Bolo Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Ssshhhhhtttt! Denk ff om de spoilers!!! Moet het nog zien!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Ik heb zelfde postuur, en ik ga ook door het gaatje om mijn zelf, familie, vrienden en preps te beschermen .. Misschien wil je dan wel eventjes afvallen, Big Frank heeft zo te zien lekker veel spare ribs zitten verorberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 BOLO, het was de butler die het heeft gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Misschien wil je dan wel eventjes afvallen, Big Frank heeft zo te zien lekker veel spare ribs zitten verorberen. Ik noem het altijd mijn noodvoorraad voor moeilijkere tijden, tenslotte wie wat bewaard die heeft wat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Misschien wil je dan wel eventjes afvallen, Big Frank heeft zo te zien lekker veel spare ribs zitten verorberen. Ik ben net kingpin, ik geef nooit op .. Mijn doel is wel, vet om te zetten in spier. Maar wel zelfde postuur te behouden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Was wel heeel kort.. Geen tijd om iets echt uit te leggen, maar daar is het programma ook niet naar. Hulde Dick dat je zo in de kijker wilt komen om mensen wakker te krijgen. Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Is het misschien handig om het boek van Bert wat meer te prominenter te promoten door middel van banners? Tenzij Bert er belang bij heeft natuurlijk.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Goed gedaan Bert Dicks, en ik ga binnenkort wat bandenplaksetjes in huis halen - nog nooit bij me opgekomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Is het misschien handig om het boek van Bert wat meer te prominenter te promoten door middel van banners? Tenzij Bert er belang bij heeft natuurlijk.. Dick...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Toch weer iets geleerd. Idd grappig dat bandenplaksetje. Goed gedaan Dick. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Dick...... Stomme fout, sorry Dick .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast oliestel Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 mooi stukje weer, en geen gek makerij , zeer geslaagd! en mijn complimenten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Ik ben net kingpin, ik geef nooit op .. Mijn doel is wel, vet om te zetten in spier. Maar wel zelfde postuur te behouden Ah je wil er dus als Johnny Bravo uitzien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Ah je wil er dus als Johnny Bravo uitzien. LOL! (sorry offtopic, moet even) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Ah je wil er dus als Johnny Bravo uitzien. Nee, rare kwast vind ik dat. http://www.google.nl/imgres?q=kingpin&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=901&tbm=isch&tbnid=o_74RNDHePTyiM:&imgrefurl=http://www.kyledallman.com/top-15-super-villains-of-all-time/kingpin-2/&docid=dpxiDvOqPOra0M&imgurl=http://www.kyledallman.com/wp-content/uploads/Kingpin.jpg&w=400&h=300&ei=Jch9UL6HKIKm0QXHyoHwDg&zoom=1&iact=hc&vpx=786&vpy=343&dur=640&hovh=194&hovw=259&tx=134&ty=86&sig=102884910020379887758&page=1&tbnh=134&tbnw=163&start=0&ndsp=37&ved=1t:429,r:12,s:0,i:171 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Was goed gedaan Dick chapeau!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Weer jezelf heel dapper in de kijker gezet Dick, compliment voor het lef. En zo te zien ben ik de eerste, maar toch een kanttekening. ik heb het samen met mijn lief, mijn broer en moeder gekeken en wat hen en mij opviel was het stuk waarin (wellicht de montage) je uit je slof lijkt te schieten over de schapen die nu zien te kijken. Psychologisch is dit niet logisch, dit roept een aversie reactie op bij de kijker die zich tegen je keert (wie ben jij om dit over mij te zeggen) en dit zorgt op zijn beurt voor een negatief gevoel bij jou en de boodschap die je wilt overbrengen. Ik ben bang dat dit mensen juist afgeschrokken heeft. Zoals mijn broer het verwoorde; met honing van je meer vliegen dan met azijn. En dit voelt als azijn. Nu wil ik niet volledig negatief doen, maar deze uitzending laat bij mij meer twijfels achter dan de twee eerder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Nee, rare kwast vind ik dat. http://www.google.nl/imgres?q=kingpin&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=901&tbm=isch&tbnid=o_74RNDHePTyiM:&imgrefurl=http://www.kyledallman.com/top-15-super-villains-of-all-time/kingpin-2/&docid=dpxiDvOqPOra0M&imgurl=http://www.kyledallman.com/wp-content/uploads/Kingpin.jpg&w=400&h=300&ei=Jch9UL6HKIKm0QXHyoHwDg&zoom=1&iact=hc&vpx=786&vpy=343&dur=640&hovh=194&hovw=259&tx=134&ty=86&sig=102884910020379887758&page=1&tbnh=134&tbnw=163&start=0&ndsp=37&ved=1t:429,r:12,s:0,i:171 Die heeft ook lekker aan de spareribs gezeten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 nu op nuij.nl 'Be Prepared': harde kern hamsteraars voorbereid op 'alles' http://www.uitzendinggemist.nl 1 Stem nu! In 'De week van Filemon' zagen wij de razende (nieuwsgierige) reporter zich verdiepen in het fenomeen van de zgn 'Preppers'. Prepper komt van het Engelse 'to be prepared' en deze groeiende groep van waakzame medeburgers zegt dan ook voorbereid te zijn, op 'alles'. Voor een 'heel goed basispakket' ('dan zit je sowieso geramd'), moet men denken aan duizend euro. In dit pakket zit een transformationfilter' waarmee het vuile water uit de Prinsengracht in schoon drinkwater wordt omgetoverd' een 'multi-heater' (koffie, macaroni, kachel, licht), een bandenplaksetje (fiets), 480 rollen toiletpapier, zaadjes voor groenten en tal van andere 'survival tools' die een commando-eenheid doet verbleken. Een belangrijk nadeel, aldus de geïnterviewde, is echter het feit dat hij 'er' mee op TV is gekomen: “ nu komt straks bij een ramp (waarbij aan 'alles' gedacht kan worden) iedereen natuurlijk direct naar mij toe.” Geheimzinnig voegde hij er echter aan toe: “Maar een eekhoorn stopt ook niet altijd al zijn nootjes in één boom” en “Ik ben niet helemáál achterlijk natuurlijk”.. Trefwoorden bij dit artikel: 'alles', kan, gebeuren, wees, voorbereid, Prepping, Preppers. Lees meer: http://www.nujij.nl/algemeen/be-prepared-harde-kern-hamsteraars-voorbereid-op.19540348.lynkx#ixzz29UxINrCQ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Klote uitzending, maar goed ik heb mijn best gedaan. Bedankt voor alle aardige reacties. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Teveel geknipten geplakt zeker:mad: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Dick hoezo ? jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Kan zijn dat ik een stukje gemist heb maar zeker de boerenkoolzaad eruit geknipt. (was mijn vrouw wat verder aan het overhalen voor het preppen). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Klote uitzending, maar goed ik heb mijn best gedaan. Bedankt voor alle aardige reacties. Ach tot Dick, je had ook met je blote kont/buik en een bretels om je broek omhoog te houden met een onbekende man kunnen staan worstelen dus zo erg was het ook weer niet. En we zijn ook wel verwent door de laatste twee keer waarin je heel serieus werd genomen wat maakte dat het goede stukken waren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Ach tot Dick, je had ook met je blote kont/buik en een bretels om je broek omhoog te houden met een onbekende man kunnen staan worstelen dus zo erg was het ook weer niet. En we zijn ook wel verwent door de laatste twee keer waarin je heel serieus werd genomen wat maakte dat het goede stukken waren. juist zo is het jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.