Lion Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ja, ik heb het geactiveerd op mijn telefoon (al een hele poos geleden) maar volgens mij werkt het niet. Ik dacht ook altijd dat werkt niet, maar laatst met de grote brand in Dieren bij de Gazelle fietsfabriek ben ik toch maar mooi 2 X wakker geworden door meldingen van N-Alert. Dus bij werkt het wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wish Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ik heb het niet geactiveerd, en ben het ook niet van plan. De overheid heeft al veel te veel informatie over mij, zonder dat ik ze daarbij ga helpen mijn 06 nummer te geven. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ik heb het niet geactiveerd, en ben het ook niet van plan. De overheid heeft al veel te veel informatie over mij, zonder dat ik ze daarbij ga helpen mijn 06 nummer te geven. Ja, daar zat ik even ook mee maar ik heb een abonnement dus mijn nr. hebben ze allang. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ik heb het niet geactiveerd, en ben het ook niet van plan. De overheid heeft al veel te veel informatie over mij, zonder dat ik ze daarbij ga helpen mijn 06 nummer te geven. Als je een abbonement hebt of een geregistreerd pre-pay kaartje, dan weten ze je 06 al ;-) Helaas kan mijn HTC er niet mee overweg. Aangezien het luchtalarm hier ook niet te horen is, lopen wij veel risico als er een keer iets fout gaat. Het oude luchtalarm konden wij hier wel goed horen maar die nieuwe staat veel te ver van onze wijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wish Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ik heb geen abonnement of een geregistreerde pre-paid kaart. Als je je pre-paid kaart registreert kan je €10 beltegoed krijgen, mijn 06 nummer is mij heel wat meer waard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Hier werkt alles naar behoren, beide telefoons geven netjes een alert.. en de sirene is ook weer te horen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Hier werkt alles naar behoren, beide telefoons geven netjes een alert.. en de sirene is ook weer te horen Hier werkt alles, behalve de sirene:rolleyes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 die colonne russen die voorbij kwamen in hun tanks kregen 'm niet zeiden ze Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Vanochtend ingesteld en yes om 12 uur heb ik zijn werking gezien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ja het werkt (Samsung Note III ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Nee, hier niets gemerkt van een alarm. Wel de gewone sirene. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GangstaPrepper25 Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ik kreeg vanmiddag deze SMS. NL-Alert 04-11-2013 12:00 CONTROLEBERICHT. Uw telefoon is juist ingesteld voor NL-Alert. U hoeft niets te doen. Meer informatie op http://www.nl-alert.nl Heb niks ingesteld en hier ook niet om gevraagd.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ik kreeg hem pas om 12:03 Iemand een idee waar dit mee te maken heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ik kreeg hem 11:58. Ze hebben ook gezegd; rond 12 uur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Nooit iets gehad, lekker rustig hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 mobiel te oud....... zit gewoon internet op dus zou moeten kunnen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ik kreeg hem pas om 12:03 Iemand een idee waar dit mee te maken heeft? Je provider. Het bericht wordt via een broker aan de diverse providers gestuurd met optioneel info over het gebied warain het bericht verspreid moet worden. Het droppen bij een provider kost relatief weinig tijd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 te oud mobieltje ding kan niet eens op internet en is een pre paid dingetje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast crossfire Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Hier dus ook nada,niks noppes op alle 3 de tel. En niet de alleroudste. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 en dan heb je dit soort idioten: http://nos.nl/artikel/570936-waarschuwing-voor-nep-nlalert.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jim90 Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ik heb het niet geactiveerd, en ben het ook niet van plan. De overheid heeft al veel te veel informatie over mij, zonder dat ik ze daarbij ga helpen mijn 06 nummer te geven. Aha, en dat weten ze nog niet denk je? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Hier een stok-oude Samsung (prepaid) van twee tientjes, die wonder boven wonder toch op de lijst stond van de voor NL-alert instelbare telefoons. Hij kreeg om 11:59 de sms. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ik heb er een stuk of 10 ontvangen, werd er gek van. Overheid stelt mij niet teleur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ik heb het niet en wil het ook niet hebben eerlijk gezegd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 http://www.nu.nl/binnenland/3619828/nepberichten-verstuurd-naam-nl-alert.html Een groep mensen heeft maandag via sms een vals bericht gekregen onder de naam NL-Alert. Daarin stond dat er in hun buurt leidingwater verontreinigd was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.