keer gezien heb, had op wat specialers gehoopt!

 

Die doomsday preppers gaan (uiteraard, het is tv) imho vaak veel te ver, sommigen zijn gewoon echt 't spoor bijster, maar toch interessant om te zien! :)

 

Valt me ook op dat zoveel van die lui het idee hebben dat het ingraven van een zeecontainer een slim idee is, terwijl dat op z'n zachtst gezegd "een beetje dom" is tenzij je 't dak en de wanden flink versterkt. Het frame mag dan wel heel sterk zijn, de wanden en 't dak enzo zijn dat helemaal niet.

 

Ben benieuwd hoeveel nieuwe leden dit doomsday weekend oplevert :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 weken geleden waren het er in ieder geval nog geen 1200 zoals nu, dus het gaat rap omhoog.

 

En @Mr. Gold dat is redelijk multimedia zullen we maar zeggen ;-)

 

Ik heb geen van beide waar jij nu op zit te kijken

 

Ik gokte dat dit aankomend weekend ons 100 nieuwe leden zou opleveren. Teller staat nu op 9. Zondag is altijd bij uitstek een nieuwe leden dag en we hebben nog ruim 30 uur aan Doomsday op tv dus heb nog hoop. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe, nou mensen, ik hoor dus net dat de wereld niet vergaat op 21 december. ;)

 

Fijn nieuws, maarre was het niet een soort amerikaanse documentaire ?

Ik vond m nogal nieuwsjagerig, terwijl er helemaal geen nieuwe feiten boven kwamen, alleen dat ze een kalenderstukje (zou op een muur staan, maar ik zag niets) gevonden hadden dat voorbij 2012 liep.

Nu hoop ik toch al dat dat zo is, en dat die kalender alleen maar een nieuw begin van een cyclus aangeeft.

Er is al zoveel over gezegd en geschreven, we zullen t wel zien........:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn nieuws, maarre was het niet een soort amerikaanse documentaire ?

Ik vond m nogal nieuwsjagerig, terwijl er helemaal geen nieuwe feiten boven kwamen, alleen dat ze een kalenderstukje (zou op een muur staan, maar ik zag niets) gevonden hadden dat voorbij 2012 liep.

Nu hoop ik toch al dat dat zo is, en dat die kalender alleen maar een nieuw begin van een cyclus aangeeft.

Er is al zoveel over gezegd en geschreven, we zullen t wel zien........:)

 

Zoiets was dat ook, wat ik begreep dat op 21 december een nieuwe cyclus begint. We moeten het afwachten. nog eenpaar dagen:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...