jobs Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Of zijn we positieve negatievelingen... Preppers zien een half leeg glas en maken dan moeite om er weer een vol(ler) glas in te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Preppers zien een half leeg glas en maken dan moeite om er weer een vol(ler) glas in te zien. Zo is het;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Ik zit al klaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2012 en niet vergeten he: skype me! DJCommunicator! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Zo, ik zit er klaar voor! :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Ik zit er klaar voor en heb goed beeld en geluid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2012 goed om te horen, dat alles goed klinkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Begrijp er niets van, hoor alleen maar wie is Johhny Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Heerlijk die muziek uit de jaren "80 voel mij lekker thuis. We kunnen je wel bij Nederland.fm zetten met een met je prep radio Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 AHA, dus het is een muziek programma? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sureiscool Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Fuck moet naar de EHBO! =/ Ik luister 'm later wel terug als het kan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 @Communicator Volgende keer wat eerder posten dat je live gaat! Greener Ps rook eens niet zoveel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Klinkt goed:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caroline Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Wat leuk is dit!! Ik zit nu naar je te kijken en te luisteren, gniffel. Doe je goed hoor:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2012 De uitzending nadert zijn einde, mag ik alvast iedereen bedanken voor het luisteren en @Mr. Gold hartelijk bedankt voor je bijdrage via de telefoon aan deze uitzending! Dit gaat zeker nog eens gebeuren, maar wanneer weet ik niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Waarom De F**k kom ik op het laatste moment luisteren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Zeker een goed initiatief!, ik zie ons al na SHTF, kampvuurtje aan, en Communicator haalt zijn opwindbare grammofoon met hoorn onder zijn tarp vandaan en speelt voor ons de top78 af http://www.de-weergever.nl/pagina15.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deventerprepper1 Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Waarom De F**k kom ik op het laatste moment luisteren je kan altijd naluisteren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caroline Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Zeker een goed initiatief!, ik zie ons al na SHTF, kampvuurtje aan, en Communicator haalt zijn opwindbare grammofoon met hoorn onder zijn tarp vandaan en speelt voor ons de top78 af http://www.de-weergever.nl/pagina15.html Daar wil ik bij zijn. Op zulke momenten kan het leven onder bijna elke omstandigheid toch nog heel mooi zijn:rolleyes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Daar wil ik bij zijn. Op zulke momenten kan het leven onder bijna elke omstandigheid toch nog heel mooi zijn:rolleyes: Je bent bij deze uitgenodigd, Ik geef je even per PM de datum en tijdstip waarop SHTF( Samenzweringmode aan: tenminste als je ook de superspeciale geheimhoudingsverklaring hebt ondertekend.... ) gepland is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Leuke uitzending @Communicator, zeker voor herhaling vatbaar! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesje1980 Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 balen, ben net te laat ! maar ik ga hem zeker terug luisteren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caroline Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Je bent bij deze uitgenodigd, Ik geef je even per PM de datum en tijdstip waarop SHTF( Samenzweringmode aan: tenminste als je ook de superspeciale geheimhoudingsverklaring hebt ondertekend.... ) gepland is Wat dacht jij dan? Tuuuuurlijk. Staat mijn poot al lang onder:D 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Verdorie, gemist! Wanneer is de volgende uitzending? Kan ik deze nog ergens terugluisteren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
v0ldem0rt Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Ja en ik was dus te laat. Nog druk aan het inrichten en nu begreep ik dat dit geen wekelijks ding wordt. De volgende keer moet ik erbij kunnen zijn en ga hem nu wel terug luisteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.