Ronin Kogaratsu Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Boven het blokje met de naam van de poster staat de datum en het tijdstip van de post. Da's soms best handig inderdaad. sjonge... dat ik dat niet gezien heb!? bedankt! ja ben soms een beetje digibeet:confused: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 sjonge... dat ik dat niet gezien heb!? bedankt! ja ben soms een beetje digibeet:confused: Geeft niet, als de SHTF maakt dat niets meer uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 @chulodogo, haha, gaat het weer een beetje? Wanneer ik schrijf vandaag, dan is het vandaag, kijk boven je naam daar staat datum en tijd:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 @chulodogo, haha, gaat het weer een beetje? Wanneer ik schrijf vandaag, dan is het vandaag, kijk boven je naam daar staat datum en tijd:p excusez moi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 @chulodogo, Is al goed joh, weet je, wanneer je nieuw bent op dit forum bent moet je nog even zoeken waar alles is en zo. Ook wanneer je iets wil weten of vragen gewoon doen, de meeste zullen je meteen helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Goede film. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Voor iedereen die het weekend niet in Nunspeet zit: filmpje? Vanavond, dus 23 februari 2013 om 20.30 uur op RTL5 de film 127 HOURS. Deze film gaat erover dat deze jonge man uiteindelijk om zijn leven te redden bij zichzelf een amputatie moet doorvoeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Ik kan me dat goed voorstellen dat je dat moet doen om te overleven.......en hier komt het.....maar dat hoef ik niet te zien. Voor de anderen veel kijk 'plezier"! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 4 maart 2013 Delen Geplaatst: 4 maart 2013 van het weekend life of pi gekeken, vleugje prep erdoorheen.. wel heel goede film! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Ik vond de serie Jericho ook geweldig trouwens! echt een aanrader, deze is al wat ouder een nieuwe serie die momenteel net uit is (word uitgezonden op het amerikaanse HBO): Revolution, ik heb de pilot hiervan gezien (gaat over CME en aftermath) en dit zag er verrassend goed uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 http://www.imdb.com/title/tt2070791/?ref_=fn_al_tt_1 Is inderdaad leuk @SHTF (hmm naam linken lukt nog steeds niet -_-) Eind maart gaat seizoen 1 weer verder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Ik vond de serie Jericho ook geweldig trouwens! echt een aanrader, deze is al wat ouder een nieuwe serie die momenteel net uit is (word uitgezonden op het amerikaanse HBO): Revolution, ik heb de pilot hiervan gezien (gaat over CME en aftermath) en dit zag er verrassend goed uit! jammer dat de rest van de serie werkelijk bagger is.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Basement Steve Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 "Revolution" is echt zwak....doet me denken aan een "hercules" of "xena" aflevering...of aan een kinder reeks die ik destijds zag "Spellbinder" heb onlangs S1 van Outcasts gezien, mega goed...aleen komt er geen vervolg, zeer spijtig!!! ben nu aan "Survivors" begonnen, zit aan de 5de aflevering van S1, tot nu toe leuk om te volgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 "Revolution" is echt zwak....doet me denken aan een "hercules" of "xena" aflevering...of aan een kinder reeks die ik destijds zag "Spellbinder" ok tnx for the heads up.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 Film die ik nog graag onder de aandacht wil brengen de in 2000 uitgebrachte "Cast Away". http://www.imdb.com/title/tt0162222/?ref_=sr_1 Veel mensen vinden dit niks of veel mensen kennen het niet. Maar dit is al jaren 1 van mijn favoriete films. En de muziek is ook nog eens magnifiek! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 "Revolution" is echt zwak....doet me denken aan een "hercules" of "xena" aflevering...of aan een kinder reeks die ik destijds zag "Spellbinder" Dat vind ik dan weer niet. Xena en Hercules waren echt zware Z series. Dit valt dan (vind ik) onder een B serie. Al probeer je maar de eerste paar afleveringen @SHTF Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Basement Steve Geplaatst: 7 maart 2013 Delen Geplaatst: 7 maart 2013 heb er een paar gezien, maar kon me niet echt smaken, al goed dat niet iedereen hetzelfde wil he :-) maar alle series die ik graag zie worden gecancelled, dus zal ik een slechte smaak hebben na Outcasts die na 1 seizoen gestopt zijn is nu Survivors ook een leuke serie die na 2 seizoenen stopt... 2 BBC reeksen opeen schandalig om mensen op te zadelen met onafgewerkte producten...wat een maatschapij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 29 maart 2013 Delen Geplaatst: 29 maart 2013 zit net even nieuwe trailers te kijken: deze komt rond de zomer uit, word volgens mij een prepper block buster http://www.imdb.com/title/tt2334879/ *click watch trailer * Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 29 maart 2013 Delen Geplaatst: 29 maart 2013 zit net even nieuwe trailers te kijken: deze komt rond de zomer uit, word volgens mij een prepper block buster http://www.imdb.com/title/tt2334879/ *click watch trailer * Weer een Witte Huis actiefilm? http://m.youtube.com/#/watch?v=eWnt2exFm1o&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DeWnt2exFm1o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 29 maart 2013 Delen Geplaatst: 29 maart 2013 Weer een Witte Huis actiefilm? http://m.youtube.com/#/watch?v=eWnt2exFm1o&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DeWnt2exFm1o t schijnt beter te verkopen dan: "het torentje in brand" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 6 april 2013 Delen Geplaatst: 6 april 2013 Lees net het draadje weer door en bemerk dat ik ben vergeten een film te vermelden die hier echt wel thuis hoort: Stake Land Geniale underground film over een post-apocalyptisch Amerika overlopen door vampirische wezens. Walking Dead fans kunnen hier hun lol op. Aanrader! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Back Pack Man Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 De film (uit 2011) heb ik nog niet gezien maar de trailer ziet er veel belovend uit. https://www.youtube.com/watch?v=I5U4TtYpKIc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 Ik vond de film nogal tegenvallen. Ik had er veel meer van verwacht. Ja ik kan nog wel een beetje meer vertellen maar ik wil de film niet spoilen voor je. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 Deze film is hier op het forum al eens langsgekomen; heel aardig, maar heeft zero met preppers te maken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Back Pack Man Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 Deze film is hier op het forum al eens langsgekomen; heel aardig, maar heeft zero met preppers te maken... Ik had gezocht via de zoekmachine van het forum maar had niets gevonden, nu begrijp ik waarom, alle films worden in één topic gegooid. Dat maakt het niet echt overzichtelijk... Over de film, het eerste uur heb ik nu gezien. De man gooit zijn winkelwagentje vol met blikvoer en gaat een zeecontainer ingraven in zijn tuin ivm een storm. Dat heeft zekers met preppen te maken, misschien niet om de juiste reden maar dat hij zich aan het voorbereiden is, is een feit. Morgen het volgende uur bekijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.